Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Jag fick ett brev från Polisen för lite mer än en månad sedan där det stod att dom hade beslagtagit 3 brev som var adresserade till mig för att dom innehöll olagligt material och att jag hade två val. Antingen kunde jag göra anspråk på materialet eller så skulle det inom en viss tid brännas upp. Dock stod det inget om något brott eller liknande och har varken fått brev eller på annat sätt blivit kontaktad av dom sen dess.
Har flera aktiva beställningar varav en har dröjt 1,5 veckor nu dock har andra saker jag handlat kommit fram som det ska, men bör man vara nojig?
/Mvh
Du borde nog ligga lågt ett tag , din post kommer antagligen bli granskad mera framöver , eller så stoppar PostNord alla brev till dig och går igenom precis allt . Så är det bo i ett stasi land där staten ska kontrollera allt va dess medborgare gör .
Men mitt tips är ligg lågt ett tag me beställa . Även om
Dom beslagtagit 3 brev så kan det ibland dröja upp till ett halvår innan man hör av polisen igen . Hör dom av sig , förneka allting , du vet inget , bevis bördan ligger på dom och det vet dom . Radera allt på din mobil eller dator