2024-09-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Ja det kan man undra. Det är ju inspelning just nu, så omöjligt är det inte. Har hon tagit med sig dottern tro? Kanske mamman är med, just det hon är flygrädd så kanske inte.

J har inte lagt upp någon story på C igår eller idag ännu. Ska bli intressant och se vad som pågår.

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Det är fler som skriver och undrar om hon är på väg in i LI igen . En del skriver att hon är det . Om så är fallet så är det helt sjukt . Hur man kan prioritera det istället för att lösa det med Chiaras pappa

Citat:
vet inte om A har kunnat göra detta . Ända vi vet är att N Ej vill skicka in el bekräfta A som pappa . Och som vi alla vet så ville han göra ett faderskapstest!

Det har oxå kommit fram att N vägrat komma till möten som kommunen och socialnämden ordnat

Andreas egna ord : är att han gör saker bakom kulisserna och behöver inte ta allt vi nätet .

Detta var något N gick I taket för att han gått ut med !
Först kunde jag ej förstå varför hon blev så arg men nu vet jag varför

Hon själv har ju hela tiden hävdat att A ej bryr sig A ej hör av sig A vill inte se chiara mm

När A gick ut med hur han kände och vad han gjorde så avslöjas åter igen Ns lögn
Som vi alla har tagit del av

Därför blev hon skogstokig och skrev sin text i affekt.
Men som hon själv alltid säger sanningen kommer alltid fram på ett el annat sätt

" Team chiara " ni som vet ni vet

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Du satte precis spiken i kistan Millan75👌! Det är precis så det är....

N vet mycket väl om att A föredrar att vara privat och när det helt plötsligt visar sig att han bara vill dela med sig av, (trots N:s glåpord) att han ändå kämpar bakom kulissen. A vill bara undgå allmänhetens frågor, funderingar och hat & då anklagar N A för att ljuga trots att det verkligen finns bevis för att A har försökt få kontakt, anlitat advokat och infunnit sig på alla kallade möten.

Ett riktigt sjukligt och pinsamt beteende från N:s sida & inget som kommer att gagna henne längre fram i tiden då hon ej kan förneka det hon skrivit eftersom allt sparas via screenshots.

Vid 05.00-tiden imorse lade N upp en bild från Arlanda i Stories med emojis på en palm, ett flygplan och en sol.
Någon som vet var den grandiosa lycksökerskan är på väg denna gång?

C & A förtjänar varandra mer än någonsin.....💔😥

Citat:
Ursprungligen postat av Isisea
Ja det håller jag med om. Tack ett fint svar själv. Jag tror inte detta handlar om att A inte vill. Möjligen att han ligger lågt för sitt eget bästa. Jag tror att J och N vill ha C för sig själva och gör allt de kan för att det ska bli så.

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Chiara verkar vara hemma med mormor i vanlig ordning😒

Helt uppenbart att J läser här frekvent (det har vi och för sig konstaterat tidigare). Bara någon timme efter att jag undrade här om C var med N för J inte lagt ut story igår och tidigare idag. Abrakadabra simsalabim🪄EN STORY och ett tack att vi är så många som uppskattar hennes storys på C.

Ännu mer förlorad tid för far och dotter (vem än pappan är) de kunde haft när nu N har så skeva prioriteringar.😢

N är en högst frånvarande mamma.
Där utlandsresor med "jobb" går före.
Hon är "tvungen" att jobba. För hon har avböjt stöd/bidrag/underhåll, kalla det vad du vill, men ett val av egoistiska skäl inte för att hon måste. Hon är med C som när man var liten och lekte med dockor IBLAND där man "låtsades" vara mamma då och då som en lek. Detta tycker soc är normalt tydligen🙄🤐

P.S försöker citera alla men blir lite rörigt och hittar inte alla inlägg bla Molgan och Hulken och med flera, ni vet vilka ni är hoppas jag❤️✌️

#teamChiarasRöst
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-17 kl. 15:28.
2024-09-17, 19:34
Avstängd
Citat:
Helt uppenbart att J läser här frekvent (det har vi och för sig konstaterat tidigare). Bara någon timme efter att jag undrade här om C var med N för J inte lagt ut story igår och tidigare idag. Abrakadabra simsalabim🪄EN STORY och ett tack att vi är så många som uppskattar hennes storys på C.

