Nu verkar Joakim ha svårt med kontrollbehovet igen. Allt tyder på att han vill starta ett hatdrev mot Cluee igen.
Han skickar shade mot Cluee i sin story, snart sitter han och kommenterat Cluees videos för att försöka sänka hans kanal.
Vad tycker samarbetspartners om att Jocke startar drev mot Cluee nu?
Jockes story var för det första fylld med lögner om Olof. Olof har inte gjort något av det Jocke skriver
Joakim har dubbel panik nu när det har visat sig att Olof har talat sanning om sin verksamhet och sin stora förmögenhet och säkert allt annat också.
Det värsta Olof K har gjort är att han krossade Jocke på alla punkter han ville.
Jockes armé består tyvärr av 14-åringar som inte har fullt utvecklade hjärnor. Joakim har använt exakt samma metod nu mot Olof som han nu använder mot Chrippa, missar någon det?
Han samlar ett gäng rövslickare med sektpsykos som ska framföra lögner om personen och upprepa att hen ljuger om och om igen, tills det blir en sanning.
Vad mer var Olof sanningsenlig om, för med all fakta på bordet så är det få saker han har påstått som man kan ifrågasätta. Egentligen ingenting har kunnat motbevisats.
Förmodligen visste Olof K att Jocke hade problem med Ekobrott. Detta på grund av hans lyxkonsumtion på företagets bekostnad, att han lånade pengar till att köpa lyxbil på kredit och märkeskläder för miljoner. Allt verkar han ha köpt för att visa att han var större än Olof K. Samtidigt fick eko och Skatteverket upp ögonen för Joakims förehavanden och företaget kördes i botten.
Olof K skulle när som helst kunna sopa mattan med Jocke om han valde att satsa på sina sociala medier.
Är det därför Joakim avskyr Olof K så?
Vi ber Joakim visa bevis för att allt han påstått om Olof K är sant och visa att han har anmält Olof. Upp till bevis nu mannen. Jockes trovärdighet är redan körd i botten och vips blev Olof mer trovärdig än Joakim Lundell.
”Problemet är att du inte kan köra cirklar runt mig gubben.”
Man måste ge Olof att han är en rolig en nu när man förstår att han bara leker med Jocke.
https://youtu.be/KP_X5eVbxyo?feature=shared
Sista frågan jag ställer mig är varför Joakim verkar läsa upp hur han skapar drev och vad hans offer ska straffas med
https://youtu.be/7ENzMz8RLzg?feature=shared