Citat:
Ursprungligen postat av
Pecka-
Lyckades böla sig till en plats i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
BestCoast.
Riktigt pinsamt att dom tar med kändisars barn. Lyckas dom inte med artister som föräldrar så är det ett skämt.
Riktigt uselt och fegt.
Fast om jag hade varit i juryn hade jag också skickat vidare henne. Hon var min kvinnlga favorit i avsnitt 3, bakom hennes bölande kunde man ju höra att hon har en fin ton och kan sjunga dessutom har hon charm och ser bra ut så hon ska vidare men sen måste hon skärpa sig och jobba med sin scenskräck under slutaudition.
Vad gäller att Ella är kändisbarn så hjälper ju inte det ifall man har scenskräck. Tycker gott hon kan vara med i Idol i alla fall.
Min andra favorit den manlige var Robin. Han är en sådan som kan få kvinnorna våta inklusive juryn!😁Bra röst hade han också så han kan gå långt i år...
Förövrigt tycker jag man i år efter Idol borde försöka få ihop ett girlband. Genom alla år har det hittills bara blivit ett boyband så är det inte dags för lite svenska kryddflickor? Hilda och Ella vore kanske 2 bra medlemmar i en sådan grupp nu behöver vi 2-3 stycken till. Food for thought som man säger. 🧐