2024-09-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Köp lite tjänster på Darknet som att spambomba hennes emails och telefonnummer.

Kostar inte mycket att se till så en person aldrig kan starta sin mobil utan att byta nummer då den kraschar av överbelastning.

Sen gör du samma sak med nästa nummer.

Betalas i bitcoin och söker du lite hittar du hur du gör.

Tack för tipset!
Citera
2024-09-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SetariPanteon7
Hej!

Hade oturen att få till det med en Narcissist...
Hon har förstört mitt liv.. Förlorade LGH(2.5mil), Jobbet, Rykte(hon förstörde mitt yrkte i branschen jag arbetade i så har fått byta arbetes branch), Vänner(12st), Familj och hon stall 100-tusentals kronor från mig... +massa Psykiska besvär..

Hur förlorade du lägenheten?
Fick hon del av de pengarna?

Har du skickat skulderna till kronofogden?
Även om hon stal kontraktet måste det ju finnas bevis i form av transaktioner?
Citera
2024-09-13, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Lagman
Hur förlorade du lägenheten?
Fick hon del av de pengarna?

Har du skickat skulderna till kronofogden?
Även om hon stal kontraktet måste det ju finnas bevis i form av transaktioner?

Då min familj köpte hennes lögner om mig, hon förstörde min karriär och inkomst, samt att jag fick PTSD efter vi gjorde slut, så ändrade/tog min familj tillbaka LGH och skrev om testamentet min far hade där jag skulle ta över den när han dog, och han dog 1år senare, och sålde den och betalade av mina yngre idiot syskons LGH'er som dom har misskött medans jag hade betalt av mer än halva lånet på LGH som skulle bli min. ca 1.4miljoner avbetalt, av 2mil, och den såldes för 2,5mil. Då jag inte längre hade dom ekonomiska medlen att betala av den i den takten jag hade gjort framöver... Så dom ville inte att den skulle bli utmätt av kronofogden...

Nej det gick till hennes föräldrars konto som dog i kriget som pågår nu, så det finns inget att hämta där, har redan försökt med Advokter Skatteverket Kronofogden Polisen Migrationsverket... till den grad att jag nästan har byggt en Brevik Van och ställt vid samtliga kontor i Stockholm...
Och ca 40% var kontanter jag har sparat ihop på flera flera års helg och semester jobbande för cash..

Det går inte att beskriva hur partisk Sverige är för Kvinnor....
"Hur kan du anmäla en Fjäril för Misshandel, Rån, Hemfridsbrott, Tortyr, Olaga tvång, Utpressning, Anstiftan till Mord(Ja hon försökte få mig att döda en person åt henne så hon slapp säga sanningen till den personen av hennes hav av lögner), med mera...! DET ÄR JU EN FJÄRIL?!?!"

Svenska rättsystemet kollapsade för länge länge sedan!
Senast redigerad av SetariPanteon7 2024-09-13 kl. 00:27.
Citera
2024-09-13, 02:53
Medlem
MyJustices avatar
Hur lyckades hon vända din familj mot dig ?
Vanligvis använder de en halvsanning eller en lögn , där de själv spelar Offer .
Låter mer som att det är en Sociopat du har träffat
Citera
2024-09-13, 06:51
Avslutad
Citat:
Hon brände sin Narcissistiska supply som var vår gemensama vän... han uppfostrar nu dottern till sitt ex som var otrogen mot honom där hon fick dottern för 8år sedan... han är Simp 9000...
så han är inte så sugen på att försvara henne mera men han gör lite små inflikar då och då.. och har hört att hon tackar honom med ett BJ som hans nuvarande fru inte vet om av en annan gemesam vän till oss...
2st avskum i bottenskrapet kort sagt...

Ja man ska hålla sig på mil ifrån Narcisister..!

Nej det har jag inte, efter för många år... därutav denna tråd..
Ändå gör eran gemensamma vän inflikningar då och då.

Det låter som att dom 2 förtjänar varandra.

Jag skrev nog lite slarvigt.. jag menade att jag hoppas att du kommer få upprättelse.
Citera
2024-09-13, 07:28
Medlem
Låter som att även du är sjuk om du inte redan har fattat att en kvinna mår som sämst om du ger henne 0 uppmärksamhet. Sitter du och skapar drama och problem så häller du bara gasolin i elden. Flytta och börja om.
Citera
2024-09-13, 10:36
Avslutad
Citat:
Hej!

Hon har förstört mitt liv.. Förlorade LGH(2.5mil), Jobbet, Rykte(hon förstörde mitt yrkte i branschen jag arbetade i så har fått byta arbetes branch), Vänner(12st), Familj och hon stall 100-tusentals kronor från mig... +massa Psykiska besvär..

Då Kvinnor i Sverige står över lagen vilket jag har fått uppleva efter att ha försökt gjort allt korrekt, har gjort polisanmälan, skickat in saker till skatteverket, pratat med polisen, jag har försökt gjort allting korrekt men ingenting hjälper och jag har snarare fått mer problem och ännu mindre pengar... Har självklart försökt prata med henne om att betala tillbaka pengarna men då hon är Narcissist så är det omöjligt/hon har aldrig gjort något fel i hela sitt liv...
(Jag har aldrig varit våldsam eller gjort något annat BS mot henne)

så nu är min hobby att göra hennes liv så misär som hon har gjort mitt för jag har inget kvar..

Tips på hur jag kan göra hennes liv sur?
Polisanmälan? Oros anmälan? Prata med HA..?

Alla tips uppskattas och det här handlar om ett Kriminell Psyko utan samvete.. har verkligen försökt allt men är en hårsmån från att checka ut nu..

