2024-09-15, 17:15
Medlem
Jag tror att detta kommande avsnitt blir det sista med auditions, Mauri sade att det är 4e dagen, trots att det var avsnitt 3. Det är 3 förinspelade avsnitt kvar skulle jag tro, då lördagsfinalerna börjar den 12e oktober.
Citera
2024-09-15, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Hon är betydligt grönare i detta än när farsan slog igenom, han var 25 när debutsingeln släpptes och var 29 när albumet med Glorius släpptes. Hon kommer växa med uppgiften.

Men var hon bättre än andra i den där kön? Tror jag inte. Äkta nepo baby om du frågar mig.
Citera
2024-09-17, 21:50
Medlem
Crapmagics avatar
Katya Mosally är ganska lik en ung Susanne Reuter, det är nog därför jag inte gillar Katyas plyte :P
Citera
2024-09-17, 23:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Äh, det var skönt med en jäkla bred skounska.

Hon ska vara på onlyfans och inte i Idol
Citera
2024-09-18, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Katya Mosally är ganska lik en ung Susanne Reuter, det är nog därför jag inte gillar Katyas plyte :P

Lite lik är hon ja. Susanne såg bra ut då och Katia ser bra ut också.
Citera
2024-09-19, 05:38
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Visserligen, men känns alltid uppgjort när sånt sker.

Absolut, men sen klipps det ju mycket också. Kan ju vara så att han fick mer än ett förslag men att det var den som han kunde.
Citera
2024-09-19, 05:46
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Andreas Johnson var ”het” för tjugo år sen och mamman var väl med i Robinson? Sånt famlande efter halmstrån.
Att ungen inte är bättre än såhär är ett tecken på att hon inte har detta i sig.

Tror ni Ancelotti sett en spelare från Korpen Borlänge och tänkt ”ja men han VILL ju, jag tar med honom mot Sociedad”. Nä.

Sjunga kunde hon ju, grym ton. Nervositet går att öva bort till viss del men får se hur mycket stabilare hon hinner bli på den här tiden.
Citera
2024-09-19, 06:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Antropologin gör nya landvinningar. Katya är så kåt att hon är nyfiken på hur sambon ser ut så att hon kan se vad hon inte kan få
aka "den skyldige"

Det enda Katya tänkte var, yes!!! hon var inte lika snygg!

hur gammal är Katya? killen som sjöng är väl bara 23 nått. Flickvännen är ju söt.
Citera
2024-09-19, 06:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Han sa ingenting men brorsan såg ju ut som en råbarkad gangster.

fick samma tanke.

Tyvärr i dagens PK sverige lär väl kurden vinna...

suck
Citera
2024-09-19, 06:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Var hans brorsa gängkriminell eller, verkade helskumt?

dog i en krasch, får känsla av att det var självförvållat..
Citera
2024-09-19, 20:48
Medlem
JoakimFenixs avatar
Jag fattar inte ritkigt varför de blev så himla till sig så fort Alexander började sjunga den där "good boy"-låten, vad var det som var så mycket enklare identifierbart "artisteri" med den låten än den han sjöng innan? Att det var på svenska? Jag fattar dessutom inte varför de var så skeptiska till en början, den första låten gjorde han bättre än den egna

Det känns som att juryn blivit dummare med åren. Då menar jag inte att själva programmet blivit sämre, de tävlande har exempelvis i stort blivit bättre, men förr i programmet frågade ju exempelvis juryn själva deltagare de såg potential i om de skulle kunna testa en annan låt. Nu har deltagarna plötsligt 30 sekunder på sig om de själva skulle ta initiativet till att ens föreslå en annan låt. Även att juryn inte tänker "ok, du har lite nerver, men det kan vi nog jobba på" som tidigare år, utan nu väljer att se det som en total bromskloss oavsett övrig förmåga. Bagge har också blivit lite mer stöddig, vilket är bra, eftersom det är närmare hans naturliga sinnesläge

Åh herre min skapare. "Jo tack, du är skitbra, men, öhh, jag tyckte typ att det första du gjorde var sämre än det du, öhh gjorde nu? Du fattar vad jag menar va? Så jag kan helt enkelt inte bara ge dig ett ja, eftersom min hjärna inte kan begripa att du först typ öh kan göra en grej jag inte gilla, och sen ba göra en grej jag gilla, öhh... så nej". Vad fan lyssnar ens de här människorna på? Lewis Capaldi? Varför beter de sig som om de gör honom en tjänst genom att säga ja?
Senast redigerad av JoakimFenix 2024-09-19 kl. 21:03.
Citera
2024-09-19, 20:55
Medlem
Tittarna från helgen har kommit:
lördag tv: 461000
tv4 play lördag: 124000
tv4 play söndag: 57000
totalt: 642000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto