Med all respekt för fint utfört arbete här i tråden: snuten kan också googla. De kan mycket väl ha haft honom under uppsikt redan innan han doxxades här, i förhoppning om att ta honom utomhus med kniv och maskering. Det kan vi inte veta, och det kvittar egentligen då huvudsaken är att rövhatten är upplockad.
Finns det faktiskt några fler inblandade, vilket jag tvivlar på, lär ungen gola friskt på dem inom kort.
Dom ska ha haft honom
Under uppsikt, imorse när jag lämnade barnen stod en polisbil utanför friherregatan här i Hässelby, och visst var det en adress som kom upp här i tråden? Såg även en buss cirkulera omkring bortanför.
Good job Flashback!!!!!
Med all respekt för fint utfört arbete här i tråden: snuten kan också googla. De kan mycket väl ha haft honom under uppsikt redan innan han doxxades här, i förhoppning om att ta honom utomhus med kniv och maskering. Det kan vi inte veta, och det kvittar egentligen då huvudsaken är att rövhatten är upplockad. Finns det faktiskt några fler inblandade, vilket jag tvivlar på, lär ungen gola friskt på dem inom kort.
Och varför tvivlar du på det för? Har du ens läst tråden?
Bra att polisen skrev att de hade uppsikt över horungen. Blev pissed off att de inte grep han direkt igår. Men tydligen hade de span och tog han i morse.
Nej, det här är en ny händelse. Den fega lilla horungen skapade den här Flashback-tråden vid samma klockslag (19:50) som videon publicerades på Telegram.
Skaparen till den här tråden? Som vi skriver i nu? Betrodd medlem?
Jag hade kontakt med ”s1n” igår på Telegram. Han använder det engelska språket på ett mer avancerat sätt än en svensk tonåring bör kunna göra. Ordspråk osv.
Jag tror han är brittisk.
Svenska ungar idag kan vara jävligt bra på engelska iom att många kommunicerar så mycket på nätet med folk från US tex. Tacka Roblox.