Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Om man kollar deras hemsida så är det ju ganska fullbokat så jag tror nog han får in dom pengarna.
Tror många vill testa just för att det är deras hus & spa.
Ja, så är det absolut det blir en engångs grej. Men ändå rätt sjukt att folk är villiga att åka till Norrköping för att hyra hans spa i 2h.
Frågan är hur stor tryck kommer huset bli? Han snackar om airbnb då tänker jag mig rum och lägenheter, inte ett stor lyxhus.
Vilket fantasipris kommer det ligga på och hur många fans kommer vilja lägga dom summorna?
Jag skulle kunna tänka mig ifall jag hade pengarna att hyra huset för någon typ av fest, huset är ju trots allt väldigt fint. Men vill Jocke och Jonna verkligen har folk där som festar. Blir ju mycket slitage och förstörelse så frågan är om det är värt det. Dom kommer förmodligen har någon form av deposit folk får lägga när dom ska hyra.
Jag kollar rätt mycket på million dollar listing och ibland hyr dessa rika ut istället för att sälja boendet och rika människor är rätt bra på att förstöra hus för miljontals dollar, trots att dom betalar en förmögenhet i hyra.