Om jag levde i en liten amerikansk ort, och de efterblivna demokraterna släppte in 20.000 haitier vars snitt IQ är 65, som nu levde kring mitt hus, tror jag kattgrillning bara hade vart ett problem att oroa mig över.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
Det är väl bara korkade Trump-tomtar och satans outbildade som på allvar tror på tramset!
Det är inte amerkaner som tror på voodoo, utan haitier, vars snitt IQ är 65. Hade du velat haft 20k afrikaner med IQ65 strosande runt din bostad?
Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Det är som att säga svenskar äter husdjur. Då jag har provat ätit katt.* Det smakade gott. Min kompis har ätit hund. - Mindre gott enligt hans smaklökar.
*Inte Sverige och jag visste inte vad jag fick. Men frågan är om jag skulle ha ätit om jag visste vad det var.
PS Människor där det historiskt har funnits riktig svält under flera gånger och under en längre tid får ofta smak för det mer udda. Ex Kina där åt man allt med fyra ben utom bordet och även allt som flög utom flygplanet. Samma sak i Kambodja där man hade en grotesk svält under delar av 1970-talet och början av 1980-talet. I Sverige var det vanligt att äta gamla läderskor. när vi svalt Jag gissar att man har haft svält perioder i Haiti, så det är inte så konstigt att man har ätit katt. Dessutom amerikaner har varit rädda för Haiti och Haitier i 200år. Så de är ett bra offer att skrämma upp outbildade amerikaner och svenskar med. Så kontentan är att här i Sverige ska man gömma sina läderskor.
Att jämföra svenskar med Haiter vars snitt IQ är 65 får mig att tro att du är lika smart som en haitier..
Haitier mördade alla vita på sin Ö för 200år sedan, idag bor de i ett skitland där absolut ingenting fungerar.. om jag bodde i en ort med 80k amerikaner hade jag också undrat varför det nu bor 20k haitier där som strosar runt och gör ingenting annat än förstör... det är en helt normal frågeställning, då de skapar kaos överallt där de bosätter sig, precis som i deras hemland. Det är liksom inte ön de lever på som är problemet...
Springfieldborna och alla andra orter som drabbats, borde lära sig av Florida och bara bussa iväg dem allihop till New York/Washington D.C