Citat:
Ursprungligen postat av
ryzztroll
Undrar lite över detta, är det ett relativt nytt fenomen? Har liksom lite svårt och tänka mig att folk hade analsex på 1800-talet, att det sögs kukar, bands fast en massa, användes buttplugs osv… Tänker att det måste väl ha kommit under den sexuella revolutionen? Jag menar, folk var överlag med konservativa förr i tiden, samtidigt som många redskap, ex buttplug inte fanns, eller dom kanske körde med en grov gren/sten? (Ironisk)
Edit: Var folk lika perverterade då som nu eller har folk blivit mer perverterade på grund av för mycket porr? Höll man på med golden showers, att binda fast varandra, analgape, fistfucking?
Finns brev bevarade som Napoleon I skrev till Josephine under fälttåg till Egypten om att hon skulle sluta tvätta sig för att han ville ha henne riktigt grisigt och smutsig när han kom hem till Paris... det är 250 årsedan snart och lite väl perveterat för mig, så nog hölls det på alltid.
Drottning Victoria vägrade ju även godkänna första utkastet om lag om otukt då hon inte förstod varför kvinnor skulle inkluderas, då hon fan det helt omöjligt att föreställa sig att en kvinna skulle kunna ha sexuell njutning av en annan kvinna, så fanns inte ens någon anledning att lagstifta mot det (därför bara bögeri var brottsligt i UK och Imperiet).
Bertie son till Drottning Victoria lär ju ha tillverkat en knullbänk för att kunna komma åt alla håll på en gång och samtidigt bli tillfredstäld själv utan att kvävs något flickebarn med sin omfångelserika kroppshydda.
Bögar har ju sedan minst 1800-talets mitt haft träffpunkter oftast offentliga toaletter, lär ju funnits någon vid järntorget i Göteborg. Men där blev det väll mest avsugningar.
Hört berättelser om SAL (Svenska Amerika Linjen) där bögeriet var så utbrett bland service personalen (att va bög var meriterande då det innebar mindre risk för kärleksaffär och graviditeter med de välbärgade resenärernas döttrar) att maskinisterna och ledarna hotade ny på mönstrade att om de inte gjorde vad de blev tillsagda så skulle bögarna i förskepett få ta hand om dem.
Kan även vara värt att notera att kokain såldes som upppigande på Harrods innan det blev förbjudet, och vad har folk inte hittat på när de varit påtända?