Citat:
Ursprungligen postat av
Hovslättsmannen
Du kan ju inte snacka bort att du öst pengar över henne utan att tänka dig för. På tal om "white knight"...
Ett lån med skuldbrev(samt mer krav och papper, samtliga stal hon från mitt hem) avsätt för att kunna få en svärföräldrar och sin framtida fru att kunna bo med en och slippa bli indragna i Rysslands Invasion, anser jag inte helt White Knight, det var inte gåvor...
Men nu är hennes föräldrar döda(dog 1månad in i invasionen), och hon har bränt pengarna på fan vet vad, och gömmer sig för rättsväsendet(även om det inte är svårt i Sverige som gullar med kvinnor för dom kan aldrig göra fel eller skada andra.. korrupt!)
Men ja det fel jag gjorde var att jag trodde inte hon hade stulit Brotts Erkännandet, skuldbrevet och andra dokument jag hade hemma, och sa till henne att ta sitt flyg till Ukraina en vecka efter vi gjorde slut och aldrig komma tillbaka till Sverige för då skulle jag ta alla dokument jag hade och gå till polisen med dom! DET VAR White Knight'igt AV MIG!
Jag skulle släpat henne i håret till närmaste polisstation när jag hade alla dokument i handen, eller bara Styckat henne i en skog och matat henne till grisar Ala När Lammen Tystnar!
Så ja jag vet att jag har gjort fel och inte varit "manlig" nog... men jag kunde aldrig föreställa mig att hon var så sjuk som hon verkligen är och kunde gå till sådana längder för att bo i Sverige!