2024-09-12, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jaha så om man har depression, ångest och ptsd så är man psykiskt störd? wow 🤦‍♀️
Jag tror snarare att han har mer problem med en störd personlighet, än ovan nämnda diagnoser.
2024-09-12, 18:14
Bannlyst
Citat:
Eldsjälar?? Ni är ett skämt för samhället som tycker att Jocke & Jonna är dåliga föräldrar samt Rask & Therese, allt dom är med sina barn i stort sätt jämt, barnen får träffa andra barn i skola och förskola och slipper vara på olika ställen varje vecka till skillnad från Chrippas barn som får åka runt hela tiden.

Men glöm aldrig att Lillen vid 12 sen kan blicka tillbaka på sina resor mellan 2-4 med sitt superminne och inte alls kommer ha r från att världens bästa pappa satt i fängelse när hon var 4-9 och nu är fattig som en kyrkråtta 😎

Helt sinnessjukt att Chrippa tjänar mer än Jocke, Anjo och Rask ihop men kan inte ta 10 % och lägga på sina skulder till KF så barnet slipper det hemska tramat att polis tar in Chrippa på kontroll på flygplatsen och där styvmamman tar upp mobilen och skriker mot polisen. Detta problem skulle undvikas om Chrippa lade 10 % av sin lön på sina skulder med skyhög ränta. Samma gäller att dottern får betala hans skulder med sina märkeskläder då denna "rike" man är en total egoist.

Kul att sitta i fängelse och inte kunna göra nåt åt skulden där belopppen ökar med en årslön per år ungefär pga räntan. Chrippa kommer säkert be Jocke om lån för att betala av skulden då men ironiskt att vända sig till Jocke som är en sådan psykopat tydligen.

Vi är många som köpt popcorn och satt vinet på kylning för att se när Eko stormar lägenheten. Hoppas bara inte lillen kommer vara där då för det skiter polisen fullständigt i. Rask, Therese och Lisen har 1a parkett. Jag har köpt sittplats på rad 3.
2024-09-12, 18:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Eldsjälar?? Ni är ett skämt för samhället som tycker att Jocke & Jonna är dåliga föräldrar samt Rask & Therese, allt dom är med sina barn i stort sätt jämt, barnen får träffa andra barn i skola och förskola och slipper vara på olika ställen varje vecka till skillnad från Chrippas barn som får åka runt hela tiden.
Det märks att du inte har så mycket livserfarenhet då du trots alla sjuka grejer dessa personer självmant laddat upp inte kan se deras grova personlighetsstörningar, men det är helt okej!

Du har blivit manipularad och lurad av masken det kan hända den bästa! Du lär dig också tids nog

Fö rätt sjukt att du tycker dom är bra föräldrar som utnyttjar barnen mot deras bättre vetande för content. Men du är nog inte ond som Rask du förstår bara inte bättre
Senast redigerad av knark-kungen 2024-09-12 kl. 18:21.
2024-09-12, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tror snarare att han har mer problem med en störd personlighet, än ovan nämnda diagnoser.

Med den morsan, uppväxten och bror han har är det väl nästan ett mirakel att han kan vara utanför psykets murar
2024-09-12, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Med den morsan, uppväxten och bror han har är det väl nästan ett mirakel att han kan vara utanför psykets murar
Han borde ju inte vara det.

Men så går psykvården på knäna också - det märks.
2024-09-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink

Det tror inte jag. Jag tror att du mfl vill att det ska vara så.
Eftersom det är utbildade människor inom det området som har satt diagnoserna är det föga troligt att du vet mer än dessa personer.
2024-09-12, 18:30
Medlem
Citat:
Rask är ju ett skämt som pappa och för samhället. Vad gör Rask till en bra pappa? Lever du ditt liv i sociala medier? Du jämför med en annan influencer, det vi ser från Rask gör honom till en skitfarsa.
2024-09-12, 18:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det tror inte jag. Jag tror att du mfl vill att det ska vara så.
Eftersom det är utbildade människor inom det området som har satt diagnoserna är det föga troligt att du vet mer än dessa personer.
Jag tror/misstänker att han har nån form av personlighetsstörning.

Och vad vet du om vad som sägs bakom stängda dörrar och sekretess?
Jocke gömmer sig bakom ptsd/asperger och depression vilket passar honom mer ’perfekt’, än att berätta vad som egentligen är fel.
Dessutom har de aldrig någon självinsikt.

Det är nog bara Jocke som vet, och jag misstänker att han aldrig kommer att erkänna det.
Det ligger inte deras natur.

Det kan t.o.m. vara så att inte ens Jonna känner till det, om man ska hårdra det ännu längre.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-09-12 kl. 18:36.
2024-09-12, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du är förvirrad på riktigt.
Du pratade om att dem 2023 ändrat för deklarationen för 2022 och tagit ut 2,2 miljoner pga domen som kom i 2023.
När jag frågar vilken dom svarar du inte.
Sedan vill du ta upp diskussionen idag igen, så då frågar jag åter igen vilken dom, då börjar du prata om en fastställd dom, vilket är ologiskt eftersom det inte finns någon fastställd dom på 2,2 miljoner eftersom jocke överklagade och fick beviljat prövningstillstånd i hovrätten.
Då svarar du att det gällde skatteskulden och inte tvisten med byggföretaget.
Varför börjar du prata om skatteskulden när vi diskuterar dem 2,2 miljonerna, 2022 deklarationen och tvisten med byggföretaget?
Det går inte ens att diskutera med dig, jag ger upp för idag.
Gå ut och njut i solen, jag tror din hjärna behöver lite frisk luft.

Jag hade skatteskulden på mitt inlägg 1 min men tog bort den då du pratade om byggfirman bara, men eftersom du sitter och trycker F5 här som en hök hann du både läsa och citera det. Omoget hålla på att larva så där.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-12 kl. 21:36.
2024-09-13, 00:19
Medlem
Varför får Anjo ingen ekonomisk draghjälp av den gode vännen Joakim Lundell?

Jocke pissar på Anjo och låter han hamna hos kronofogden för 10 lax. Anjo är snart åtalad och dömd och Joakim går fri. Skadeståndet får Anjo stå för själv och gratis reklam för spat fick Jocke också. Jocke bara tar och tar men ger aldrig tillbaka. Anjo bara tar emot och tar emot och säger aldrig emot.

Anjo blir jävligt pissad på, men han står kvar och gapar.

Måste medge att jag tycker ordentligt syns om Pontus.
2024-09-13, 00:22
Bannlyst
Vet någon om Joakim är dömd ?
Söker man på Joakim Lundell får man tre träff på dömda personer :
https://www.krimfup.se/search?name=+Joakim+Lundell&ssn=&place=&crime=

Vet någon om Jocke är någon av de ?
Vet att hans brusha är dömd, har lästen FUP + dom om honom men är intresserad av Jocke.
2024-09-13, 00:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Debatoren
Vet någon om Joakim är dömd ?
Söker man på Joakim Lundell får man tre träff på dömda personer :
https://www.krimfup.se/search?name=+Joakim+Lundell&ssn=&place=&crime=

Vet någon om Jocke är någon av de ?
Vet att hans brusha är dömd, har lästen FUP + dom om honom men är intresserad av Jocke.
Inte han.

Jockeboy är 38.

Han har säkert några gamla ringa som är gallrade sedan länge men inget smaskigare än så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in