2024-09-17, 15:26
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Hur fan lyckades hon stjäla flera hundra tusen av dig? Hade du kontanter hemma eller?

Låt mig gissa:
Du gav henne fri tillgång till dina pengar, och kallade dem kanske till och med för "era", tills ni gjorde slut och hon blev en "narcissist".
Och så vill jag VERKLIGEN veta hur man stjäl en lägenhet.
Citera
2024-09-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Hur fan lyckades hon stjäla flera hundra tusen av dig? Hade du kontanter hemma eller?

Låt mig gissa:
Du gav henne fri tillgång till dina pengar, och kallade dem kanske till och med för "era", tills ni gjorde slut och hon blev en "narcissist".
Och så vill jag VERKLIGEN veta hur man stjäl en lägenhet.

Man stjäl skuldbrevet om lånet man gav henne för att försöka rädda hennes föräldrar och få dom att bo i Sverige som sina svärföräldrar... Som nu är döda efter invasionen..

Nej jag är inte dum nog att ha ett gemensamt konto med någon...

står tidigare i tråden om du läser...

Dina försöka till Victime Blaming är högst osmkliga och oroande.. du kanske borde ta och kontemplerar det en del eller ditt White Khnite komplex om det är det som spökar...

kom med något konstruktiv eller kommentera Lets Dance istället
Citera
2024-09-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Har själv råkat ut för något liknande. Se det mer som att du fick betala för att bli av med henne. Går du i hatets väg lär du konsumeras av det och sen för du betala ett ännu högre pris för att du leker med elden. Ibland är det bra att veta när man ska retirera om det nu är hämnd du söker så bara låt tiden gå och när ett tillfälle erbjuds ta den då.

Tänker man på att checka ut så kan man lika gärna gå lös med en skärbrännare i några dagar på den som Sa att den älskade en men torterade en istället när man bara hade kärlek och välvilja för den personen....
Citera
2024-09-17, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radyr
Min poäng var att du på flera ställen i tråden skriver övergripande om kvinnor. Jag förstår att du är väldigt arg , men som sagt detta är något som inte är könsbundet.

Som en person som levt länge mot min vilja i något liknande det du beskriver så kan jag dock lova dig att ilskan du känner hur väl grundad och berättigad den än må vara på inget vis drabbar någon annan än dig själv.

Och en sak till... De där vännerna, de var nog inte så mycket till vänner ändå ... Låt också dem vara.

Varför identifierar du dig med en förövare som har samma kön som dig???
Jag skriver inte om dig, det är ett fakta att det handlar om en kvinnlig förövare mot en man!
Jag skulle inte identifiera mig med din förövare bara för att jag är man!
vad håller du på med??

"The most dangerus man in the world is the man(huMAN, då man tydligen behöver vara övertydlig!) Is that has nothing left to lose."

Om du nu vet hur det är, då borde du förstå att flera dagar så är de värt att ge igen innan man sjäöv ckeckar ut så man slipper PTSD i huvudet...

Ja dom som har köpt henne lögner var aldrig mina vänner, jag har förstått det nu då en riktig vän skulle aldrig tro sånt BS om mig...
Citera
2024-09-18, 04:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SetariPanteon7
Varför identifierar du dig med en förövare som har samma kön som dig???
Jag skriver inte om dig, det är ett fakta att det handlar om en kvinnlig förövare mot en man!
Jag skulle inte identifiera mig med din förövare bara för att jag är man!
vad håller du på med??

"The most dangerus man in the world is the man(huMAN, då man tydligen behöver vara övertydlig!) Is that has nothing left to lose."

Om du nu vet hur det är, då borde du förstå att flera dagar så är de värt att ge igen innan man sjäöv ckeckar ut så man slipper PTSD i huvudet...

Ja dom som har köpt henne lögner var aldrig mina vänner, jag har förstått det nu då en riktig vän skulle aldrig tro sånt BS om mig...

När du far ut såhär är det extremt svårt att ha någon empati för dig.

