Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Som vanligt kan Flashbacksrasisterna inte hålla två saker i huvudet samtidigt. För övrigt håller jag helt med rikspolischefen:
1. Den stora invandringen på för kort tid har lett till stort utanförskap/misär, vilket i sin tur leder till kriminalitet.
2. Om integrationen
hade lyckats, så hade vi inte haft dessa problem.
Hur kan detta vara svårt att förstå?

Ni snackar hela tiden om att integrationen misslyckats.
Vet du vad problemet är? Att dessa afrikaner och andra skitmänniskor inte ens vill integreras med svenska folket. Dom vill bara komma hit och ställa till kaos. Bilda gäng, skjuta folk och knarka. Snabba Cash