2024-09-17, 00:15
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Suttit och läst igenom Tims förhör idag (snart klar) och letade mig tillbaka till detta jag hittade tidigare idag: (s 118 i filen med Tims förhör)

"FL: Okej. Tindra och Andréa, som jag sade så har de också varit här på förhör, för att
vi misstänker att de kanske också har någonting med det här att göra.
TA: Mm.
FL: Med Majas död.
FL: Det kallas för… Eller vad vi kallar det för är anstiftan till mord. Vilket innebär att
vi tror att de kan ha någonting med Majas död att göra också.
"

Tänkte direkt så som du gör att det hade sett bra mycket annorlunda ut om det var gängkriminella..
Bevisen finns ju svart på vitt i deras mobilchattar..
Tydligen har Tim snackat med tjejerna om vilket hål... Maja blev analt våldtagen.
Tyvärr är det censurerat dom sidorna vad jag kan se. Har inte orkat läsa allt ännu.
Kan förhören med Tindra och Andrea finnas i den helt censurerade akbilagan 119?
Hittar ni några förhör med tjejerna?
Det här är så sjukt. Dom tjejerna borde verkligen bli åtalade med för anstiftan till mord

Fup 121 sidan 242
FL1: Men jag tänker när du säger att du skall lura Maja, vad… på vilket vis sade du
att du skall lura henne?
TA: Jag sade att så här… att jag är kär i… att jag var kär i Maja. Och så sade jag till Tindra
att ’jag är kär i dig istället’.
FL1: Okej. Hur reagerade… men hur reagerade Tindra på det då?
TA: Mm… ja.
FL1: Vad tyckte hon om det?
TA: Bra.
FL1: Okej. Var Tindra kär i dig också?
TA: Det tror jag. Jag var aldrig med henne så mycket. Hon var ju… hon var så här lite blyg
var hon och sånt.
FL1: Okej. Och vilken dag är det du börjar lura Maja då?
TA: … Mm… ja (ohörbart).
FL1: För ni… ni pratar ju här mycket på tisdag kvällen då.
FL1: Och det är då ni pratar om sex och så där och vilket hål och sådana där grejer.
FL1: Och sedan kommer ju onsdagen och torsdagen då. Men har du… är Maja… har
du lurat Maja innan tisdagen eller är det då..?
TA: Mm… jag tror det är… det känns att det var måndagen eller onsdagen. Det känns att det
är dem; att det är den och den. Det känns att det är nån av de två.
FL1: Okej. Hur börjar det här med att du lurar Maja? Vad börjar det med?
TA: Mm… jag var kär i Tindra. Så började det så här… så (ohörbart) Maja att jag skulle vara
kär i Maja och… då så sade jag så bara. Då sade jag… och så sade jag… blev jag… så sade
jag så här ’då blev jag… blir jag kär i dig istället’, till Maja. Sedan dagen efter säger jag Tindra
att ’jag är kär i dig istället’. Mm.
FL1: Men när ni börjar chatta där på tisdagen,
FL1: var det då du började lura Maja eller var det innan det?
TA: Innan.
FL1: Innan, okej. Nu måste jag bara fundera lite. … Ja, nä. Har du något du tänker på
där?
FL2: Ja jag tänkte igen där då, hon Tindra sade att du inte fick hänga med Maja.
FL2: Brukar hon bestämma vilka du får hänga med och vilka du inte får hänga med?
TA: Mm… inte ofta.
FL2: Nä.
TA: Det är så här, vissa dagar det var hon var med… Så här ja men när jag är i bygg och sånt.
Brukar äta senare och sånt. Det kanske blir vid… när vi brukar äta. Mm. ... Vet inte… vet inte
när vi brukar äta. Det brukar bli sent då. När bygg blir lite senare och sånt. Så skulle vi städa
upp och sånt. Då brukar all… alltid Maja komma dit och då kommer alltid Tindra där och
puttar bort henne och sånt.
FL1: Okej.
FL2: Vad sade du att..? Puttar bort?
TA: Brukar alltid Tindra putta bort Maja och sånt.
Senast redigerad av Timeout 2024-09-17 kl. 00:19.
Citera
2024-09-17, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Jag undrar om Zomtingwong möjligen blandar ihop mamman och systern i förhöret kring vapenbrott? För förhör med systern hittar jag ingenstans...

