Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Det är väl ett hysteriskt roligt AI-filter han tokar sig med. Är du helt jävla efterbliven?
Det är det ju, helt uppenbart. Jonna ser ju lika knas ut när han filmar henne! Dessutom filtrerar det bort både ögonbryn och ögonfransar. Ser helt sjukt ut😄 Men det skapar ju spekulationer och därmed trafik till deras some. För övrigt tycker jag att Jocke växt upp rejält och visar både barnen och Jonna riktig kärlek, extra mycket nu när hon är gravid. Lilla killen(Lionel?) har förmodligen någon diagnos, tänker gränslandet mot autismspektrat. Nu samlar man ju alla dessa diagnoser under samma kategori så det kan ju iof kvitta. Funderar på om nannyn fungerar som typ assistent åt grabben? Då är det inte konstigt att det, på film iaf, upplevs som att han tyr sig till henne när hon är närvarande. 2024 upplever jag dem som en tight familj som verkligen bryr sig om varandra. I mina ögon är det helt rätt.
Citera
2024-08-16, 07:13
Medlem
Nu verkar Joakim ha svårt med kontrollbehovet igen. Allt tyder på att han vill starta ett hatdrev mot Cluee igen.

Han skickar shade mot Cluee i sin story, snart sitter han och kommenterat Cluees videos för att försöka sänka hans kanal.

Vad tycker samarbetspartners om att Jocke startar drev mot Cluee nu?

Jockes story var för det första fylld med lögner om Olof. Olof har inte gjort något av det Jocke skriver

Joakim har dubbel panik nu när det har visat sig att Olof har talat sanning om sin verksamhet och sin stora förmögenhet och säkert allt annat också.

Det värsta Olof K har gjort är att han krossade Jocke på alla punkter han ville.

Jockes armé består tyvärr av 14-åringar som inte har fullt utvecklade hjärnor. Joakim har använt exakt samma metod nu mot Olof som han nu använder mot Chrippa, missar någon det?

Han samlar ett gäng rövslickare med sektpsykos som ska framföra lögner om personen och upprepa att hen ljuger om och om igen, tills det blir en sanning.

Vad mer var Olof sanningsenlig om, för med all fakta på bordet så är det få saker han har påstått som man kan ifrågasätta. Egentligen ingenting har kunnat motbevisats.

Förmodligen visste Olof K att Jocke hade problem med Ekobrott. Detta på grund av hans lyxkonsumtion på företagets bekostnad, att han lånade pengar till att köpa lyxbil på kredit och märkeskläder för miljoner. Allt verkar han ha köpt för att visa att han var större än Olof K. Samtidigt fick eko och Skatteverket upp ögonen för Joakims förehavanden och företaget kördes i botten.

Olof K skulle när som helst kunna sopa mattan med Jocke om han valde att satsa på sina sociala medier.

Är det därför Joakim avskyr Olof K så?

Vi ber Joakim visa bevis för att allt han påstått om Olof K är sant och visa att han har anmält Olof. Upp till bevis nu mannen. Jockes trovärdighet är redan körd i botten och vips blev Olof mer trovärdig än Joakim Lundell.

”Problemet är att du inte kan köra cirklar runt mig gubben.”

Man måste ge Olof att han är en rolig en nu när man förstår att han bara leker med Jocke.
https://youtu.be/KP_X5eVbxyo?feature=shared

Sista frågan jag ställer mig är varför Joakim verkar läsa upp hur han skapar drev och vad hans offer ska straffas med
https://youtu.be/7ENzMz8RLzg?feature=shared
Senast redigerad av Pallal 2024-08-16 kl. 07:17.
Citera
2024-08-16, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nu verkar Joakim ha svårt med kontrollbehovet igen. Allt tyder på att han vill starta ett hatdrev mot Cluee igen.

Han skickar shade mot Cluee i sin story, snart sitter han och kommenterat Cluees videos för att försöka sänka hans kanal.

Jockes story var för det första fylld med lögner om Olof. Olof har inte gjort något av det Jocke skriver

Joakim har dubbel panik nu när det har visat sig att Olof har talat sanning om sin verksamhet och sin stora förmögenhet och säkert allt annat också.

