Som vanligt kan Flashbacksrasisterna inte hålla två saker i huvudet samtidigt. För övrigt håller jag helt med rikspolischefen:
1. Den stora invandringen på för kort tid har lett till stort utanförskap/misär, vilket i sin tur leder till kriminalitet.
2. Om integrationen
hade lyckats, så hade vi inte haft dessa problem.
Hur kan detta vara svårt att förstå?