2024-09-09, 00:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Bra avsnitt idag.
Jag får väl utveckla vad du inte kan uttrycka åt dig!

Två lebbavsnitt på rad, inga konstigheter svt jag satt och förväntade mig att den självutnämnde asiatiska streetdanserskan skulle av svt bli matchad med en manlig afrikan istället för en blondin kanske nästa gång, det var iaf adhd coolt & respekt av henne att inte definierar sig som svensk, sådär borde alla goda invandrare vara eller om hon var adopterad (så var det ju kanonreklam för adoption om hon inte ser sig som svensk)

Det stör mig väldigt möe att dom maskulinaste tjejerna till sättet alltid måste spela i fel lag, eller var hon bi? & svt valde? Väldigt förutsägbart av svt att matcha svarthårig butch med normalt svarthårigt tjejutseende, då hade dom väl lika gärna kunnat valt en fjolligare karl åt henne

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Efter närmare okulärbesiktning tycker jag nog de är rätt jämnt matchade utseendemässigt ändå. Han ser lite mer ovårdad ut bara. Och båda har ju assburgers.
Det är dags för dig att recensera Elins manliga match i dagens avsnitt
Såg du när han blev helt avklädd och strippad på sin mansroll när hon tog notan ifrån honom, precis som du har promotat här på Flashback i alla år jäkla drömtjej alltså - några kilo.

Efter denna förnedring så försökte han ge ge tillbaka på henne genom att sikta lite över sin egen league när han gav rosen till Cissi som hämnd för att ha blivit monetärt avsnoppad (det var bara uppvärmningen inför att hon inte vill gå på andra dejt) Då svarar Elin dräpande, "jag tar en för laget" (vi tjejer) & tillslut så når rosen sin tilltänkte trots allt fast via en kvinnlig mellanhand

Och om vi tittar på sälen Elin och hennes odåga, så hade dom samma MBI och ligger lika på utssendeskalan, lite trist SVT, men hon hade fina öron & en klämvänlig näsa, när hon blev avtänd av hans yrke så bytte hon ämne till den mycket generiska frågan "Jaha har du gjort nått kul i helgen då?"

Samt recensera gamerbruden i förra avsnittet med lite väl utåtvända höfter
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-09 kl. 01:03.
Citera
2024-09-09, 00:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litauen
Bra avsnitt idag.
Ah, nu vet jag vem du åsyftade, blev han ödmjukare efter det korrigerade brytningsfelet...i ögat

Han har inte sökt, utan svt har sökt honom för dom tror att dom vill ha en karaktär tillbaka, samtidigt som dom vill styra honom genom att tvinga honom ställa kontrollerade speeddate frågor, svt tar ett socialt ansvar, men det sket sig då hon råkade dra lappen som Daniel ville att hon skulle dra, där han han fick chans att göra persona-comeback och upprepa sin odödlighet från förra säsongen, fast med andra ord bara, lite mindre svulstiga

Vad är en ormbunke?
Vem var Jolene? (dagens rödblossiga dejt!)

Han verkar klyftig! hade det inte varit insiktsfullt om han hade nämnt att han stör
sig på sin egen smarthet

Jag tycker vi gör som Ängagård tredje gången gillt, och bjuder in honom igen, så han får börja
ana hur jävla het ungkarl han är för kvinnor!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-09 kl. 00:46.
Citera
2024-09-09, 15:07
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas62
Först spelas det in presentationen.
Här spelar ju frågorna in om t ex hur en drömdejt ser ut eller vad man har för intressen.
Därefter restaurangbesöket.
Därefter intervju om personen man dejtat.
Sist då man ska svara om man ska gå på en andra dejt..

Tack! Vad kul, jag tycker alla intervjuer ser så lika ut så jag misstänkte att allt var inspelat efter dejten så att vi tittare ska bli lurade men så var inte fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Lisa och den andra lesbiska Linnea 1/9. Tycker att det är värst grejen och skitstort att de åkte till London för att gå till HP-world när det var under 12 år. Jisses, 100% av ungar som åker till London åker för Harry Potter, inte fan för big ben eller bärs. Fan, vad barnsliga och jobbiga

Emma hade stora komplex för att hennes kurvor var stora. Borde inte ha det, hon hade goa kurvor.

Ja de hade ju säkert varit där samtidigt! Vad de själva trodde. Knappast så de nämnde datumet de åkte dit, det hade varit lite mer ödet mening.
Citera
2024-09-09, 19:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Emma hade stora komplex för att hennes kurvor var stora. Borde inte ha det, hon hade goa kurvor.
Vad har du för belägg för att hon hade komplex för sina höfter, hon sa inte ett ord om det.

What about the höfter, det är dock inte på höfterna kurvor bör sitta, utan dem ska sitta i profil

Hade inte Elin i senaste avsnittet lite låga och simpla krav, hon säger att sportkommentatorn var lång och hade skägg, jag gillar skägg på män (för att vi tjejer inte kan få det i ansiktet), det finns olika typer av skägg vettu och hon borde inte attraheras av alla skägg hon ser på en kille https://goteborgco.se/uploads/2023/03/Henrik-Zetterberg-scaled.jpg det är väl förfan hur det passar med skallformen etc som betyder nått

Det är detaljerna som spelar Roland, Emmas nosring t.ex var ju fult guldpläterad och för snäv, en nosring ska vara slät, vidare och i silver

Snubben som hon dejtade hade varit snyggare med skäggstubb kan jag se direkt utan att vilja ta honom i prutten för den skull, mäns helskägg tar bort kurvorna från ansiktet , nåja det är hans förlust