Det värsta Olof K har gjort är att han krossade Jocke på alla punkter han ville.

Jockes armé består tyvärr av 14-åringar som inte har fullt utvecklade hjärnor. Joakim har använt exakt samma metod nu mot Olof som han nu använder mot Chrippa, missar någon det?

Han samlar ett gäng rövslickare med sektpsykos som ska framföra lögner om personen och upprepa att hen ljuger om och om igen, tills det blir en sanning.

Vad mer var Olof sanningsenlig om, för med all fakta på bordet så är det få saker han har påstått som man kan ifrågasätta. Egentligen ingenting har kunnat motbevisats.

Förmodligen visste Olof K att Jocke hade problem med Ekobrott. Detta på grund av hans lyxkonsumtion på företagets bekostnad, att han lånade pengar till att köpa lyxbil på kredit och märkeskläder för miljoner. Allt verkar han ha köpt för att visa att han var större än Olof K. Samtidigt fick eko och Skatteverket upp ögonen för Joakims förehavanden och företaget kördes i botten.

Olof K skulle när som helst kunna sopa mattan med Jocke om han valde att satsa på sina sociala medier.

Vi ber Joakim visa bevis för att allt han påstått om Olof K är sant och visa att han har anmält Olof. Upp till bevis nu mannen. Jockes trovärdighet är redan körd i botten och vips blev Olof mer trovärdig än Joakim Lundell.

Man måste ge Olof att han är en rolig en nu när man förstår att han bara leker med Jocke.

Läst Escobar tråden?
När det gäller Olof är allt falskt.
Ja han hade några millar, ja han lyckades få in några millar, på att scamma folk. Allt detta finns bevisat utav många medlemmar som har grävt i det Rekommenderar läsa tråden.
Citera
2024-08-16, 08:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Sista frågan jag ställer mig är varför Joakim verkar läsa upp hur han skapar drev och vad hans offer ska straffas med
https://youtu.be/7ENzMz8RLzg?feature=shared
Jag får känslan att Jocke vill att hans fans ska tro att Olof åker in i fängelse pga hur Jocke påstår att Olof har betet sig emot Jocke och hans familj.
Varför babblar han på om allt det när det inte har någonting att göra med Olofs situation?
Citera
2024-08-16, 08:10
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag får känslan att Jocke vill att hans fans ska tro att Olof åker in i fängelse pga hur Jocke påstår att Olof har betet sig emot Jocke och hans familj.
Varför babblar han på om allt det när det inte har någonting att göra med Olofs situation?

Jocke gör allt för att mörka, även om han samtidigt ökar intresset. Hur nära var Olof K sanningen? För nära tydligen, men varför gjorde då inte Jocke en anmälan då det begav sig? För att han ville inte synas i sömmarna
Citera
2024-08-16, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Känslomässig utpressning för att Jocke ska ta bort låten är konstigt
Que?

Joakim publicerar alltid vad han tycker för att bilda opinion.

Senaste dygnet har Joakim offentligt gått ut på flera plattformar med att han är glad att Olof K sitter inne och ska utlämnas och att han tycker att Cluee är klandervärd som har intervjuat honom.

Är det viktigt för Joakim att få det sagt? Att en kille som blev hans överman nu sitter inne och att se till att en kreatör som nu väljer att hans content inte ska styras av honom absolut ska dras i smutsen.

Han som följer statistik och kommentarsfält insåg snabbt att Cluees video överöstes av hejarop och då vill han skicka sin hatar-armé ditåt genom att kommentera videon. Hoppas Cluee tar bort hans kommentar. Cluee har blockerat honom av en anledning, han blev trakasserad. Men Joakim fortsätter. Borde vara en tidsfråga innan Jocke blir dömd för stalking.

Är det viktigare att få sagt än att hålla internet rent från en låt som är till för att förnedra ett barn, Lillen, hans kött och blod och guddotter?

