2024-09-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Trollar du eller???
Harris vann övertygande men MAGA teoretikerna sitter i sin bubbla utan veta vad som är vad!

2016
Ni börjar låta som 2016 när alla sa att Hillary redan vunnit.
Ops, farbror Donald vann!

2020
Vi fuskar och ändrar >100 vallagar under pågående val (mot konstitutionen) samt räknar röster i gigantska under valborden gömda lådor, efter officiella rösträkningen slutat för dagen.

2024
Ops?
Citera
2024-09-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Oavsett vem som vann debatten så Carmela chanslös i valet.
Betänk att USA har aldrig haft en kvinnlig president!

Någon gång ska ju bli den första. Om det blir detta valet eller senare återstår att se.
Citera
2024-09-13, 19:41
Avstängd
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag har inte sett debatten, var han verkligen så dålig?

Jag har skummat igenom den.
Man kan väl sammanfatta den så här ungefär tror jag:

-Du är dum!
-Nä Du är!
-Nä du!
-Du har haft sönder Amerika.
-Nä du har!

Enligt mig blev det 0-0.
Citera
2024-09-13, 19:43
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rale
2016

2020
Vi fuskar och ändrar >100 vallagar under pågående val (mot konstitutionen) samt räknar röster i gigantska under valborden gömda lådor, efter officiella rösträkningen slutat för dagen.

2024
Ops?
Ops 2020 vann inte MAGA ledaren så försök inte ljuga nu, Du söker efter halmgubbar som den MAGA ledare lagt ut som lögner!
Citera
2024-09-13, 19:50
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Tror faktiskt inte det. Finns klipp när han försöker interagera med vanliga människor och beter sig som en autistisk robot. Ganska otäckt att se.

Att han skulle gå genom tv-rutan och slå den sympatiske Tim Walz i en debatt finner jag helt otroligt.

Det är ingen superduo som republikanerna har som sitt förstakort direkt.

Ja ok det kanske påverkas av förutfattade meningar. Jag tycker förstås tvärtom vad gäller Walz och Vance men det har ju säkerligen med dess åsikter att göra.
Citera
2024-09-13, 19:59
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Man tar fighterna man vinner kanske. Debatten var uppgjord och Harris hade med 99.99999% får alla frågor i förväg, därav lät hon skarp. Men så fort debatten var över stack Kamala iväg i dimman och Trump var den enda som gav intervjuer efter vilket säger en del.
Ja denna vann knappast trumpen iaf, såg smått efterbliven ut när han började svamla om husdjuren och satte ett par skott i fötterna på sig själv.
Citera
2024-09-13, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rale
2016

2020

2024
Ops?

Det skedde inget fusk 2020. Det är bara rabiata maga-får som tror detta.
Citera
2024-09-13, 20:08
Medlem
Håller skum "presskonferens" just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=izRB0tMChgE&ab_channel=Agenda-FreeTV
Citera
2024-09-13, 20:10
Medlem
DjPuttes avatar
Vad yrar han om SF nu då fattar inget det är en ord sallad av guds nåde MAGA ledaren håller på med, Han yrar omkring MAGA ledaren kognitiva problem just nu är han under press av media och det blir bara värre i svaren...
Citera
2024-09-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag har inte sett debatten, var han verkligen så dålig?

Han gjorde väl en förväntad insats, men man märker att han har svårt med impulskontrollen. Den information man hade fått på förväg från hans kampanj var att han skulle fokusera på sakfrågorna, prata ekonomi och invandring. Helt enkelt ge ett seriöst intryck.

I stället stod han och gormade om att invandrare åt husdjur, för det måste vara sant för det har han sett på TV…
Citera
2024-09-13, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Ja ok det kanske påverkas av förutfattade meningar. Jag tycker förstås tvärtom vad gäller Walz och Vance men det har ju säkerligen med dess åsikter att göra.

Jag är väl egentligen republikan men tycker att Trump och Vance är för extrema och plumpa i sin retorik. Finns en anledning till att gamla republikaner överger partiet. Men smaken är som baken.
Citera
2024-09-13, 20:29
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Håller skum "presskonferens" just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=izRB0tMChgE&ab_channel=Agenda-FreeTV

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad yrar han om SF nu då fattar inget det är en ord sallad av guds nåde MAGA ledaren håller på med, Han yrar omkring MAGA ledaren kognitiva problem just nu är han under press av media och det blir bara värre i svaren...

För varje gång Trump framträder offentligt så märker man hur förfallet accelererat, jag sitter och tittar live på hans PK nu och i långa stunder är det omöjligt att förstå och utröna vad han svamlar om. Han bygger inte ens hela meningar längre utan bara vräker ur sig en massa random ord utan sammanhang en stor del av tiden.
Senast redigerad av DaEzz 2024-09-13 kl. 20:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in