Det handlar inte om att det ör sant. Att nån migrant skulle ätit en hund är det minsta problemet. Att ett helt samhälle förvandlas på några få år till ett bottenskrap samhälle är den stora ögon öppnaren. Media vill inte prata om dessa totalt förstörda städer. Ingen vill ha sitt område med uppemot 50% haiter. Till och ned afro amerikaner gör ”flight” från dessa områden och ingen vettig människa vill flytta till dom. Men jag antar Joe Bidens barn jättegärna vill flytta dit samt ABC nyhetsankare eller Taylor Swift?
Haiti är ett rövhål för att det är fullt med haitianer.
Spelar ingen roll hur lång resväg det är.
En gås kommer aldrig transformeras till husdjur i form av katter och hundar som Trump ljög om.
Njut av en ny måltid:
"I måndags postade jag tappert följande på X , avloppsbrunnen för sociala medier som tidigare var känd som Twitter ‒
"True story: Elon Musk ate my cat.
Dela gärna din egen historia om Elon Musk som äter upp ditt husdjur.”
"Inlägg på X som innehåller falsk eller felaktig information korrigeras ofta med en "community note".
Ingen sådan notering förekom i mitt inlägg eller på något av svaren, vilket jag tog som bevis på att allt är 100% sant."
" Uppmuntrad av stödet från andra offer, postade jag ytterligare ett erkännande på torsdagen :
"JD Vance åt upp min hund, Zoe. Det är sant, för jag lägger upp det här.”
"För inte så länge sedan åt miljardären Elon Musk upp min katt, Mr. Smushyface. Dagar senare stal Donald Trumps vice ordförande, sen. JD Vance från Ohio, och grillade och åt upp min hund, Zoe.
Jag förblev tyst om dessa incidenter av rädsla för att andra tech bröder som Musk och Vance skulle komma efter min hamster, Dennis. Men efter många tankar och böner har jag bestämt mig för att hedra minnet av Zoe och Mr. Smushyface genom att låta världen veta vad jag påstår är sanningen.”
Spelar ingen roll om gåsen i fråga var någons husdjur eller inte.
Vad som är viktigt, är vem som påverkas av utsocknes människors beteende.
Trumps väljarbas har historiskt en viss överrepresentation av män, som tänker mer logiskt.
Dem/Harris har en överrepresentation av kvinnor, som är mer benägna att låta känslor påverka beslut.
Från och med Trumps uttalande i debatten, så kommer X dagligen att fyllas med filmer och foton på utsocknes människor som beter sig illa mot oskyldiga djur, hela vägen fram till valet.
Tror det finns en del "Crazy cat-ladys", djurrättsaktivister och kvinnor i övrigt som kommer omvärdera sin kandidat innan valet.
Man blir fullkomligt chockerad av vad dessa migranter är kapabla att ta sig till.
I vilken Springfield skedde detta avskyvärda brott?
Även i Sverige har vi haft liknande incidenter med migranter, parkettgolv som har brutits upp och där golvet blivit en potatisodling.
Du har också gått på myten. Parketten bröts aldrig upp i kristider för att odla potatis inomhus, det förstår ju alla. Potatis kan inte gro inomhus.
Man bröt upp parkettgolv i kristider för att elda i kamin o dyl för att värma sig!
Seså, så enkelt gick det att förändra en verklighet till en myt. Man slängde in "odla potatis" och vips fick det ert löjets skimmer.
Du har också gått på myten. Parketten bröts aldrig upp i kristider för att odla potatis inomhus, det förstår ju alla. Potatis kan inte gro inomhus.
Man bröt upp parkettgolv i kristider för att elda i kamin o dyl för att värma sig!
Seså, så enkelt gick det att förändra en verklighet till en myt. Man slängde in "odla potatis" och vips fick det ert löjets skimmer.
Man kan säkert tänka sig att under dessa "kristider" så åts det gås.
Patetiskt att flera sektmedlemmar i tråden genuint tror på att alla invandrare käkar upp husdjur i USA. Men utan korkade människor skulle inte Trump få några röster😉
Patetiskt att flera sektmedlemmar i tråden genuint tror på att alla invandrare käkar upp husdjur i USA. Men utan korkade människor skulle inte Trump få några röster😉
Patetiskt att tro att Trump inte har faktakollare.
Patetiskt att tro att Trump inte har faktakollare.
MAGAs fakta kollare är Loomer och liknande som är konspirationsteoretiker som kör så ni sväljer deras lögner om allt och allt, Till sist så har MAGA ledaren en ordsallad utan like så nu köper skiten vad än han säger!
Saken är den, att korkade "Crazy cat-ladys", djurrättsaktivister och kvinnor i övrigt, kommer överväga en röst på Trump.