Dra ingen vals om känslomässig utpressning gubben, Joakim läser inte här och han besitter inga känslor och det kommer vi bevisat genom låten kommer att publiceras men Jocke kommer kommentera allt annat oviktigt som stör hans ego, men aldrig den förnedringslåten mot Lillen.
Citera
2024-08-16, 08:16
Citat:

Jocke har velat stänga Clues kanal allt sedan Clue tog avstånd och vägrade springa hans ärenden mer. Jocke har ett sjukligt kontrollbehov, gör som jag säger annars...
Har vi sett det förut? Allt för många gånger
Hans dagar är snart räknade, och han vet det. Det pågår en hel del bakom kulisserna och inte ens Jockiboi kommer kunna hålla masken så länge till
Offerkofta, snuttefilt och falska tårar
Citera
2024-08-16, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Läst Escobar tråden?
När det gäller Olof är allt falskt.
Ja han hade några millar, ja han lyckades få in några millar, på att scamma folk. Allt detta finns bevisat utav många medlemmar som har grävt i det Rekommenderar läsa tråden.
Det låter som att du pratar om Joakim.

Allt Olof sagt till Jocke är sanningen gubben, gör din hemläxa.

Kan det han har sagt om Joakim ha varit sanningen också? Det verkar så.

Glömde han anmäla? Knappast mannen.
Citera
2024-08-16, 08:32
Citat:
Det låter som att du pratar om Joakim.

Allt Olof sagt till Jocke är sanningen gubben, gör din hemläxa.

Kan det han har sagt om Joakim ha varit sanningen också? Det verkar så.

Glömde han anmäla? Knappast mannen.

Jocke är så djävla rädd för att det Olof sagt om Jockes intresse för småflickor stämmer. Varför anmälde han inte då? Är han rädd för att flickorna, som numera är unga kvinnor, kommer att ställa upp vid en rättegång? Jag vet minst en som han försöker tysta, utan framgång
Citera
2024-08-16, 08:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke har velat stänga Clues kanal allt sedan Clue tog avstånd och vägrade springa hans ärenden mer. Jocke har ett sjukligt kontrollbehov, gör som jag säger annars...
Har vi sett det förut? Allt för många gånger
Hans dagar är snart räknade, och han vet det. Det pågår en hel del bakom kulisserna och inte ens Jockiboi kommer kunna hålla masken så länge till
Offerkofta, snuttefilt och falska tårar
Jag hoppas det du säger blir sanning.
Så trött på youtubers som kommer undan med att mobba, trakassera, hota, förtala och ge sig på barn. Detta beteende som pågår på youtube är bara sjukt och måste börja få konsekvenser snart.
Citera
2024-08-16, 08:35
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag hoppas det du säger blir sanning.
Så trött på youtubers som kommer undan med att mobba, trakassera, hota, förtala och ge sig på barn. Detta beteende som pågår på youtube är bara sjukt och måste börja få konsekvenser snart.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Sen är det tyvärr dom där kända kvarnarna som maler långsamt
Alla pratar om bangers, och den kommer, jag lovar
Citera
2024-08-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och cluee förtjänar det om han skyddar en kvinnomisshandlare.

Om Jocke lägger sig i kommer han få skit för de, ni vill ha bort honom, det kommer inte gå.
Ni får väl ordna upp de där med låten själva.
Cluee är en nyhetskanal. Du vet att han har varit tvingad till olika saker av Joakim, du kan släppa honom nu. Han är bra, tuff och rakryggad. Du vet inget om han har anmält eller inte, eftersom det inte ingår i hans nyhetsrapportering.

Jag vill väl inte ha bort någon. Och varför skulle han få skit för det av en enda människa? Hans följare borde förstå att låten är vidrigt.

Men du tycker alltså att låten ska få finnas? Du säger att man hejar på brottslingar om man inte anmäler brott man tror har begåtts. Nu är det upp till bevis.

Låten är förtal och psykisk misshandel av ett barn, det är brott. Anmäl och skriv ett mejl till din idol att han borde agera.

För du vill väl inte att Lilla C förnedras inför hela Sverige? När låten är ute är det för sent. Kalle Panke och GossipChripps kommer att ladda upp den och därifrån försvinner inget förutom det som passar sekten.

Anmäl, barnahatare.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-16 kl. 10:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in