2024-09-13, 12:21
Medlem
Med all respekt för fint utfört arbete här i tråden: snuten kan också googla. De kan mycket väl ha haft honom under uppsikt redan innan han doxxades här, i förhoppning om att ta honom utomhus med kniv och maskering. Det kan vi inte veta, och det kvittar egentligen då huvudsaken är att rövhatten är upplockad.
Finns det faktiskt några fler inblandade, vilket jag tvivlar på, lär ungen gola friskt på dem inom kort.
Citera
2024-09-13, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Citerar mig själv där det nämns att Slain använt kontot 764sinister och S1N kontot no lives matter, @antimundanes

Ok

Vad tycler du om de 3e useridt?

Känns fan skum han med och ögonen liknar bilder i tråden
Citera
2024-09-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petronix
En person omhändertagen nu enligt AB.

”Minderårig person omhändertagen efter attack i Hässelby”:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dRLdoo/en-person-omhandertagen-for-mordforsok-i-hasselby?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Dom ska ha haft honom
Under uppsikt, imorse när jag lämnade barnen stod en polisbil utanför friherregatan här i Hässelby, och visst var det en adress som kom upp här i tråden? Såg även en buss cirkulera omkring bortanför.
Good job Flashback!!!!!
Citera
2024-09-13, 12:27
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slitochslang1
Med all respekt för fint utfört arbete här i tråden: snuten kan också googla. De kan mycket väl ha haft honom under uppsikt redan innan han doxxades här, i förhoppning om att ta honom utomhus med kniv och maskering. Det kan vi inte veta, och det kvittar egentligen då huvudsaken är att rövhatten är upplockad.
Finns det faktiskt några fler inblandade, vilket jag tvivlar på, lär ungen gola friskt på dem inom kort.
Och varför tvivlar du på det för? Har du ens läst tråden?
Citera
2024-09-13, 12:27
Medlem
okok1s avatar
Bra att polisen skrev att de hade uppsikt över horungen. Blev pissed off att de inte grep han direkt igår. Men tydligen hade de span och tog han i morse.
Citera
2024-09-13, 12:28
Medlem
Gripna personen ska vara under 15. Det går väl ej ihop med personen som utpekats i tråden, som väl var 16?
Citera
2024-09-13, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillboll
Gripna personen ska vara under 15. Det går väl ej ihop med personen som utpekats i tråden, som väl var 16?

Född 09, vet ej när på året dock.
Citera
Medlem
Bra jobbat gubbs!
Citera
Medlem
nintendoKalles avatar
Trådstartaren har inte varit aktiv sen 01 inatt så får se om han loggar in under de närmsta dagarna annars får vi anta det är han
Citera
2024-09-13, 12:33
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narconomics
Nej, det här är en ny händelse. Den fega lilla horungen skapade den här Flashback-tråden vid samma klockslag (19:50) som videon publicerades på Telegram.
Skaparen till den här tråden? Som vi skriver i nu? Betrodd medlem?
Citera
2024-09-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YugLdd
Jag hade kontakt med ”s1n” igår på Telegram. Han använder det engelska språket på ett mer avancerat sätt än en svensk tonåring bör kunna göra. Ordspråk osv.

Jag tror han är brittisk.

Svenska ungar idag kan vara jävligt bra på engelska iom att många kommunicerar så mycket på nätet med folk från US tex. Tacka Roblox.
Citera
2024-09-13, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Skaparen till den här tråden? Som vi skriver i nu? Betrodd medlem?

Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in