Ja du råkade ut för en narcissistisk kvinna. Jävligt trist det. Det betyder inte på något vis att alla kvinnor är så eller att du och andra män har rätt att fara ut mot kvinnor generellt. Precis som jag inte far ut mot "alla män".

Jag har försökt ge dig vänliga råd men du är inte mottaglig för input verkar det som....

Jag levde i mitt helvete i 18 år och han håller fortfarande på och försöker göra mig illa, allt ekonomiskt och rättsligt håller fortfarande på också det 4 år efter Jag har också varit arg, önskat hämnd och har också ptsd. De flesta dagar i stort sett dygnet runt vill jag checka ut helt från livet. Men jag vet också att alla dessa känslor av ilska och ge igen, ptsdn, dödslängtan, hopplösheten osv är precis det som narcissisten vill att man ska känna. Andra människors lidande är deras bränsle.

Lycka till framåt. Ta gott hand om dig själv.

Lämnar tråden nu.
Citera
2024-09-18, 08:56
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Man stjäl skuldbrevet om lånet man gav henne för att försöka rädda hennes föräldrar och få dom att bo i Sverige som sina svärföräldrar... Som nu är döda efter invasionen..

Du kan ju inte snacka bort att du öst pengar över henne utan att tänka dig för. På tal om "white knight"...
Citera
2024-09-24, 00:21
Medlem
Citat:
Du kan ju inte snacka bort att du öst pengar över henne utan att tänka dig för. På tal om "white knight"...

Ett lån med skuldbrev(samt mer krav och papper, samtliga stal hon från mitt hem) avsätt för att kunna få en svärföräldrar och sin framtida fru att kunna bo med en och slippa bli indragna i Rysslands Invasion, anser jag inte helt White Knight, det var inte gåvor...

Men nu är hennes föräldrar döda(dog 1månad in i invasionen), och hon har bränt pengarna på fan vet vad, och gömmer sig för rättsväsendet(även om det inte är svårt i Sverige som gullar med kvinnor för dom kan aldrig göra fel eller skada andra.. korrupt!)

Men ja det fel jag gjorde var att jag trodde inte hon hade stulit Brotts Erkännandet, skuldbrevet och andra dokument jag hade hemma, och sa till henne att ta sitt flyg till Ukraina en vecka efter vi gjorde slut och aldrig komma tillbaka till Sverige för då skulle jag ta alla dokument jag hade och gå till polisen med dom! DET VAR White Knight'igt AV MIG!
Jag skulle släpat henne i håret till närmaste polisstation när jag hade alla dokument i handen, eller bara Styckat henne i en skog och matat henne till grisar Ala När Lammen Tystnar!
Så ja jag vet att jag har gjort fel och inte varit "manlig" nog... men jag kunde aldrig föreställa mig att hon var så sjuk som hon verkligen är och kunde gå till sådana längder för att bo i Sverige!
Citera
2024-09-24, 00:25
Medlem
Citat:

Men jag kan ställa en motfråga till dig isåfall...
Vad skulle du göra för att rädda din Fru och hennes föräldrar från att dö i Krig?
Ser fram emot ditt svar! Peace!
Citera
2024-09-24, 00:53
Avslutad
Citat:
Men jag kan ställa en motfråga till dig isåfall...
Vad skulle du göra för att rädda din Fru och hennes föräldrar från att dö i Krig?
Ser fram emot ditt svar! Peace!

I så fall får du vänta till 2025 då användaren för några dgr sedan blev avstängd i ett halvår: (FB) Hovslättsmannen avstängd för Ohörsamhet
Citera
2024-09-24, 00:58
Medlem
Citat:
Man går inte vidare efter någon har stulit 3mil och get en PTSD...
sorry men någon kommer få betala dyrt för det

Utifrån din ts kan man undra vem som är narcissist. Sluta ge henne umärksanhet, ha kontakt med polisen. Svara aldrig på meddelanden och gå vidare. Det är allt du kan och bör göra.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in