Varför sa hon att han hade så fina ögon, för att dom var 'kinesiska' och tippade lätt uppåt precis som hennes egna, hon vart kär i sin egen spegelbild där, en vacker tanke

Hödjpunkten, eller nöjdpunkten var när hon kom ut som naturist och sa att hon vill kunna gå ut näck på baksidan! varför hon måste bo i skogen utan fluktande grannar? det var roligt hur han böjde sig framåt med huvet precis när hon sa ordet naken
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-09 kl. 19:28.
Citera
2024-09-10, 01:41
Medlem
Crapmagics avatar
Jag har fångat det mest förnedrande ögonblicket på bild
https://imgbox.com/xOTT0nnb när den sportkomenterande mopsen
försöker göra sig av med sin avmaskuliniserande ros genom att ge den till queen Cissi istället
(Cissi lyckas se ut som Gunnel Fred i det ögonblicket, trots att det råder fullt könskrig här)

Vrålkåt i villfarelsen heter kapitlet
https://imgbox.com/ZJe4K2SX

Bonusmaterial!
Catos silly walk
https://imgbox.com/OUXeJFyj
vilken manekänguppvisning!

Nästa vecka, för snygg tjej ihopparad med för mesig & vanlig kille i nån slags ful väst, kommer
hon uppleva attraktion? varför funkade det inte mellan den faktiskt! för att vara ostasiat snygga tjejen och butchen, av samma skäl som det inte kommer funka nästa vecka, för att butchen var för snäll, lugn & ofarlig naturligtvis
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-10 kl. 01:50.
Citera
2024-09-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nästa vecka, för snygg tjej ihopparad med för mesig & vanlig kille i nån slags ful väst, kommer
hon uppleva attraktion? varför funkade det inte mellan den faktiskt! för att vara ostasiat snygga tjejen och butchen, av samma skäl som det inte kommer funka nästa vecka, för att butchen var för snäll, lugn & ofarlig naturligtvis
Älskar dina kommentarer om avsnitten.

Men ja jösses, garanterat mer av samma visa nästa avsnitt. Hur kunde de matcha den (hen?) där Saga med den söta välklädda tjejen? Vilken otrolig förolämpning för henne, skenet kanske bedrar men hon kändes faktiskt genuin i det hon letade efter och sympatisk som person. Såklart av ren snällhet som hon gick med på en låtsasdejt.

Sport & Näs-paret var en riktigt sorglig historia.
Citera
2024-09-15, 21:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2

Men ja jösses, garanterat mer av samma visa nästa avsnitt. Hur kunde de matcha den (hen?) där Saga med den söta välklädda tjejen? Vilken otrolig förolämpning för henne, skenet kanske bedrar men hon kändes faktiskt genuin i det hon letade efter och sympatisk som person. Såklart av ren snällhet som hon gick med på en låtsasdejt.

Hoppas jag slipper kommentera kvällens avsnitt för det tar så jävla tid från annat att tömma ut skrivtarmen ordentligt om man väl börjar försöka

Det ringer ingen klocka vem denna Saga är? har jag nånsin kommenterar henne i tråden?
Den söta välklädda tjejen kan vara många

Hon hade en bra näsa, nånting att suga på,
Nånting måste ha skaft rejält när en hästtjej kan tacka nej till en kille som intresserar sig för...travhästar, hon måste hata manlig sport nått kolossalt, ett trauma! som skett med en mikrofån och en sportkommentator i hennes tidigare liv
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-15 kl. 21:29.
Citera
2024-09-16, 19:37
Medlem
Aspergerparet kommer säkert ha en instruktionsbok för sex under de schemalagda knullen 2 ggr/vecka. Så stiff, de förtjänar varandra, men noll gnista
Som to Broes som bondar......
Citera
2024-09-16, 20:15
Avslutad
Citat:
Aspergerparet kommer säkert ha en instruktionsbok för sex under de schemalagda knullen 2 ggr/vecka. Så stiff, de förtjänar varandra, men noll gnista
Som to Broes som bondar......

Sluta va transfobisk!! Inge kul att logga in och erfara sådant.. snälla sluta och va lite seriös.
Citera
2024-09-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2

Hon har väl bett om att få en butchflata? Alla har kanske inte preferensen med smal tjej med långt hår? Var väl inget större fel på saga? Sportkommentatorkillen verkade söt och blyg, tjejen dejtar nog för högt över sin egen liga, hon borde tagga ner lite och släppa in kärleken.
Citera
2024-09-16, 22:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
Hon har väl bett om att få en butchflata? Alla har kanske inte preferensen med smal tjej med långt hår? Var väl inget större fel på saga? Sportkommentatorkillen verkade söt och blyg, tjejen dejtar nog för högt över sin egen liga, hon borde tagga ner lite och släppa in kärleken.
Vem fan var Saga? vilket avsnitt? du är den andre som påtalar henne
Citera
2024-09-17, 03:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Sluta va transfobisk!! Inge kul att logga in och erfara sådant.. snälla sluta och va lite seriös.
Har du synhallucinationer? vad skrev han som var tramsfobiskt? men okay vi kör på din premiss, jag gissar att högskolepoängen var transan då han var ganska feminin till värdegrunden

Har du snubblat på eller över dina fördomar? jag gissar att du aldrig har sätt en maskulinare
tränad kvinnas attraktiva ryggtavla https://imgbox.com/TLOII5ll eftersom du tror att hon var en han?
Nu kommer väl förklaringen att du minsann trodde att han pratade om ett helt annat avsnitt än detta?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-17 kl. 03:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in