2024-09-17, 07:01
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Såklart.

Ok bra 👍

10K…
Citera
2024-09-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullsizeman
säkert någon anhörig som tagit bort den...

Jag såg sen att den var bannad. Säkert anmäld av massa människor.
Citera
2024-09-17, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Då tycker vi olika. Jag anser att hon har ett utseende man minns. Ser likadan ut på alla bilder.

https://i.postimg.cc/K8sZwGBn/Screen...-Instagram.jpg

https://i.postimg.cc/d3qPDpGs/Screen...-Instagram.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Lightofthewest
Agree to disagree 🤝🏽
Tycker hon ser helt iskall ut, undrar hur man går vidare efter ngt sånt.

Jo men det är hon på samtliga. Använt massa filter bara som många gör nu speciellt unga tjejer.

Finns ingen chans att M eller R får livstid som någon skrev.

Om jag inte är ute och cyklar betyder väl Malak ängel på arabiska?
Vilket skämt isåfall.
DÖDSÄNGEL snarare.
Citera
2024-09-17, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klemburg
Jo men det är hon på samtliga. Använt massa filter bara som många gör nu speciellt unga tjejer.

Vilket skämt isåfall.
DÖDSÄNGEL snarare.
Fast hon heter Melak. Inte Malak . Vet inte vad det betyder på arabiska.
Citera
2024-09-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Fast hon heter Melak. Inte Malak . Vet inte vad det betyder på arabiska.

Tror det är samma. Beror nog på hur man väljer att skriva det på latinska bokstäver bara. Men det får någon som kan arabiska besvara.
Citera
2024-09-17, 23:07
Medlem
Citat:
Såklart.

Mycket bra! Rådigt gjort av dig att spara ner den och kontakta polisen.
Citera
2024-09-18, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalaSthlm
Mycket bra! Rådigt gjort av dig att spara ner den och kontakta polisen.

Ja man vill ju att alla som visste ska få något slags straff. Fruktansvärt att de var Emilias ”vänner” men inte gjorde något… de visste det var en set up.
Citera
2024-09-18, 09:31
Citat:
M*lak har massa filter på den bilden ser man! Mycket fulare i verkligheten
—-
Verkligen! Hon ser ut som ett troll i TIKTOK videon BO la upp dagen innan, blir så ledsen när jag ser att hon också skrev ”Mitt Hjärta” 💔
Citera
2024-09-18, 09:34
Citat:
Ursprungligen postat av Klemburg

Vilket skämt isåfall.
DÖDSÄNGEL snarare.
—-
Precis! Hon har massa olika typer av filter på varje bild som det osäkra trollet hon är. Just det filtert är vanligt på Snapchat har jag sett.

M är lite oklart vad hon får tror jag, fängelse kanske blir aktuellt. R får ju ba fortsatt SIS som hon alltid haft men eftersom ingen behandling verkar fungera så tycker att jag ett skott blir nog billigare för oss skattebetalare.

Malak kan betyda ängel som du säger men Liemannen/Dödsängel passar henne mycket bättre. Tydligen kan hon också lida av en allvarlig psykisk störning vilket inte är helt oväntat!
Citera
2024-09-18, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfoder
BO är ingen tjej som kommer ifrån en vanlig familj som har det gott ställt med en trygg och bra uppväxt.
Det kommer att komma fram mer.

Att familjemedlemmar gör FB-inlägg och förskönar verkligheten med ”Var på väg till livets först pyjamasparty” är precis samma som när tidningarna skriver att ”tänkte studera till läkare, bli fotbollsproffs osv”

Alla familjemedlemmar borde hålla sig undan för läsning i denna tråden.

Otroligt sorgligt. Vad gör en fjortonåring ute vid den tiden? I ett område där det finns hemlösa och missbrukare som sover i tågvagnar. Det känns som att samhället har brutit i stt omhändertagarna av detta barn. Vilket man faktiskt är när man är 14 år gammal.

Som det ger någon förklaring vart hon varit? Det är inte fel på henne eller hennes familj det är fel på dom som gjorde det att säga gå man på en plats så är det ens eget fel att man blir våldtagen eller annat det är som att säga att din mamma förtjänar att bli våldtagen för hon går ut?? Är du efterbliven eller
Citera
2024-09-18, 16:56
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad1983
Har lyssnat igenom videon som är på 39sekunder. HAR DOCK INTE KOLLAT PÅ DEN,utan bara försökt höra vad som sägs.
Det som upprepas flera gånger är JAG HUGGER DIG I HALSEN!
Så det var inte nån impuls att kniven hamnade i halsen tillslut speciellt när man sitter innan och säger jag svär jag hugger dig i halsen.

Sen Måste det ju finnas fler filmer som aaen gjort, för det sägs ju att nån av dom skulle säja typ förlåt men måste göra så här ..med mer.
Finns inget sånt på klippet på 39sek.
Bara att nån försöker typ tysta och lugna henne..tror kanske det är rafa som säger tillslut ta det lugnt typ.
Men det jag ville komma fram till utan att se på äckel tortyren är att innan kniven hamnar i halsen,så är det de som upprepas. Jag svär jag hugger dig i halsen.
Fy fan!!!!!!
Vidriga varelser.
Må hon vila i frid 💞 och må hennes familj få svar på allt och styrka att ta sig igenom sorgen .

Citat:
Ursprungligen postat av limen2
Jag vill varken se eller höra klippen men undrar såklart vad som händer o vem som gjort vad.
Att det upprepades ”jag hugger dig..” är det för att E försöker be om att de ska släppa henne?
Det är så fruktansvärt brutalt detta. Håller med dig om, må hon vila i frid och att familjen får svar på allt de vill och att familjen får stöd att ta sig igenom detta❤️

Det finns videomaterial på över 4 minuter med detta, i mycket bättre upplösning än det korta klippet. Men det är bara vad som händer innan mordet, de viftar med en kniv och säger "jag hugger dig" på blattesvenska osv. Själva mordet finns inte på film vad det verkar.
Citera
2024-09-19, 00:17
Medlem
Dorniers avatar
Här är det mesta av vad som sägs på det längre klippet, det är mycket samma om och om igen:

Emilia håll käften. Tejpa hennes mun. Emilia håll din fucking käft. Jag älskar dig skitmycket. Vi båda älskar dig men vi behöver göra det här. Om du inte håller käft, ser du den här kniven, i din hals. Ser du kniven, i din fucking hals. Du är tyst, du är tyst, du är fucking tyst. Jag svär jag har huggit dig, jag kan hugga dig en gång till.

Ok, om du inte håller käften, jag svär att jag avlivar dig. Walla jag hugger dig. Du håller käften. Ser du kniven här, ser du kniven. Om du inte håller käften, håll käften. Jag svär på att jag hugger dig. Du är tyst, du rör inte dig. Håll käften din fucking hora. Ser du kniven, ser du kniven. Du håller käften, du håller käften, ser du kniven här du håller fucking käften.

Walla jag hugger dig om du skriker, ser du kniven. Var tyst, var tyst. Ser du kniven här, håll käften. Jag hugger dig. Walla vi hugger dig. Boxa henne, boxa henne, boxa henne. Jag hugger dig, jag klipper av din tunga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in