Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Att anfalla försvarslösa män i grupp och sparka på de när de ligger? Är det ryggrad så vet jag inte vilken värld du lever i. Det är inget annat än ren jävla feghet. Ryggradslös, löjlig feghet som hör avskum till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Att anfalla försvarslösa män i grupp och sparka på de när de ligger? Är det ryggrad så vet jag inte vilken värld du lever i. Det är inget annat än ren jävla feghet. Ryggradslös, löjlig feghet som hör avskum till.
Hade det känts bättre om dom gick på pedofilerna 1vs1?
Grabbarna ruskar enbart om svinen, hade dom velat hade dom kunnat göra mycket mer skada. Dom är även väldigt försiktiga när dom sparkar!
Epitet "Ryggradslös, löjlig feghet som hör avskum till" passar bättre in på pedofilerna och deras kramare som dig.
Du har 3000 inlägg där du försvarar pedofiler, säger allt om dig och därav blir detta mitt sista inlägg till dig!
Nedan här har vi ett av dina inlägg.
"Hur många av gäddorna är bekräftat har våldtagit barn? Hur många liv är förstörda för anhöriga?
Riktiga liv offras för ett "kanske"..."
Med ditt tankesätt eller i din värld som du utrycker det kan man planera mord, terrorbrott etc så länge man inte utför dom.