2024-09-17, 19:35
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Du över tolkar svårt att hålla med autister.
Avslutar detta

Hmm okej förstår inte vad du menar riktigt
Citera
2024-09-17, 19:38
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Hmm okej förstår inte vad du menar riktigt

Att detta är min sista post i trådem. Hejdå
Citera
2024-09-17, 19:41
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Att detta är min sista post i trådem. Hejdå

Aha. Då ser jag till att vi tackar av dig ordentligt. Jag fixar tårta o sånt. Det är inga problem. Så får du ha ett lycka till inför din nästa tråd.
Tack för denna tid!
Citera
2024-09-17, 19:47
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
Undrar lite över detta, är det ett relativt nytt fenomen? Har liksom lite svårt och tänka mig att folk hade analsex på 1800-talet, att det sögs kukar, bands fast en massa, användes buttplugs osv… Tänker att det måste väl ha kommit under den sexuella revolutionen?

Din bildning brister. Det finns vaser som skildrar analsex från 500-talet före kristus. Och du har inte hört talas om orgierna i romarriket? Googlar du ens innan du frågar?
Citera
2024-09-17, 19:54
Medlem
Nej allt kom med porren. Innan körde man bara misionären i det rätta hålet och hade bara sex för att skapa barn, inte för njutning
Citera
2024-09-17, 19:57
Medlem
Hugin86s avatar
Kolla på p rullar från 70 tal och 80 tal inte mycket med röv sex där. Någon enstaka piss scen med någon som pissar ute. Men om folk höll på med sånt i säng kammaren uters tveksamt. Skulle jag säga. Förekom säkert men var nog extremt ovanligt
Citera
2024-09-17, 19:59
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Nej allt kom med porren. Innan körde man bara misionären i det rätta hålet och hade bara sex för att skapa barn, inte för njutning

Då får du nog berätta när du menar att porren kom.
Avbildningar av anal-/oralsex, sexleksaker och annat har funnits i 1 000-tals år
Citera
2024-09-17, 20:07
Moderator
Neksnors avatar
Bland de tidigaste porrfilmer jag snubblat över på nätet, 1910-talet tror jag, penetrerades alla möjliga hål ungefär på samma sätt som i dagens porr.
Och det verkar inte troligt att någon vid den tiden kom på att man kanske skulle testa lite alternativa kroppsöppningar.
Citera
2024-09-17, 20:13
Medlem
TjackOhejs avatar
Det går ju iallafall inte att utesluta att det pågick riktigt depraverade saker på den tiden, människan är ju bl a. En sexuell varelse.
Dom gamla romarna lär ju knullat skiten ur varandra t ex.
Citera
2024-09-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Nej. Allt är kultur. Kyssar, hångel och avancerade sexlekar är kulturella företeelser som började spridas i början av 1900-talet.
Nä där har du helt fel!
Citera
2024-09-17, 20:21
Medlem
Blacknesss avatar
De var precis lika sjuka.
Kolla upp Gille de Reis, glöm mjukingen deSade...
Citera
2024-09-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Din bildning brister. Det finns vaser som skildrar analsex från 500-talet före kristus. Och du har inte hört talas om orgierna i romarriket? Googlar du ens innan du frågar?
Jodå, men tvekar ändå på att dom analgapade osv.
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Fram med källor!
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Bland de tidigaste porrfilmer jag snubblat över på nätet, 1910-talet tror jag, penetrerades alla möjliga hål ungefär på samma sätt som i dagens porr.
Och det verkar inte troligt att någon vid den tiden kom på att man kanske skulle testa lite alternativa kroppsöppningar.
What!? Låter helsjukt, tror inte en sekund på det… Pix or it didn’t happen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in