Ännu mer förlorad tid för far och dotter (vem än pappan är) de kunde haft när nu N har så skeva prioriteringar.😢

N är en högst frånvarande mamma.
Där utlandsresor med "jobb" går före.
Hon är "tvungen" att jobba. För hon har avböjt stöd/bidrag/underhåll, kalla det vad du vill, men ett val av egoistiska skäl inte för att hon måste. Hon är med C som när man var liten och lekte med dockor IBLAND där man "låtsades" vara mamma då och då som en lek. Detta tycker soc är normalt tydligen🙄🤐

P.S försöker citera alla men blir lite rörigt och hittar inte alla inlägg bla Molgan och Hulken och med flera, ni vet vilka ni är hoppas jag❤️✌️

#teamChiarasRöst
Ja det har vi bekräftat tidigt att J är inne & läser även Nicci själv har bekräftat det tror det var i intervjuern med Malin som hon sa det .
Tänkte bara Herregud det vet vi ju redan .😬🙄

Ja det är så skrattretande att du skriver konstigt att man ej sett något om att J är inne och tar upp C går ca 3 timmar sen finns en sorie

Ja man blir mörkrädd att hon återigen prioriterar annat istället för sin dotter .
Och som du skrev så blir man både ledsen och arg att hon valt bort Cs pappa som kunde ha fått umgås med sin dotter istället då denna mamma valt att resa bort istället för egna tid åt C

Förlåt om det blir en del upprepningar nu !!

Jag har så svårt att förstå att man som mamma väljer faktiskt bort sin dotter för att resa ,gå på nöjen mm
Blir oxå fundersam på alla som hyllar henne och skriver gör som du vill ,du är grym som reser mm du om någon behöver egentligen och försvarar hennes beteende

Nä finns inget som heter egentid med sånt litet barn allt sånt får man lägga åt sidan . El så kanske man skulle ha funderat på om man är redo på att ha barn el ens skaffa barn

Än mindre förstår jag J som hyllar och uppmuntrar N i allt detta och gud nåde den som säger el påpekar något då är hon där och försvarar N till varje pris

Är lite nyfiken på vad det är som kan vara då viktigt att åka i väg just nu ?!
Börja undra om ryktena är sanna att hon har faktiskt träffat nån !🤔
El om hon ev ska vara med igen i LI

Förresten visst var det du som undra var man kunde läsa om brevet " Elton skrivit " efter deras pappas bortgång den finns på Js instagram
Och på FB på Js sida där kan man även se pappans bros kommentarer mm
Även här har fam Hernestig gjort anmälan

Börja undra om dom gör dessa anmälningar för att tysta folk som är för nära den riktiga sanningen
Inte deras sanning som dom har en sjuk historia till med dom mest konstigaste saker som hänt .

Som jag sagt allt för många ggr nu är att min magkänsla säger att detta är bara början detta är långt I från över

" teamchiara " vi som vet vi vet

Hoppas rättvisan vinner trots allt 🫶💕🙏
Senast redigerad av Millan75 2024-09-17 kl. 20:07.
2024-09-17, 20:35
Medlem
Citat:
Ja det har vi bekräftat tidigt att J är inne & läser även Nicci själv har bekräftat det tror det var i intervjuern med Malin som hon sa det .
Tänkte bara Herregud det vet vi ju redan .😬🙄

Ja det är så skrattretande att du skriver konstigt att man ej sett något om att J är inne och tar upp C går ca 3 timmar sen finns en sorie

Ja man blir mörkrädd att hon återigen prioriterar annat istället för sin dotter .
Och som du skrev så blir man både ledsen och arg att hon valt bort Cs pappa som kunde ha fått umgås med sin dotter istället då denna mamma valt att resa bort istället för egna tid åt C

Förlåt om det blir en del upprepningar nu !!

