2024-09-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Jag gillar inte nödvändigtvis Trumps politik, men han är definitivt inte dålig. Han vann ju förra valet och kommer förmodligen vinna även detta.
I min mening är bästa sättet att behålla och få nya väljare helt enkelt att fortsätta ställa upp i debatter.
Så länge han säger saker som, på antingen ett positivt eller negativt sätt vinklas i media, är helt jävla befängda så vinner han uppmärksamhet.

Hmm, han förlorade förra valet. Mig veterligen är han inte sittande president.
Citera
2024-09-13, 18:42
Avslutad
Några saker här:

1. Trump tycker själv att han vann debatten och att han inte "behöver" möta henne en gång till. Kanske är smart ändå, då det är 2 månader till valet. Lång tid. Han kan fokusera på att kampanja.

2. Hans rådgivare har föreslagit att han inte ska göra en debatt till, eller tvärtom, de vill att han ska göra en debatt till och därför vägrar Trump, för han vet alltid bäst såklart.

3. Trump är en bitter gammal gubbe som vet att hans dagar är räknade. Lika bra att vänta ut valet och när förlusten kommer så kan han hävda valfusk igen. Han börjar kännas väldigt trött. Jag tycker inte alls om Kamala, men Trump och GOP vill ju göra livet surt för och jaga personer som är transgender.
Citera
2024-09-13, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

https://amp.cnn.com/cnn/2024/09/12/politics/donald-trump-no-third-debate

Trump gjorde dåligt ifrån sig i debatten så ganska märkligt.
Att han påstår att människor äter husdjur är bara för mycket. Vilken vidrig och oärlig människa.
Citera
2024-09-13, 19:06
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

Han förlorar på det. Han ska ju framstå som den starka ledaren som vågar stå upp och slåss!
Citera
2024-09-13, 19:08
Medlem
Oavsett vem som vann debatten så Carmela chanslös i valet.
Betänk att USA har aldrig haft en kvinnlig president!
Citera
2024-09-13, 19:12
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Oavsett vem som vann debatten så Carmela chanslös i valet.
Betänk att USA har aldrig haft en kvinnlig president!
Fast tänker inte en del att det är dags? USA hade aldrig haft en svart president före Obama!
Citera
2024-09-13, 19:13
Medlem
otellos avatar
Jag har inte sett debatten, var han verkligen så dålig?
Citera
2024-09-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Nä han vann inte. Beklagar. Han har aldrig vunnit nått i hela sitt liv. Och nu är han dement dessutom.
Stackars sate.

Biden vann.
Citera
2024-09-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Ja.
Citera
2024-09-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZOLCOZ
Några saker här:

1. Trump tycker själv att han vann debatten och att han inte "behöver" möta henne en gång till. Kanske är smart ändå, då det är 2 månader till valet. Lång tid. Han kan fokusera på att kampanja.

2. Hans rådgivare har föreslagit att han inte ska göra en debatt till, eller tvärtom, de vill att han ska göra en debatt till och därför vägrar Trump, för han vet alltid bäst såklart.

3. Trump är en bitter gammal gubbe som vet att hans dagar är räknade. Lika bra att vänta ut valet och när förlusten kommer så kan han hävda valfusk igen. Han börjar kännas väldigt trött. Jag tycker inte alls om Kamala, men Trump och GOP vill ju göra livet surt för och jaga personer som är transgender.

Psykisk ohälsa borde varje president arbeta emot.
Transgender är ju en psykisk åkomma.
Citera
2024-09-13, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av otello

Om vi säger såhär- det var ingen direkt ära och heder för Kamala att vinna den debatten. Lite som att sno godis från ett svårt förståndshandikappat barn utan armar och ben...
Citera
2024-09-13, 19:34
Medlem
shaktas avatar
Citat:

Man tar fighterna man vinner kanske. Debatten var uppgjord och Harris hade med 99.99999% får alla frågor i förväg, därav lät hon skarp. Men så fort debatten var över stack Kamala iväg i dimman och Trump var den enda som gav intervjuer efter vilket säger en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in