Nix jag blandar inte ihop något...
BorsTRB108324Aktbil117Frunderskningsprotokoll23MAS KAD20240913173038strongcompression.pdf

Sida 453 av 1411

https://ibb.co/7QfRPfN

Systerns finns senare i samma dokument
Senast redigerad av Zomtingwong 2024-09-17 kl. 08:03.
Citera
2024-09-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Tydligen har Tim snackat med tjejerna om vilket hål... Maja blev analt våldtagen.
Tyvärr är det censurerat dom sidorna vad jag kan se. Har inte orkat läsa allt ännu.
Det här är så sjukt. Dom tjejerna borde verkligen bli åtalade med för anstiftan till mord

Fup 121 sidan 242
FL1: Men jag tänker när du säger att du skall lura Maja, vad… på vilket vis sade du
att du skall lura henne?
TA: Jag sade att så här… att jag är kär i… att jag var kär i Maja. Och så sade jag till Tindra
TA: Det tror jag. Jag var aldrig med henne så mycket. Hon var ju… hon var så här lite blyg
var hon och sånt.
FL1: Och det är då ni pratar om sex och så där och vilket hål och sådana där grejer.
TA: Mm… jag tror det är… det känns att det var måndagen eller onsdagen. Det känns att det
TA: Mm… jag var kär i Tindra. Så började det så här… så (ohörbart) Maja att jag skulle vara
kär i Maja och… då så sade jag så bara. Då sade jag… och så sade jag… blev jag… så sade
jag så här ’då blev jag… blir jag kär i dig istället’, till Maja. Sedan dagen efter säger jag Tindra
FL1: Innan, okej. Nu måste jag bara fundera lite. … Ja, nä. Har du något du tänker på
där?
FL2: Ja jag tänkte igen där då, hon Tindra sade att du inte fick hänga med Maja.
FL2: Brukar hon bestämma vilka du får hänga med och vilka du inte får hänga med?
TA: Det är så här, vissa dagar det var hon var med… Så här ja men när jag är i bygg och sånt.
Brukar äta senare och sånt. Det kanske blir vid… när vi brukar äta. Mm. ... Vet inte… vet inte
när vi brukar äta. Det brukar bli sent då. När bygg blir lite senare och sånt. Så skulle vi städa
upp och sånt. Då brukar all… alltid Maja komma dit och då kommer alltid Tindra där och

Det är svårt att tyda vem förhörsledaren menar att Tim hade pratat med på tisdagskvällen om sex och hål. Jag tolkar det som att det är Maja som menas, inte Tindra.
Citera
2024-09-17, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zomtingwong
BorsTRB108324Aktbil117Frunderskningsprotokoll23MAS KAD20240913173038strongcompression.pdf

Sida 453 av 1411

Kan någon länka denna aktbilaga. Kan inte hitta denna...
Citera
2024-09-17, 09:52
Medlem
Citat:

Sida 453 av 1411

Bilaga 116 och 117 finns inte på den sida som länkats här..?
Citera
2024-09-17, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmbr
ingen aning vad som länkades här, jag skaffa direkt från krimfup
Citera
2024-09-17, 11:02
Medlem
von-Utfalls avatar
sambon har sett bråken mellan tjejerna så hon är inte förvånad över intrigerna. hon säger T är tillräckligt kompetent för att planera saker än Tim och att A mest följer med. sambon har dock otroligt svårt att ta in att T skulle kunna vara hjärnan bakom mordet
Citera
2024-09-17, 11:08
Medlem
Citat:
ingen aning vad som länkades här, jag skaffa direkt från krimfup