Jag har så svårt att förstå att man som mamma väljer faktiskt bort sin dotter för att resa ,gå på nöjen mm
Blir oxå fundersam på alla som hyllar henne och skriver gör som du vill ,du är grym som reser mm du om någon behöver egentligen och försvarar hennes beteende

Nä finns inget som heter egentid med sånt litet barn allt sånt får man lägga åt sidan . El så kanske man skulle ha funderat på om man är redo på att ha barn el ens skaffa barn

Än mindre förstår jag J som hyllar och uppmuntrar N i allt detta och gud nåde den som säger el påpekar något då är hon där och försvarar N till varje pris

Är lite nyfiken på vad det är som kan vara då viktigt att åka i väg just nu ?!
Börja undra om ryktena är sanna att hon har faktiskt träffat nån !🤔
El om hon ev ska vara med igen i LI

Förresten visst var det du som undra var man kunde läsa om brevet " Elton skrivit " efter deras pappas bortgång den finns på Js instagram
Och på FB på Js sida där kan man även se pappans bros kommentarer mm
Även här har fam Hernestig gjort anmälan

Börja undra om dom gör dessa anmälningar för att tysta folk som är för nära den riktiga sanningen
Inte deras sanning som dom har en sjuk historia till med dom mest konstigaste saker som hänt .

Som jag sagt allt för många ggr nu är att min magkänsla säger att detta är bara början detta är långt I från över

" teamchiara " vi som vet vi vet

Hoppas rättvisan vinner trots allt 🫶💕🙏

Det ligger definitv en hund begraven. Inget är förvånande rörande denna omoraliska familj. Minns inte vad filmen heter tyvärr en skräck/triller (såg av misstag hatar skräck) men familjen i filmen påminde mycket om familjen H

Ja det var jag som undrade, tack 🤗🫶
Tror jag läst för länge sedan men glömt en hel del. Skrev inte frun också något eller missförstod jag? Det har jag inte läst, visste inte vad hon hette.

Jag tror tyvärr du kan ha rätt, detta är bara toppen på ett isberg. Hoppas verkligen rättvisan vinner denna gång🙏🙏
Karma is a "biatch".

#teamChiara
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-17 kl. 20:40.
2024-09-17, 21:04
Avstängd
Citat:
Det ligger definitv en hund begraven. Inget är förvånande rörande denna omoraliska familj. Minns inte vad filmen heter tyvärr en skräck/triller (såg av misstag hatar skräck) men familjen i filmen påminde mycket om familjen H

Ja det var jag som undrade, tack 🤗🫶
Tror jag läst för länge sedan men glömt en hel del. Skrev inte frun också något eller missförstod jag? Det har jag inte läst, visste inte vad hon hette.

Jag tror tyvärr du kan ha rätt, detta är bara toppen på ett isberg. Hoppas verkligen rättvisan vinner denna gång🙏🙏
Karma is a "biatch".

#teamChiara
Jag hade oxå glömt men var in & titta efter det Molgan tror jag det var som skrev
Jo frun skrev oxå Nadja ! Som även hon blev anklagad för diverse saker efter pappans död.
Även farbröderna skrev och blev anmälda för grova saker
Det var bla den rättegången dom gick på som N oxå la ut på sin storie och Exphon så folk trodde det rörde A .
Även det är ju helt sjuk varför gör man så ??🤔

Det är ju inte bara här inne som vi har reagerat och kallat denna fam för att ha en sekt man kunde även läsa på Yt IG FB TT

Tycker även det säger ganska mkt 😬 visst det är ett rykte el smeknamn som kommit men nånstans i detta rykte så finns en viss sanningen bakom

Folk skriver att mormorn har styrt denna fam med järnhand under åren nu även J kanske förklarar en viss del av Ns beteende.
Hon sticker ju inte under stol att hon älskar att styra och härska över människor!! 😱

Men jag har länge tänkt på det du och många andra har skrivit dom senaste dagarna är hur långt har dom kommit i denna process el har dom ens kunna börjat pga Ns alla ursäkter som Jobb resor för att kunna försörja C så man ställer in dessa viktiga möten med kommun och socialnämden.
För mig är det en gåta att hon kan komma undan

Men hur länge får hon hålla på innan det blir åtgärder för N .
Även om dom inte har en gemensam vårdnad idag
Så undrar jag vad som händer om A ansöker nu om egen vårdnad el gemensam och detta går igenom .
Då måste ju N åka ditt för umgängessabotage pga att hon medvetet saboterar för A .

