Citat:
Ursprungligen postat av
Litauen
Bra avsnitt idag.
Jag får väl utveckla vad du inte kan uttrycka åt dig!
Två lebbavsnitt på rad, inga konstigheter svt

jag satt och förväntade mig att den självutnämnde asiatiska streetdanserskan skulle av svt bli matchad med en manlig afrikan istället för en blondin

kanske nästa gång, det var iaf adhd coolt & respekt av henne att inte definierar sig som svensk, sådär borde alla goda invandrare vara eller om hon var adopterad (så var det ju kanonreklam för adoption om hon inte ser sig som svensk)
Det stör mig väldigt möe att dom maskulinaste tjejerna till sättet alltid måste spela i fel lag, eller var hon bi? & svt valde? Väldigt förutsägbart av svt att matcha svarthårig butch med normalt svarthårigt tjejutseende, då hade dom väl lika gärna kunnat valt en fjolligare karl åt henne
Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Efter närmare okulärbesiktning tycker jag nog de är rätt jämnt matchade utseendemässigt ändå. Han ser lite mer ovårdad ut bara. Och båda har ju assburgers.
Det är dags för dig att recensera Elins manliga match

i dagens avsnitt
Såg du när han blev helt avklädd och strippad på sin mansroll när hon tog notan ifrån honom, precis som du har promotat här på Flashback i alla år

jäkla drömtjej alltså - några kilo.
Efter denna förnedring så försökte han ge ge tillbaka på henne genom att sikta lite över sin egen league när han gav rosen till Cissi som hämnd för att ha blivit monetärt avsnoppad (det var bara uppvärmningen inför att hon inte vill gå på andra dejt) Då svarar Elin dräpande,
"jag tar en för laget" (vi tjejer) & tillslut så når rosen sin tilltänkte trots allt fast via en kvinnlig mellanhand
Och om vi tittar på sälen Elin och hennes odåga, så hade dom samma MBI och ligger lika på utssendeskalan, lite trist SVT, men hon hade fina öron & en klämvänlig näsa, när hon blev avtänd av hans yrke så bytte hon ämne till den mycket generiska frågan "Jaha har du gjort nått kul i helgen då?"
Samt recensera gamerbruden i förra avsnittet med lite väl utåtvända höfter