Det är fel att du gör det till en kvinnogrej för det är det inte. Det kan lika gärna vara hos män. Och det är lika illa oavsett kön.

Du får tyvärr inse att samhället och rättssystemet alltid kommer stå på narcissistens sida. Alltid. I Sverige (och Norge) finns ingen rättvisa och inget skydd för offren.

Du kan ju polisanmäla brott hon gjort men om du gör det bara för att jävlas slår det tillbaka mot dig själv.

Mitt ex är en man och jag har precis som du gjort allt korrekt. Och precis som du vill jag mestadels av tiden checka ut från allt (mitt ex har själv sagt att han aldrig kommer sluta göra mig illa). Jag har inga lösningar annat än att säga att det är oerhört tungt och högst verkligt. Du, jag och andra som råkar ut för dessa får bara försöka så gott det går, se det goda i det lilla och aldrig någonsin tappa kärleken (tänk på att en narcissist främsta mål är att ta andras förmåga till kärlek för de har ingen egen) .

Avstå all kontakt. Dumpa vänner som tar hennes parti. Flytta. Ansök om kontaktförbud.

Lycka till
Citera
2024-09-13, 12:46
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Hej!

Då Kvinnor i Sverige står över lagen vilket jag har fått uppleva efter att ha försökt gjort allt korrekt, har gjort polisanmälan, skickat in saker till skatteverket, pratat med polisen, jag har försökt gjort allting korrekt men ingenting hjälper och jag har snarare fått mer problem och ännu mindre pengar... Har självklart försökt prata med henne om att betala tillbaka pengarna men då hon är Narcissist så är det omöjligt/hon har aldrig gjort något fel i hela sitt liv...

så nu är min hobby att göra hennes liv så misär som hon har gjort mitt för jag har inget kvar..

Alla tips uppskattas och det här handlar om ett Kriminell Psyko utan samvete.. har verkligen försökt allt men är en hårsmån från att checka ut nu..
Problemet är inte ditt ex utan du själv.
Det är inte hon som förstört något utan du har det rykte du förtjänar.

Pengar och lägenhet har du själv gett bort till henne av helt oförklarlig anledning.

Sluta gnäll på henne och fokusera på det sista du anklagar henne för, psykologiska problem, det är nämligen här du har svaret på alla dina problem och motgångar.

Dina psykologiska problem som uppstod långt innan du träffade ditt ex.

Du är patetisk som skyller dina egna val på andra istället för att stå för att du själv kört i diket och nu tänker ta dig samman och röra dig framåt.

Ett tips till dig, eftersom du vid sidan av att ha psykologisk problematik och funktionsnedsättning också verkar vara bakom flötet.

Sätter du igång och jävlas med ditt ex kommer du snart sitta i fängelse för brott mot kvinnofriden.

Slå din manlige vän på käften istället om du behöver få ut lite aggressioner. Sedan tar du en öl med honom och låter honom berätta varför i helvete han fortfarande lyssnar på och gillar ditt ex. Du kommer lära dig lite, inte om honom, inte om ditt ex, men om dig själv.
Citera
2024-09-13, 13:34
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Hej!

Då får väl fogden hjälpa dig, du får begära betalningsföreläggande eller vad det kan tänkas heta, annars är ju knäna ett säkert kort
Citera
2024-09-13, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Problemet är inte ditt ex utan du själv.
Det är inte hon som förstört något utan du har det rykte du förtjänar.

Pengar och lägenhet har du själv gett bort till henne av helt oförklarlig anledning.

Sluta gnäll på henne och fokusera på det sista du anklagar henne för, psykologiska problem, det är nämligen här du har svaret på alla dina problem och motgångar.

Dina psykologiska problem som uppstod långt innan du träffade ditt ex.

Du är patetisk som skyller dina egna val på andra istället för att stå för att du själv kört i diket och nu tänker ta dig samman och röra dig framåt.

Ett tips till dig, eftersom du vid sidan av att ha psykologisk problematik och funktionsnedsättning också verkar vara bakom flötet.

Sätter du igång och jävlas med ditt ex kommer du snart sitta i fängelse för brott mot kvinnofriden.

Slå din manlige vän på käften istället om du behöver få ut lite aggressioner. Sedan tar du en öl med honom och låter honom berätta varför i helvete han fortfarande lyssnar på och gillar ditt ex. Du kommer lära dig lite, inte om honom, inte om ditt ex, men om dig själv.

Det här svaret är synonymt med allt som är fel när det gäller de som drabbas av narcissister, sociopater, psykopater och alla liknande extremt manipulativa störningar/personer.

Victim blamin när den är som värst.

Troligen har du väl tendenser till att vara en manipulativ jävel själv när du brister så totalt i empati och förståelse?

Troligen är du en sån som också spelar offer eftersom du skyddar förövare...
Citera
2024-09-13, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Då får väl fogden hjälpa dig, du får begära betalningsföreläggande eller vad det kan tänkas heta, annars är ju knäna ett säkert kort

Kronogdens hjälp består av att de sänder information om ekonomisk våld. Men de gör inget konkret åt att man skall få tillbaka sina pengar. Betalningsföreläggande avvisas.
Citera
2024-09-13, 14:53
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Hej!

Karma existerar, är du en god människa så ge det tid så kommer du tjäna på.det.

Att sitta och grina över det ger bara henne mer glöd att förnedra dig, skit i alla andra, tiden kommer berätta vem som är vem och vad som är vad.

Gå vidare!
Sen att någon skulle vara en simp för att man tar hand om sitt barn är väl att ta i, eller jag kanske missförstod den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in