El tänker jag fel .
Vad händer om hon nu flyr med Chiara el flyttar till ett annat land ?
Just nu står hon som ensam och kan åka men om det pågår en utredning om umgänge faderskapstest mm får hon flytta el kan hon åka dit ???

Vet att man tom kan få straff & fängelse för umgängessabottage.

Så jag hoppas att nån rättvisa finns

Kommer alltid stå för barnens rätt
Och även göra det nu C har rätt till sin pappa sen får han vara så mkt svin han vill i Ns ögon

Men hon bestämmer ej hur en pappa ska vara

" Teamchiara " 🫶🙏❣️
Senast redigerad av Millan75 2024-09-17 kl. 21:31.
2024-09-17, 21:39
Avstängd
Citat:
Jag hade oxå glömt men var in & titta efter det Molgan tror jag det var som skrev
Jo frun skrev oxå Nadja ! Som även hon blev anklagad för diverse saker efter pappans död.
Även farbröderna skrev och blev anmälda för grova saker
Det var bla den rättegången dom gick på som N oxå la ut på sin storie och Exphon så folk trodde det rörde A .
Även det är ju helt sjuk varför gör man så ??🤔

Det är ju inte bara här inne som vi har reagerat och kallat denna fam för att ha en sekt man kunde även läsa på Yt IG FB TT

Tycker även det säger ganska mkt 😬 visst det är ett rykte el smeknamn som kommit men nånstans i detta rykte så finns en viss sanningen bakom

Folk skriver att mormorn har styrt denna fam med järnhand under åren nu även J kanske förklarar en viss del av Ns beteende.
Hon sticker ju inte under stol att hon älskar att styra och härska över människor!! 😱

Men jag har länge tänkt på det du och många andra har skrivit dom senaste dagarna är hur långt har dom kommit i denna process el har dom ens kunna börjat pga Ns alla ursäkter som Jobb resor för att kunna försörja C så man ställer in dessa viktiga möten med kommun och socialnämden.
För mig är det en gåta att hon kan komma undan

Men hur länge får hon hålla på innan det blir åtgärder för N .
Även om dom inte har en gemensam vårdnad idag
Så undrar jag vad som händer om A ansöker nu om egen vårdnad el gemensam och detta går igenom .
Då måste ju N åka ditt för umgängessabotage pga att hon medvetet saboterar för A .

El tänker jag fel .
Vad händer om hon nu flyr med Chiara el flyttar till ett annat land ?
Just nu står hon som ensam och kan åka men om det pågår en utredning om umgänge faderskapstest mm får hon flytta el kan hon åka dit ???

Vet att man tom kan få straff & fängelse för umgängessabottage.

Så jag hoppas att nån rättvisa finns

Kommer alltid stå för barnens rätt
Och även göra det nu C har rätt till sin pappa sen får han vara så mkt svin han vill i Ns ögon

Men hon bestämmer ej hur en pappa ska vara

" Teamchiara " 🫶🙏❣️
Jepp var jag som skrev ang brevet ! Bra att fler får läsa och får ta del av sekten

