Citat:
Ursprungligen postat av
Sam.Lagman
Hur förlorade du lägenheten?
Fick hon del av de pengarna?
Har du skickat skulderna till kronofogden?
Även om hon stal kontraktet måste det ju finnas bevis i form av transaktioner?
Då min familj köpte hennes lögner om mig, hon förstörde min karriär och inkomst, samt att jag fick PTSD efter vi gjorde slut, så ändrade/tog min familj tillbaka LGH och skrev om testamentet min far hade där jag skulle ta över den när han dog, och han dog 1år senare, och sålde den och betalade av mina yngre idiot syskons LGH'er som dom har misskött medans jag hade betalt av mer än halva lånet på LGH som skulle bli min. ca 1.4miljoner avbetalt, av 2mil, och den såldes för 2,5mil. Då jag inte längre hade dom ekonomiska medlen att betala av den i den takten jag hade gjort framöver... Så dom ville inte att den skulle bli utmätt av kronofogden...
Nej det gick till hennes föräldrars konto som dog i kriget som pågår nu, så det finns inget att hämta där, har redan försökt med Advokter Skatteverket Kronofogden Polisen Migrationsverket... till den grad att jag nästan har byggt en Brevik Van och ställt vid samtliga kontor i Stockholm...
Och ca 40% var kontanter jag har sparat ihop på flera flera års helg och semester jobbande för cash..
Det går inte att beskriva hur partisk Sverige är för Kvinnor....
"Hur kan du anmäla en Fjäril för Misshandel, Rån, Hemfridsbrott, Tortyr, Olaga tvång, Utpressning, Anstiftan till Mord(Ja hon försökte få mig att döda en person åt henne så hon slapp säga sanningen till den personen av hennes hav av lögner), med mera...! DET ÄR JU EN FJÄRIL?!?!"
Svenska rättsystemet kollapsade för länge länge sedan!