2024-09-14, 09:27
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
En sak alla kan hålla med om:

Det finns ingenting mystiskt med aik-straffar.

Jag håller inte med.
Citera
2024-09-14, 09:28
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Jag håller inte med.
Du menar att det finns något mystiskt med aik-straffar? 🤔
Citera
2024-09-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Oro för vad?

Har jag tagit något mer vad som jag glömt bort? 🤔

Jo fast man har ju sagt hela året att det kommer vända när dom börjar sätta chanserna. Vändningen kom dock somrig och folk gav upp deras chanser. Och då kom vändningen på något vis?
Äh skiter I,men hoppas verkligen de klarar kontraktet,de och Gais tycker jag varit frisk fläkt allsvenskan i år.
Citera
2024-09-14, 09:29
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Du menar att det finns något mystiskt med aik-straffar? 🤔

Ja, asmystiskt. Precis som att det är lika mystiskt när reinfeldt och källström ger domarna direktiv att gynna djurgården.
Citera
2024-09-14, 09:30
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Ja, asmystiskt. Precis som att det är lika mystiskt när reinfeldt och källström ger domarna direktiv att gynna djurgården.
Fast då håller vi med varandra ju.

Helt oironiskt ska tilläggas.
Citera
2024-09-14, 09:42
Medlem
Alsenos avatar
Citat:
Fast då håller vi med varandra ju.

Helt oironiskt ska tilläggas.

Exakt, ingenting mystiskt med djurgårdens fördelar från domarna pga reinfeldt och källström.
Citera
2024-09-14, 09:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Finns verkligen 0% risk att det sker.
Du fortsätter att lova saker som om du inte lärt dig någonting i år
Citera
2024-09-14, 10:07
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Du fortsätter att lova saker som om du inte lärt dig någonting i år

Du vill fortsatt inte gissa vilket EK Bajen landar på vid årsbokslutet? Ni har sålt för väldans massa bajenmiljoner i år.
Citera
2024-09-14, 10:11
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du vill fortsatt inte gissa vilket EK Bajen landar på vid årsbokslutet? Ni har sålt för väldans massa bajenmiljoner i år.
Ignorerade frågan då den var rätt ointressant att spekulera i nu, samt att jag inte förstod vart du ville komma.

Ingen aning om vad EK kommer vara vid årskiftet, men var den 110M inför året, så kanske den är drygt 150M eller kanske upp mot 200M i år?
Beror helt på vilka kostnader man tar på sig i november och december, eller hur?

Vad tror du själv?
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-09-14 kl. 10:17.
Citera
2024-09-14, 10:32
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ignorerade frågan då den var rätt ointressant att spekulera i nu, samt att jag inte förstod vart du ville komma.

Ingen aning om vad EK kommer vara vid årskiftet, men var den 110M inför året, så kanske den är drygt 150M eller kanske upp mot 200M i år?
Beror helt på vilka kostnader man tar på sig i november och december, eller hur?

Vad tror du själv?

Du förstår inte vart jag vill komma (ignorerar den andra humoristiska straffsparken som bjuds här)?

Ni har enligt dig och dina siffror sålt för mer än någon annan allsvensk klubb varit i närheten av i år igen och ändå spekulerar du i att EK växer med c:a 50 mkr. Ngt har du allt lärt dig… det väsentliga väntar dock fortfarande.
Citera
2024-09-14, 10:38
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Du förstår inte vart jag vill komma (ignorerar den andra humoristiska straffsparken som bjuds här)?

Ni har enligt dig och dina siffror sålt för mer än någon annan allsvensk klubb varit i närheten av i år igen och ändå spekulerar du i att EK växer med c:a 50 mkr. Ngt har du allt lärt dig… det väsentliga väntar dock fortfarande.

Vad babblar du om??

Får känslan av att du fortfarande är butt hurt efter att blivit skolad tidigare när du snurrade ihop likviditet med eget kapital...
Citera
2024-09-14, 10:49
Medlem
Londons avatar
Citat:
Vad babblar du om??

Får känslan av att du fortfarande är butt hurt efter att blivit skolad tidigare när du snurrade ihop likviditet med eget kapital...

Haha!

Glöm inte hjälmen när specialbussen kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in