2024-09-13, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hänger inte med - vilket åklagarbeslut har överklagats...?

Tolkar det som misshandeln mot Linnea i december. Så fort hon lämnar han kommer hon samarbeta i utredningen igen. Hon kommer berätta allt om skattefusk, pengatvätt, hans olaga hot osv.
Citera
2024-09-13, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Det är väl exakt det jag säger till dig? Jag hjälper dom inte på något sätt men bara för det har jag inget emot barnen. Jag fokuserar helt enkelt på baronen och ingen annan.

Vad tänkte baronen när han spred videos om Lennart Bladh? Och för den delen Chrippa som alla verkar gå runt och tänka på 24/7, har inte han också barn?

Jo Chrippa har barn och han anklagade sin tjej för att ha misshandlat hans dotter, kastat henne i golvet osv det är en extrem skillnad, Linnea själv skrev en massa fula saker om barnet och folk reagerade på att hon fick vara nära barnet och att Chrippa godkände det efter allt han berättade om Linnea.

Dessutom begår chrippa brott som riskerar ett ganska högt fängelsestraff och då har man man ingen som helst omtanke om ett litet barn.
Citera
2024-09-13, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Skit i den där H -Ungen personen fattar inte att den själv sätter saker i rullning
Den dagen hen själv ligger med krossad skalle emot asfalten så undrar väll vad den gjorde för fel.
Trögare människa finns inte
Har sagt de förut och nu med Linköping är ingen trygg plats för L
Och de har hon tacka Christofer för eller rättare sagt vissa ifrån BT.

Detta kommer säkerligen bli problematiskt, så många lögner som flyger ut just nu.
Citera
2024-09-13, 21:04
Bannlyst
Citat:
Skit i den där H -Ungen personen fattar inte att den själv sätter saker i rullning
Den dagen hen själv ligger med krossad skalle emot asfalten så undrar väll vad den gjorde för fel.

Vet lite vad du pratar om men hoppas verkligen inte på detta. Chrippa förtjänar fängelse av Eko och Linnea hem, få smisk och sättas i kloster men detta är ju riktigt allvarligt och sjukt. Hoppas Chrippa får fängelse för han är tryggast där. Är själv orolig för deras säkerhet pga detta.
Citera
2024-09-13, 21:13
Medlem
Citat:

Jocke kommer säkert börja hävda det men varken han eller Linnea har krossat någons skalle.

Vad säger du om Linneas familj? Du skulle se till att dom råkade illa ut. Är det du som ringt deras jobb och skola också?

Du ringde Linneas jobb utomlands för att få henne sparkad och nu hotar du henne i Sverige istället.

Du har äveb hotat mig, att jag ska passa mig, det är vågat av dig för jag kan få bollar i rullning.

Du behöver hjälp.
Senast redigerad av Pallal 2024-09-13 kl. 21:16.
Citera
2024-09-13, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Vet lite vad du pratar om men hoppas verkligen inte på detta. Chrippa förtjänar fängelse av Eko och Linnea hem, få smisk och sättas i kloster men detta är ju riktigt allvarligt och sjukt. Hoppas Chrippa får fängelse för han är tryggast där. Är själv orolig för deras säkerhet pga detta.

Nej jag vill inte att Christofer åker in absolut inte ,Men att han tar tag i sin skit kanske vore en bra ide
krypa till korset typ...
Målvakterna kommer att få svettigt i första rundan typ.
Christofer jobbade ju på BT ,och vissa har härkomst ifrån Berga
Och vissa kulturer ser hårdare på våld emot barn. en andra så kan man väl uttrycka säg
De dom människorna har reagerat på är Christofers ord inget annat.
Tänk dig själv våran broder har blivit utsatt och hans barn typ.

Där av att L inte lever ett sådant hälsosamt Liv i Östergötland.
Citera
2024-09-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo Chrippa har barn och han anklagade sin tjej för att ha misshandlat hans dotter, kastat henne i golvet osv det är en extrem skillnad, Linnea själv skrev en massa fula saker om barnet och folk reagerade på att hon fick vara nära barnet och att Chrippa godkände det efter allt han berättade om Linnea.

