Citat:
Ja det kan man undra. Det är ju inspelning just nu, så omöjligt är det inte. Har hon tagit med sig dottern tro? Kanske mamman är med, just det hon är flygrädd så kanske inte.
J har inte lagt upp någon story på C igår eller idag ännu. Ska bli intressant och se vad som pågår.
J har inte lagt upp någon story på C igår eller idag ännu. Ska bli intressant och se vad som pågår.
Citat:
Citat:
vet inte om A har kunnat göra detta . Ända vi vet är att N Ej vill skicka in el bekräfta A som pappa . Och som vi alla vet så ville han göra ett faderskapstest!
Det har oxå kommit fram att N vägrat komma till möten som kommunen och socialnämden ordnat
Andreas egna ord : är att han gör saker bakom kulisserna och behöver inte ta allt vi nätet .
Detta var något N gick I taket för att han gått ut med !
Först kunde jag ej förstå varför hon blev så arg men nu vet jag varför
Hon själv har ju hela tiden hävdat att A ej bryr sig A ej hör av sig A vill inte se chiara mm
När A gick ut med hur han kände och vad han gjorde så avslöjas åter igen Ns lögn
Som vi alla har tagit del av
Därför blev hon skogstokig och skrev sin text i affekt.
Men som hon själv alltid säger sanningen kommer alltid fram på ett el annat sätt
" Team chiara " ni som vet ni vet
Det har oxå kommit fram att N vägrat komma till möten som kommunen och socialnämden ordnat
Andreas egna ord : är att han gör saker bakom kulisserna och behöver inte ta allt vi nätet .
Detta var något N gick I taket för att han gått ut med !
Först kunde jag ej förstå varför hon blev så arg men nu vet jag varför
Hon själv har ju hela tiden hävdat att A ej bryr sig A ej hör av sig A vill inte se chiara mm
När A gick ut med hur han kände och vad han gjorde så avslöjas åter igen Ns lögn
Som vi alla har tagit del av
Därför blev hon skogstokig och skrev sin text i affekt.
Men som hon själv alltid säger sanningen kommer alltid fram på ett el annat sätt
" Team chiara " ni som vet ni vet
Citat:
Du satte precis spiken i kistan Millan75👌! Det är precis så det är....
N vet mycket väl om att A föredrar att vara privat och när det helt plötsligt visar sig att han bara vill dela med sig av, (trots N:s glåpord) att han ändå kämpar bakom kulissen. A vill bara undgå allmänhetens frågor, funderingar och hat & då anklagar N A för att ljuga trots att det verkligen finns bevis för att A har försökt få kontakt, anlitat advokat och infunnit sig på alla kallade möten.
Ett riktigt sjukligt och pinsamt beteende från N:s sida & inget som kommer att gagna henne längre fram i tiden då hon ej kan förneka det hon skrivit eftersom allt sparas via screenshots.
Vid 05.00-tiden imorse lade N upp en bild från Arlanda i Stories med emojis på en palm, ett flygplan och en sol.
Någon som vet var den grandiosa lycksökerskan är på väg denna gång?
C & A förtjänar varandra mer än någonsin.....💔😥
N vet mycket väl om att A föredrar att vara privat och när det helt plötsligt visar sig att han bara vill dela med sig av, (trots N:s glåpord) att han ändå kämpar bakom kulissen. A vill bara undgå allmänhetens frågor, funderingar och hat & då anklagar N A för att ljuga trots att det verkligen finns bevis för att A har försökt få kontakt, anlitat advokat och infunnit sig på alla kallade möten.
Ett riktigt sjukligt och pinsamt beteende från N:s sida & inget som kommer att gagna henne längre fram i tiden då hon ej kan förneka det hon skrivit eftersom allt sparas via screenshots.
Vid 05.00-tiden imorse lade N upp en bild från Arlanda i Stories med emojis på en palm, ett flygplan och en sol.
Någon som vet var den grandiosa lycksökerskan är på väg denna gång?
C & A förtjänar varandra mer än någonsin.....💔😥
Citat:
Citat:
Helt uppenbart att J läser här frekvent (det har vi och för sig konstaterat tidigare). Bara någon timme efter att jag undrade här om C var med N för J inte lagt ut story igår och tidigare idag. Abrakadabra simsalabim🪄EN STORY och ett tack att vi är så många som uppskattar hennes storys på C.
Ännu mer förlorad tid för far och dotter (vem än pappan är) de kunde haft när nu N har så skeva prioriteringar.😢
N är en högst frånvarande mamma.
Där utlandsresor med "jobb" går före.
Hon är "tvungen" att jobba. För hon har avböjt stöd/bidrag/underhåll, kalla det vad du vill, men ett val av egoistiska skäl inte för att hon måste. Hon är med C som när man var liten och lekte med dockor IBLAND där man "låtsades" vara mamma då och då som en lek. Detta tycker soc är normalt tydligen🙄🤐
P.S försöker citera alla men blir lite rörigt och hittar inte alla inlägg bla Molgan och Hulken och med flera, ni vet vilka ni är hoppas jag❤️✌️
#teamChiarasRöst
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-17 kl. 15:28.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-09-17 kl. 15:28.