Citat:
Tydligen har Tim snackat med tjejerna om vilket hål... Maja blev analt våldtagen.Suttit och läst igenom Tims förhör idag (snart klar) och letade mig tillbaka till detta jag hittade tidigare idag: (s 118 i filen med Tims förhör)
"FL: Okej. Tindra och Andréa, som jag sade så har de också varit här på förhör, för att
vi misstänker att de kanske också har någonting med det här att göra.
TA: Mm.
FL: Med Majas död.
FL: Det kallas för… Eller vad vi kallar det för är anstiftan till mord. Vilket innebär att
vi tror att de kan ha någonting med Majas död att göra också."
Tänkte direkt så som du gör att det hade sett bra mycket annorlunda ut om det var gängkriminella..
Bevisen finns ju svart på vitt i deras mobilchattar..
"FL: Okej. Tindra och Andréa, som jag sade så har de också varit här på förhör, för att
vi misstänker att de kanske också har någonting med det här att göra.
FL: Med Majas död.
FL: Det kallas för… Eller vad vi kallar det för är anstiftan till mord. Vilket innebär att
vi tror att de kan ha någonting med Majas död att göra också."
Tänkte direkt så som du gör att det hade sett bra mycket annorlunda ut om det var gängkriminella..
Bevisen finns ju svart på vitt i deras mobilchattar..
Tyvärr är det censurerat dom sidorna vad jag kan se. Har inte orkat läsa allt ännu.
Kan förhören med Tindra och Andrea finnas i den helt censurerade akbilagan 119?
Hittar ni några förhör med tjejerna?
Det här är så sjukt. Dom tjejerna borde verkligen bli åtalade med för anstiftan till mord
Fup 121 sidan 242
FL1: Men jag tänker när du säger att du skall lura Maja, vad… på vilket vis sade du
att du skall lura henne?
TA: Jag sade att så här… att jag är kär i… att jag var kär i Maja. Och så sade jag till Tindra
att ’jag är kär i dig istället’.
FL1: Okej. Hur reagerade… men hur reagerade Tindra på det då?
TA: Mm… ja.
FL1: Vad tyckte hon om det?
TA: Bra.
FL1: Okej. Var Tindra kär i dig också?
TA: Det tror jag. Jag var aldrig med henne så mycket. Hon var ju… hon var så här lite blyg
var hon och sånt.
FL1: Okej. Och vilken dag är det du börjar lura Maja då?
TA: … Mm… ja (ohörbart).
FL1: För ni… ni pratar ju här mycket på tisdag kvällen då.
FL1: Och det är då ni pratar om sex och så där och vilket hål och sådana där grejer.
FL1: Och sedan kommer ju onsdagen och torsdagen då. Men har du… är Maja… har
du lurat Maja innan tisdagen eller är det då..?
TA: Mm… jag tror det är… det känns att det var måndagen eller onsdagen. Det känns att det
är dem; att det är den och den. Det känns att det är nån av de två.
FL1: Okej. Hur börjar det här med att du lurar Maja? Vad börjar det med?
TA: Mm… jag var kär i Tindra. Så började det så här… så (ohörbart) Maja att jag skulle vara
kär i Maja och… då så sade jag så bara. Då sade jag… och så sade jag… blev jag… så sade
jag så här ’då blev jag… blir jag kär i dig istället’, till Maja. Sedan dagen efter säger jag Tindra
att ’jag är kär i dig istället’. Mm.
FL1: Men när ni börjar chatta där på tisdagen,
FL1: var det då du började lura Maja eller var det innan det?
TA: Innan.
FL1: Innan, okej. Nu måste jag bara fundera lite. … Ja, nä. Har du något du tänker på
där?
FL2: Ja jag tänkte igen där då, hon Tindra sade att du inte fick hänga med Maja.
FL2: Brukar hon bestämma vilka du får hänga med och vilka du inte får hänga med?
TA: Mm… inte ofta.
FL2: Nä.
TA: Det är så här, vissa dagar det var hon var med… Så här ja men när jag är i bygg och sånt.
Brukar äta senare och sånt. Det kanske blir vid… när vi brukar äta. Mm. ... Vet inte… vet inte
när vi brukar äta. Det brukar bli sent då. När bygg blir lite senare och sånt. Så skulle vi städa
upp och sånt. Då brukar all… alltid Maja komma dit och då kommer alltid Tindra där och
puttar bort henne och sånt.
FL1: Okej.
FL2: Vad sade du att..? Puttar bort?
TA: Brukar alltid Tindra putta bort Maja och sånt.
Senast redigerad av Timeout 2024-09-17 kl. 00:19.
Senast redigerad av Timeout 2024-09-17 kl. 00:19.