Mkt bra skrivet inte konstigt alls att man undrar.
N kan åka dit & kommer göra det . Spelar ingen roll om hon står som ensam vårdnadshavare
Utan hon saboterar rätten till umgänge och det är det hon kan fällas för när allt är klart
Varför tror du det är så bråttom med flytt och dylikt.
Som donotgettwisted skrev det ligger en hund begraven .
Jag ger mig sjutton på att N redan ev har sökt medborgarskap för henne och C i det land dom flyttar till på så sätt kommer ej A åt dom. FInns väl en and varför J prata om att ta med sina föräldrar vid ev flytt i deras podd . Kanske för att dom inte tänker återvända i första taget
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-17 kl. 21:48.
2024-09-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Jepp var jag som skrev ang brevet ! Bra att fler får läsa och får ta del av sekten

Mkt bra skrivet inte konstigt alls att man undrar.
N kan åka dit & kommer göra det . Spelar ingen roll om hon står som ensam vårdnadshavare
Utan hon saboterar rätten till umgänge och det är det hon kan fällas för när allt är klart
Varför tror du det är så bråttom med flytt och dylikt.
Som donotgettwisted skrev det ligger en hund begraven .
Jag ger mig sjutton på att N redan ev har sökt medborgarskap för henne och C i det land dom flyttar till på så sätt kommer ej A åt dom. FInns väl en and varför J prata om att ta med sina föräldrar vid ev flytt i deras podd . Kanske för att dom inte tänker återvända i första taget

Tack🫶🤗✌️Jag läste Eltons text, intressant att han nämner det vi nämner här. Som "sanningen kommer alltid fram" och det A sa "saker händer bakom kulisserna. De kanske skulle läsa hans brev igen som familjen prisar (såklart) men applicera detta på det som sker nu!

Både N och E saknar och ledsna över sin pappa och hur jobbigt det varit att vara uteslutna från hans familj. Känns det igen?!? Inte mycket till självinsikt i den familjen inte. Inte inser de heller att det de anklagade exfrun och pappans bröder göra mot dem är just vad de gör mot Chiara nu och är hennes framtid om inte myndigheter skärper till sig snart! Karma is still a biatch!
Hittar inte exfrun eller brodern och vad de skrivit, var hittar jag det?

Den som lever får se🙏❤️✌️

#teamChiarasRöst
2024-09-17, 23:34
Medlem
Har N gjort något med sitt ansiktet? Ser ju extremt redigerat ut på alla de senaste bilderna.

Sen varför har dom på ”hjälmen” på C när hon sitter i famnen? Personligen har jag aldrig använt sån då vår BVC avrådde oss från det eftersom det lär barnen att det inte gör ont att slå sig.
Och till er som märker ord så menar jag såklart inte att barnet ska slå halvt ihjäl sig för de.
2024-09-18, 00:11
Medlem
Citat:
Har N gjort något med sitt ansiktet? Ser ju extremt redigerat ut på alla de senaste bilderna.

Sen varför har dom på ”hjälmen” på C när hon sitter i famnen? Personligen har jag aldrig använt sån då vår BVC avrådde oss från det eftersom det lär barnen att det inte gör ont att slå sig.
Och till er som märker ord så menar jag såklart inte att barnet ska slå halvt ihjäl sig för de.

Är nog redigerade som du säger, kanske är filter? Inget ovanligt bland vissa. Blir bara så konstigt när andra fotar/filmar utan filter och man ser hur de verkligen ser ut.

J visar sitt rätta jag i sin story. Allt det där låtsastrevliga är som allt annat fejk. Den inövade sinnesrobönen funkar tydligen inte🤭
Det med hjälm har jag inte förstått om barnet inte är extremt vinglig🤷‍♀️kan för lite om det.
2024-09-18, 09:35
Avstängd
Citat:

Citat:
Är nog redigerade som du säger, kanske är filter? Inget ovanligt bland vissa. Blir bara så konstigt när andra fotar/filmar utan filter och man ser hur de verkligen ser ut.

J visar sitt rätta jag i sin story. Allt det där låtsastrevliga är som allt annat fejk. Den inövade sinnesrobönen funkar tydligen inte🤭
Det med hjälm har jag inte förstått om barnet inte är extremt vinglig🤷‍♀️kan för lite om det.
Hon har lagt på ett filter , men hon har även förstorat läpparna fyllt i kinderna lyft vid ögonen och nu ska hon fixa tänderna pga dom är snea enligt henne så hon vågar ej le la ut i går på IG

Har då aldrig märkt att hon ej ler på kort , det är ju det ända hon gör el putar med läpparna .

