2024-09-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkitektkompisen
Jag tog bort mig från Google först, sen Mrkoll så hade inte det problemet som du upplever

Mailat både Google och mrkoll bara de som inte tar bort mina uppgifter alla andra sidor har fungerat fint..
Citera
2024-09-13, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Mailat både Google och mrkoll bara de som inte tar bort mina uppgifter alla andra sidor har fungerat fint..

Du ska inte maila Google..?
Citera
2024-09-13, 07:03
Medlem
Hur gör vissa där det på Mrkoll står personen saknar folkbokföringsadress 0000 000.

Men sedan finns det en särskild postadress registrerad?
Citera
2024-09-13, 08:54
Medlem
Sacredsecretions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Gått en vecka sedan jag mailade MRKOLL varför tar dom inte bort mig?? Så irriterande 😡

Ha tålamod, det är många som läst FB tråden och gissar på att MrKoll har en del borttagningar att genomföra.
Citera
2024-09-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkitektkompisen
Du ska inte maila Google..?

Inte mailat menar skickat iväg med mallen som en användare har länkat hät
Citera
2024-09-13, 11:06
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacredsecretion
Ha tålamod, det är många som läst FB tråden och gissar på att MrKoll har en del borttagningar att genomföra.

Precis, det är nog bara en tidsfråga innan seriös media som Aftonbladet och Sydsvenskan skriver om att en kan ta bort sig från dessa sidor, då blir kön längre för borttagning.
Citera
2024-09-13, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Precis, det är nog bara en tidsfråga innan seriös media som Aftonbladet och Sydsvenskan skriver om att en kan ta bort sig från dessa sidor, då blir kön längre för borttagning.

Bara så att du vet är journalister och media inte på vår sida. De vill inte att det ska vara möjligt att ta bort sig själv. Så att detta uppmärksammas stort på media kommer troligtvis inte hända så de kan fortsätta med sitt detektiv arbete och söka efter personer och uppgifter som just nu är tillgängliga för allmänheten.
Citera
2024-09-13, 14:47
Medlem
Sacredsecretions avatar
Citat:

Detta kommer tyvärr aldrig bli mainstream för offentliga personuppgifter uppfyller en viss agenda.
Citera
2024-09-13, 16:13
Medlem
tamerejenfemmasajas avatar
Citat:

Aftonbladet skrev om det för någon dag sedan. Bakom betalvägg.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VP03kl/sa-doljer-du-dina-uppgifter-pa-natet-steg-for-steg

Ytterligare en sida som uppmärksammat detta
https://www.dagensps.se/privatekonomi/guide-sa-forsvinner-du-fran-natet/

Det är nog pga denna tråd skulle jag gissa.
Citera
2024-09-13, 16:18
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Försökte plocka bort mig från Ratsit för en tid sen, men det verkar som man bara behöver bli medlem så blir dolda personer synliga.
Har jag missat nåt?
Citera
2024-09-13, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Försökte plocka bort mig från Ratsit för en tid sen, men det verkar som man bara behöver bli medlem så blir dolda personer synliga.
Har jag missat nåt?

Ja, du har missat nåt. Använd länken på första sidan i tråden.
Citera
2024-09-13, 16:45
Medlem
Jag har fått bort mig på alla utom upplysning.se. Fortsätter han att jävlas så tycker jag vi startar en ny tråd om upplysning.se och framförallt Lars Save och hans anhöriga. Där vi gräver fram all skit om dom. Någon som har lyckats få kontakt med Lars Save kan ju skicka en länk till han om den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in