Då fattar jag varför du har mer än vi andra.
Citera
2024-09-17, 11:21
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Fup 121 sidan 242
att du skall lura henne?
var hon och sånt.
där?
Citat:
Ursprungligen postat av Krianna
Det är svårt att tyda vem förhörsledaren menar att Tim hade pratat med på tisdagskvällen om sex och hål. Jag tolkar det som att det är Maja som menas, inte Tindra.
Ja det är Maja och Tim som ska ha pratat om det, nämns även i andra förhör att de planerat ha sex o sånt.
Citat:

Sida 453 av 1411

Citat:
Ursprungligen postat av tmbr
Skulle vara sjyst om någon kunde ladda upp 116 och 117!
Undra om Andrea och Tindras förhör finna där med då?
Citera
2024-09-17, 11:25
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfrider
Länk av en bekant som ej har FB. Har inte läst eller testat än men säg till om det är några problem eller något fattas, men ska vara allt enligt honom

https://easyupload.io/m/wigyyn

Fanns inte Aktbilaga 116 och 117 med?
Citera
2024-09-17, 11:27
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:

Sida 453 av 1411

Du får hemskt gärna dela med dig av Aktbilagorna 116 och 117.
Citera
2024-09-17, 12:09
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall
sambon har sett bråken mellan tjejerna så hon är inte förvånad över intrigerna. hon säger T är tillräckligt kompetent för att planera saker än Tim och att A mest följer med. sambon har dock otroligt svårt att ta in att T skulle kunna vara hjärnan bakom mordet
Tack för inputen om tjejerna, min första tanke när jag läste chattarna var att A*drea var den som styrde och ställde men nu ögnade jag igenom chattarna och Ti*dra verkar vara lite manipulativ.
A*drea verkar vara den som sköter snacket med Tim fast det är Ti*dra som säger åt A att skriva till honom.

Ti*dra är fast besluten på att A ska fortsätta vara med henne och inte börja umgås med Maja igen.
några exempel de dagar som Maja var försvunnen men inte hittad:

Citat:
A:s dröm:
A:Jag drömde om att Maja kom tillbaka med Linda och att hon la sig i Jerker knä och grät jättemycket. Och sen gav hon mig en stor kram.
T: Eh va
A: Ja men det var bara en dröm
T: Vilken tur. Jag kommer inte ge henne en kram
A: Nä men det var bara en konstig dröm. Jag kommer inte heller de

"T:s dröm:
T: Jag drömde att du och Maja började hänga igen och ni kramade varandra jätte mycket och du brydde dig inte om mig så jag hängde först med Wilma och Tim och sen med Tyra det va en jätte konstig dröm
A: Va oj! Vilken läskig dröm jag ska absolut inte göra. de Jag kommer alltid vara med dig du jag och Tim vi tre är ett gäng.
T: Ja
A: Jag kommer alltid bry mig om dig!
T: Du och Maja pussade varandra i drömmen
A: fy jag vill inte höra mer om henne nu!!
T: Nej usch
A: Kommer alltid vara med dig!!❤❤❤❤❤

Sen kan man se att A är orolig och försöker få reda på var Maja är medans T*ndra bara är orolig att A ska lämna henne.
Citat:
"T:Kommer du krama henne när hon kommer tillbaka
A:Nej! Men jag kommer ju bli glad att hon kommer tillbaka.
T: Jaha
A: Men jag kommer ju fortfarande hänga med dig och Tim
T: Bra. Jag blev lite rädd.
A:Behöver du inte va du vet att jag ej vill vara me henne men de klart man blir glad om hon kommer tillbaka
T: Ja det är sant men jag blev jätte orolig att du skulle hänga med henne"

Tim är så sjukt störd så att han skulle mörda någon var bara en tidsfråga men jag tror absolut att det var tjejerna som peppade honom att göra det.
Kan absolut vara så att det var Ti*dras ide och A bara hängde på i snacket för att bevisa för Ti*dra att hon inte ska lämna henne för Maja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in