Citat:
Ursprungligen postat av
antialtist
Har hon diagnos? Annars räknas detta som "confession by acusation".
Det brukar vara så. Om det nu stämmer kan du finna i tröst att hon kommer att sluta gammal, ensam och ingen tål hennes åsyn, det värsta som kan hända en kvinna är att sluta gammal och ensam.
Välkommen till nya arbetarsverige.
Mitt tips är att låta bli, då konflikt för sådana individer är det bästa de vet. Att vara i affekt för dem är som en härlig dag på stranden för oss vanliga dödliga. (Hoppas jag använde "i affekt" rätt här, lärde mig uttrycket idag faktiskt och passar på att testa)
We need more info så att vi (Flashbacks egna hämndplanerarkonsulter) kan skräddarsy din lösning.
Jag lyckades få ur henne en av dom få saker jag tror är sant av henne en gång efter en lång seseion vuxen gympa i sänghalmen att henne upväxt var traumatisk då henne pappa lämnade huset tidigt och henne mamma uppfostrade henne på ett sätt som skapar en Narcissit... men hon går mycket åt Sociopatihållet(uppfostrad till psykopat)...
Hon gick till en Psykolog i sitt hemland och psykologen sa väll kort "Du borde komma in regelbundet, vi har mycket att jobba med..." varpå hon skylde på att hon inte hade råd och avslutade kontakten i san Narcisist/Psykopat stil... så det finns mer belägg än att jag har "Stämplat" henne som det...
Oh ja! Det är en av dom få tröster jag har vissa dagar... Tyvärr har hon skaffat sig ett Mänskligt Husdjur(barn) så... det är posetivit och negativit beroende på hur man ser på det...
Japp! Poliser och Kvinnor står över lagen i Sverige.... kan inte vänta tills jag kan flytta från det här landet och ge dom sjuka jävlarna ett sista oförglömligt besök..!
Jo du har en poäng och det är det jag har kontemplerat mest....
med tanke på att Narccister livnär sig på just sådana konflikter som dom Energi Vampyrer det är, så har jag hållt mig under radarn och inte gjort något på 1år...
Därför tror jag oftast att det är bäst att bara inte göra något, och sen när jag har fixat allt i Sverige, flyttat utomlands, så tar jag bara och tar med dom på en Camping tur dom inte kommer vara helt hela efter... samt stå på 10lån, målvakt för 50bolag och allt annat man kan tänka sig...