2024-09-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Det är bara det att du la till ”för att passa dig”. Det är rätt klart vad jag anser nu. Att Emilio borde kliva in är självklart men han kanske väljer bort en del av offentligheten men där har du rätt.

Om en familjemedlem mår så jävla dåligt förstår jag inte varför man beter sig som om man är Queen of fuckin everything. (Vilket man i hennes värld är om man kommer ut ur sin mammas f—-a på scen med en ”rrrrolig” sång. Men svaret är väl att hon inte orkar ta den konflikten mer än nödvändigt.

Jag önskar dock att Bianca reder ut det här. Flytta från Sverige till att börja med. Avsäga sig all publicitet. Lägga ansvaret på nån annan. Det hon gör nu kan inte på något sätt vara till det bättre. Vad hennes tragedi till mamma gör tänker jag inte ens ödsla en tanke på. Vi vet vad hon gör. Tar ett glas rosé i sin statussymbol till hus medan Krille och alla andra får slava kring henne. Det är då hennes barn i hennes mot som allra bäst. I den totala uppmärksamheten. Hur fan den där människan ens existerar i folkets medverkande är en gåta men svaret är att hennes älskare är lika stora barn dem. Inte konstigt i det här landet.
Du har helt rätt, är enig med dig och ditt inlägg. Bägge föräldrarna är helt uppe i sig själva och vill visa upp ett lyckligt liv och framgång. Emilio lär ha fått en dos pengar av sin dotter (misstänker jag) och både han och Åsa håller på med förbättringar av sitt utseende och ser inte längre ut som de gjorde förut. Emilio ser asiatisk ut på ögonen bl a. Tappat den vackra blick han hade och som är snyggt på en äldre man att visa att man åldras. Pernilla har också fallit för sprutor mm och ler ett nytt leende så de båda är upptagna med sitt kan man säga.
Bianca borde åka långt bort och bli boho-chic och okänd, bli med barn och lite tjock och nöjd. Leva livet med det som är viktigast. Barn och familj.
Citera
2024-09-16, 15:38
Medlem
Givetvis är det helt och hållet upp till dessa vuxna människor att leva sina liv precis som de vill.

Sen, som utomstående, kan jag bara hålla med flera här. Den här familjen kan vara hur känd som helst och tjäna hur mycket pengar som helst, men den framstår som otroligt ytlig, dysfunktionell och icke-harmonisk. Bianca bara måste förändra sin livsstil helt och hållet om hon nånsin ska kunna må bättre långsiktigt. Om hon väljer den enkla vägen, att fortsätta "optimera" sitt utseende och leva på sin look så kommer hon gå in i en vägg förr eller senare. Inga pengar i världen är värt det.
Citera
2024-09-16, 16:00
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Du har helt rätt, är enig med dig och ditt inlägg. Bägge föräldrarna är helt uppe i sig själva och vill visa upp ett lyckligt liv och framgång. Emilio lär ha fått en dos pengar av sin dotter (misstänker jag) och både han och Åsa håller på med förbättringar av sitt utseende och ser inte längre ut som de gjorde förut. Emilio ser asiatisk ut på ögonen bl a. Tappat den vackra blick han hade och som är snyggt på en äldre man att visa att man åldras. Pernilla har också fallit för sprutor mm och ler ett nytt leende så de båda är upptagna med sitt kan man säga.
Bianca borde åka långt bort och bli boho-chic och okänd, bli med barn och lite tjock och nöjd. Leva livet med det som är viktigast. Barn och familj.

Men innan dess måste hon älska sig själv. Dit är det ljusår. Hela tiden söker hon omöjliga genvägar. Den kärlek hon inte fick som barn som Pernilla vägrar erkänna är vad jag förstår hela stoppklossen. Pernilla är sånt jävla vuxetbarn att hon inte ens kan försöka förstå utan vägrar erkänna Biancas känslor. Klart det går åt helvete. Bara lyssna på deras bråk. Pernilla resonerar som en fem åring. Ingen retorik. Inga argument. Bara jag jag jag. Och så kan hon inte fnissa bort det som allt annat allt annat allt annat jobbigt. Men hon försöker så fort de varit ifrån varandra.

Det är en freakshow och det är Dysfunktiknalitet. Och hela Sveriges kärlek. Det är inte adhd de har (som enligt dem är
”Häftigt” för att det är ”innebär sjuka jävlar - prata med en adhd familj). Det är ren narcisssim. Tror P har stora sisuns själv gör C tog ifrån henne barndomen och lät henne bli en odödlig kopia av henne själv. P spelade e teater som 11 åring. Hon har inte gått ut skolan och vet inte att Ryssland är ett land (s10 wv). Fatta katastrofen.
Citera
2024-09-16, 16:35
Medlem
Citat:
Men innan dess måste hon älska sig själv. Dit är det ljusår. Hela tiden söker hon omöjliga genvägar. Den kärlek hon inte fick som barn som Pernilla vägrar erkänna är vad jag förstår hela stoppklossen. Pernilla är sånt jävla vuxetbarn att hon inte ens kan försöka förstå utan vägrar erkänna Biancas känslor. Klart det går åt helvete. Bara lyssna på deras bråk. Pernilla resonerar som en fem åring. Ingen retorik. Inga argument. Bara jag jag jag. Och så kan hon inte fnissa bort det som allt annat allt annat allt annat jobbigt. Men hon försöker så fort de varit ifrån varandra.

Det är en freakshow och det är Dysfunktiknalitet. Och hela Sveriges kärlek. Det är inte adhd de har (som enligt dem är
”Häftigt” för att det är ”innebär sjuka jävlar - prata med en adhd familj). Det är ren narcisssim. Tror P har stora sisuns själv gör C tog ifrån henne barndomen och lät henne bli en odödlig kopia av henne själv. P spelade e teater som 11 åring. Hon har inte gått ut skolan och vet inte att Ryssland är ett land (s10 wv). Fatta katastrofen.
Ja jag håller med, de är dysfunktionella och hela Sverige tittar.
Pernilla är bortom räddning hon med men har haft sin pappa som hjälpt henne.
Nu är det Christian Bauer. Hur länge han nu orkar leva med ett stort barn som checkar ut när det blir tråkigt. Hon är bortskämd. Fattar inte att hon har vänner. Är omtänksam???? Hon är rätt otrevlig när man möter henne. Ja jag är ju en ”vanlis”. Fnissar baklänges och tror hon är förlåten så fort nåt blir fel. Ja Christian lär nog tröttna….

Bianca måste gå kurs el nåt och lära sig omfamna sig själv. Men tror pappa Emilio spär på och vill spegla sig i sin dotter och hon i honom. Så pappa är hennes ideal. Hon lär aldrig hitta rätt man. Det är hennes livs issue.
Hon är sjukt ytlig på sina you tube bloggar, visar tofsar för håret, läppennor, och sina bikinis…. Så smal så inte ett veck på magen när hon sitter…
Söt och gullig tjej men ack såååå ytlig. Ängslig. Vill vara perfekt. Som pappa vill. Se bara på Åsa, hon vill också vara honom till lags, så hon efterliknar Bianca. Jösses vilken sjuk familj!!!!
Citera
2024-09-16, 16:52
Medlem
Eponumoss avatar
Mycket projicerande i tråden.

De är normala friska, framgångsrika människor som hanterar livet såsom det ser ut.

Många som inte verkar inse att det som visas utåt inte är något som går att diagnosticera, det är tv-teater, inte någon dokumentär eller granskning av grävande journalister.