Helt riktigt man rekommenderar att inte använda en sån hjälm dels pga att barnet ej lär sig vad som gör ont tar bort signaler för det
Och dagens hjälmar är ofta för tunga och klumpiga mot för ,för deras lilla nacke ..

Sen visst dom kan vara bra för dom barn som tex är tidiga på att gå då balansen inte är så bra och dom är vingliga el när man lär sig sitta el rullar runt .

Men personligen tror jag inte det är pga dess syfte dom använder hjälmen mer behöver jag inte gå in på här

" ni som vet ni vet "

# stöd chiara # teamchiara 🫶🙏❤️
Senast redigerad av Millan75 2024-09-18 kl. 09:50.
2024-09-18, 10:02
Medlem
Alltså detta sjungandet på morgonen har ju gått överstyr nu. Det är viktigare att sjunga, filma och lägga ut varje dag istället för att ta upp C. Så tydligt idag när C visar tydligt att hon vill komma upp, morfar är på väg att ta upp henne när J säger att vi ska sjunga först… Hans händer som var på väg att lyfta upp henne dras snabbt tillbaka! Nu verkar han ju ändå lite vettig och lägger en hand på Cs rygg under tiden de sjunger innan han snabbt lyfter upp henne.
Kan man hoppas att han vågar säga ifrån att sluta med den här idiotin och låta C behov gå först. Vill hon komma upp ur sängen så skit i att sjunga och ta upp barnet.

Och Js skärmdump på klockslag, vad vill hon visa med det? Är ju inte så svårt att ställa larmet på mobilen på 11.10 och låta det ringa varje dag, sen är det bara att vänta in att klockan blir 11.11 och ta en skärmdump… Men varför?
2024-09-18, 10:03
Avstängd
Usch blir så illa berörd av dagens morgonsång !! Vet inte om mormor J tänkte över huvudtaget som vanligt!
Visst kanske inte är en stor bagatell i mångas ögon .
Men här står lilla chiara och vill komma upp sträcker upp sina händer när morfar ska ta upp henne låter lite då J säger stopp vi måste sjunga först
Är det så jäkla viktigt att visa följarna denna sångstund och lägga upp än att ta upp chiara
2024-09-18, 10:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Alltså detta sjungandet på morgonen har ju gått överstyr nu. Det är viktigare att sjunga, filma och lägga ut varje dag istället för att ta upp C. Så tydligt idag när C visar tydligt att hon vill komma upp, morfar är på väg att ta upp henne när J säger att vi ska sjunga först… Hans händer som var på väg att lyfta upp henne dras snabbt tillbaka! Nu verkar han ju ändå lite vettig och lägger en hand på Cs rygg under tiden de sjunger innan han snabbt lyfter upp henne.
Kan man hoppas att han vågar säga ifrån att sluta med den här idiotin och låta C behov gå först. Vill hon komma upp ur sängen så skit i att sjunga och ta upp barnet.

Och Js skärmdump på klockslag, vad vill hon visa med det? Är ju inte så svårt att ställa larmet på mobilen på 11.10 och låta det ringa varje dag, sen är det bara att vänta in att klockan blir 11.11 och ta en skärmdump… Men varför?
Oj såg inte vi skrev exakt samma sak och la upp samtidigt!

Håller helt med dej är så sjukt detta här ! Varför som jag skrev är det viktigare att visa följarna än att ta upp C

Jag morfar verkar vettig i allafall , men tyvärr tror jag inte han har så mkt att säga till om

Blir så illa berörd av detta vad är det som är så himla viktigt. Är det följarna el C . Inte C i denna stund i allafall

Och detta med 11:11 har med ängla nummer att göra och är symbol för något som bara dom vet
Senast redigerad av Millan75 2024-09-18 kl. 10:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in