Citat:
Ursprungligen postat av
Toapapper54
Men varför drar du in de sakerna när det handlar om IG inlägget? Det blir ju ett ifrågasättande. Ser du inte det? Du försöker få mitt inlägg till On Topic istället för nåt påstått OT. Bara för du inte säger rakt ut så säger du det med andra ord. Tex Hur är det viktigt ens?är som att mena att det inte är viktigt. Man talar indirekt. Ekobrott är helt irrelevant här då jag sade det INTE handlade om det. Så sluta tjata om det. Brottslighet och stämningen är enbart bakgrund till IG inlägget. Synd det är OT här annars kunde jag berätta vad stämningen gäller.
Jag drog inte in det.
Du tog upp Chrippas eko brott, Chrippas annan brottslighet, och Chrippas stämning i Jockes tråd.
Jag tog inte upp det.
Du tog upp det. Och då frågade jag hur det är kopplat till jocke.
Med tanke på dina undvikande svar kan jag inte låta bli att undra om Jocke är på något sätt inblandad i brotten? Och att utredningen har visat att Jocke är inblandad?
Innan du tog upp det trodde jag inte Jocke var inblandad, förutom att Jocke hjälpt chrippa deklarerat i flera år. Men efter allt du sagt så känns det som att Jocke kanske är mer inblandad än jag tidigare trott.