Dessutom begår chrippa brott som riskerar ett ganska högt fängelsestraff och då har man man ingen som helst omtanke om ett litet barn.
Men ändå hängs folk med barn ut hela tiden, vad gör att herr Rask ska ha någon särställning? Han hängde ju ut Lennart Bladh till exempel. Nu är vi offtopic.

Tror det är skitsnack att Chrippa riskerar något högt fängelsestraff, skattefusk? Nej glöm det.

Jag vet inte om du försöker övertala mig eller vad som pågår. Jag står fast vid att Rask är en jävla skitfarsa, det är min bestämda övertygelse. Chrippa har jag ingen åsikt om.
Citera
2024-09-13, 22:30
Bannlyst
Citat:
Nej jag vill inte att Christofer åker in absolut inte ,Men att han tar tag i sin skit kanske vore en bra ide
krypa till korset typ...
Målvakterna kommer att få svettigt i första rundan typ.
Christofer jobbade ju på BT ,och vissa har härkomst ifrån Berga
Och vissa kulturer ser hårdare på våld emot barn. en andra så kan man väl uttrycka säg
De dom människorna har reagerat på är Christofers ord inget annat.
Tänk dig själv våran broder har blivit utsatt och hans barn typ.

Där av att L inte lever ett sådant hälsosamt Liv i Östergötland.

Blir lite kryptiskt men trodde du syftade på drogskulderna. Iaf ska det inte sluta med krossat huvud på asfalten. Så vuxna måste vi vara. Därför bättre för alla om det blir fängelse för Chrippa och Linnea lämnar Östergötland. Det hade varit fruktansvärt om folk tog lagen i egna händer.
Citera
2024-09-13, 23:42
Avslutad
Citat:

Chrippa erkände det som lögn och lilltjejen har inga blåmärken som ni har gjort gällande tidigare i tråden.
Citera
2024-09-14, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Har du bevis på denna användaren eller slänger du bara ut och slår med armarna mot allt och alla som vanligt?

Nej det är dags att gå till polisen nu.
Hen har hotat familjen i sina inlägg och skrivit Linneas och Linneas familjs adress här tillsammans med hot när hon bodde i Jönköping. Hen har också skrivit koordinaterna till husen med en text om att hen vet var dom befinner sig.

Hen skrev att hen ska ringa Linneas arbetsgivare och hennes jobb i Dubai blev uppringd av en hatare.

Skatteskulder vill skrämma upp Linnea, Linneas familj och Chrippa.
Citera
2024-09-14, 11:26
Medlem
Citat:
Tycker inte att Rask är en dålig pappa, han har ett bra och tryggt förhållande med barnens mamma, dom är tillsammans varje dag, ett stabilt hem där barnen får kärlek, omsorg och slipper släpa åka runt varje vecka, slipper sitta på ett gym och titta när pappa tränar 6 dagar i veckan, samt att barnen har skola/förskola där dom får leka med jämnåriga vänner.
Dagliga rutiner är bra för barn.
Stabilt hem? Dom lever ju i trångboddhet, kärlek och omsorg känns det som att du eller jag inte kan avgöra, vi ser ju bara videos?

Jag fattar inte vad du jämför med för att påstå att Baronen är en bra farsa? För att han inte tar med dom till ett gym? Vad fan är det för argument?
Citera
2024-09-14, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hahahahaha .... hahahahaha ...

Herregud. Jaja, då vet man var din nivå är för föräldraskap och att din kritik mot Chrippa bara grundar sig i något personligt agg från din sida.

Tycker du detta är personligt:

Inget bilbälte
Ingen hjälm på sparkcykel
Drogpåverkade framför barnet
Goastar barnet
Pratar hur farfar doggar farmor framför
Pratar illa om mamman framför
Ser inte barnets behov
Slåss kring barnet
Bara köttfärssås och hämtmat
Inga barn i samma ålder att umgås med
Outvecklad