Citat:
Flytta från Sverige till att börja med. Avsäga sig all publicitet.
Ja, det är ju så det fungerar. ”Avsäga sig all publicitet”, att ha egna kanaler gör att hon, vid sidan av all marknadsföring, också kan styra narrativet eller åtminstone bemöta påhopp, halvsanningar och lögner eller visa att hon står över sånt. Skulle hon stänga av alla sina kanaler och sluta ställa upp i press och tv skulle inte hennes publicitet tas bort, det enda det skulle göra vore att göra henne maktlös inför alla avundsjuka och lögnaktiga pellejönsar som finner glädje i schadenfreude.

Varför ska hon flytta från Sverige?
Citera
2024-09-17, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Så enkelt är det inte. Hade Pernilla, eller någon annan i hennes närhet, kunnat säga något som fick henne frisk hade de givetvis gjort det för flera år sedan.

Hur ska någon kunna sätta ner foten? Vad exakt ska exempelvis Pernilla göra?
Hon är inte tillräckligt sjuk för att tvångsvårdas och hon är vuxen.
Många glömmer att Bianca de facto är sjuk och tror att det bara är att lägga av. Vore det så enkelt hade det ju inte varit en sjukdom som tar död på folk.
Det är en sjuk människa du försöker resonera med, dömt att misslyckas. Bara att läsa några inlägg så ser man vilken svart själ denna människa har. ALLT är negativt och pessimistiskt, och några ryggdunkare har samma problematik.
Citera
2024-09-17, 18:37
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Mycket projicerande i tråden.

De är normala friska, framgångsrika människor som hanterar livet såsom det ser ut.

Många som inte verkar inse att det som visas utåt inte är något som går att diagnosticera, det är tv-teater, inte någon dokumentär eller granskning av grävande journalister.

Ja, det är ju så det fungerar. ”Avsäga sig all publicitet”, att ha egna kanaler gör att hon, vid sidan av all marknadsföring, också kan styra narrativet eller åtminstone bemöta påhopp, halvsanningar och lögner eller visa att hon står över sånt. Skulle hon stänga av alla sina kanaler och sluta ställa upp i press och tv skulle inte hennes publicitet tas bort, det enda det skulle göra vore att göra henne maktlös inför alla avundsjuka och lögnaktiga pellejönsar som finner glädje i schadenfreude.

Varför ska hon flytta från Sverige?

För att stänga av alla kanaler. Suck.
Citera
2024-09-17, 18:38
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Det är en sjuk människa du försöker resonera med, dömt att misslyckas. Bara att läsa några inlägg så ser man vilken svart själ denna människa har. ALLT är negativt och pessimistiskt, och några ryggdunkare har samma problematik.

🫶 Det finns abstrakt konst med större begåvning än du.
Citera
2024-09-17, 18:40
Medlem
Jantejantejantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Bianca är en härlig och go kvinna, varför skall det alltid problematiseras med kända personer ?

För att folk inte har något bättre för sig i sina miserabla liv än att hata på andra.
Citera
2024-09-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5

Tack, jag började ana det. Hans/hennes föräldrar borde verkligen göra något!
Citera
2024-09-17, 22:00
Bannlyst
Biancas morbror dömdes för inte så länge sedan för sexköp då han hade köpt sex på en thaimassage-salong.
https://www.krimfup.se/search/niclas-hans-ivar-wahlgren

Men blev inte värst med skriver i gammalmedia som man trodde att det skulle bli, många har nog missat nyheten också.

Varken Bianca eller Pernilla pratat något om detta
Citera
2024-09-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Biancas morbror dömdes för inte så länge sedan för sexköp då han hade köpt sex på en thaimassage-salong.
https://www.krimfup.se/search/niclas-hans-ivar-wahlgren

Men blev inte värst med skriver i gammalmedia som man trodde att det skulle bli, många har nog missat nyheten också.

Varken Bianca eller Pernilla pratat något om detta
Vad fan ska dom säga? En jäkla avrunkning. Bianca har väl själv gått på någon fitt massage så det blir bara patetiskt. Lagligt i hela världen förutom i lilla Sverige där staten ska bestämma allting.

Tjejen drog ihop en dagslön på mindre än en kvart och ingen tvingade henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in