2024-09-12, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SetariPanteon7
1år, efter hennes lögner blev för stora för henne för att täcka sin egna rygg...

Stora problemet var att vår Manliga gemensamma vän är Universums största SIMP och Narc-enabler och skyddade henne...

så har ett och annat att snacka med honom om men det är en petitess i gemförelse med ex'et...
Beklagar att du klev på ett psyko. Dom är roliga dom där typerna..

Men tror du på fullaste allvar att eran gemensamma manlige vän kommer kasta henne under bussen? Han lär väl fortsätta bli manipulerad och dessutom kanske börjat lägrat henne?

Narcissister ska man hålla sig jävligt långt ifrån, vilket kön dom än har.

Men hoppas att du får någon slags upprättelse iaf.
Citera
2024-09-12, 20:59
Medlem
zombie-nations avatar
Är du säker på att hon inte är psykopat?
Citera
2024-09-12, 21:09
Medlem
Citat:
Hade oturen att få till det med en Narcissist...
Har hon diagnos? Annars räknas detta som "confession by acusation".

Citat:
Hon har förstört mitt liv.. Förlorade LGH(2.5mil), Jobbet, Rykte(hon förstörde mitt yrkte i branschen jag arbetade i så har fått byta arbetes branch), Vänner(12st), Familj och hon stall 100-tusentals kronor från mig... +massa Psykiska besvär..
Det brukar vara så. Om det nu stämmer kan du finna i tröst att hon kommer att sluta gammal, ensam och ingen tål hennes åsyn, det värsta som kan hända en kvinna är att sluta gammal och ensam.

Citat:
Då Kvinnor i Sverige står över lagen
Välkommen till nya arbetarsverige.

Citat:
så nu är min hobby att göra hennes liv så misär som hon har gjort mitt för jag har inget kvar..
Mitt tips är att låta bli, då konflikt för sådana individer är det bästa de vet. Att vara i affekt för dem är som en härlig dag på stranden för oss vanliga dödliga. (Hoppas jag använde "i affekt" rätt här, lärde mig uttrycket idag faktiskt och passar på att testa)

Citat:
Tips på hur jag kan göra hennes liv sur?
We need more info så att vi (Flashbacks egna hämndplanerarkonsulter) kan skräddarsy din lösning.
Citera
2024-09-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeeyeeye
Kom med en vettig lösning då, btw ptsd snälla.

Jag jag tror inte du kan föreställa dig vad jag har gått igenom...

Lösningen är att dom kommer sitta fast tejpad i en stol, ta 10st blanco lån, sälja allt materiellt tex bilar, betala tillbaka det ekonomiska jag har förlorat, och sen få ett samveteskval och checka ut...
och då kommer jag inte bo i Sverige längre
Citera
2024-09-12, 22:19
Medlem
eyeeyeeyes avatar
Citat:
Jag jag tror inte du kan föreställa dig vad jag har gått igenom...

Lösningen är att dom kommer sitta fast tejpad i en stol, ta 10st blanco lån, sälja allt materiellt tex bilar, betala tillbaka det ekonomiska jag har förlorat, och sen få ett samveteskval och checka ut...
och då kommer jag inte bo i Sverige längre
Förlåt mig men de flesta kvinnor är inget att ha från början.
Hur gammal e du?
Säg nu du gjorde det du vill för att känna upprättelse.
Sen då?
Citera
2024-09-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
var hon svensk ?
hur träffade du henne ?

Nej hon är inte svensk, gemensam bekanta är
Citera
2024-09-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Beklagar att du klev på ett psyko. Dom är roliga dom där typerna..

Men tror du på fullaste allvar att eran gemensamma manlige vän kommer kasta henne under bussen? Han lär väl fortsätta bli manipulerad och dessutom kanske börjat lägrat henne?

Narcissister ska man hålla sig jävligt långt ifrån, vilket kön dom än har.

Men hoppas att du får någon slags upprättelse iaf.

Hon brände sin Narcissistiska supply som var vår gemensama vän... han uppfostrar nu dottern till sitt ex som var otrogen mot honom där hon fick dottern för 8år sedan... han är Simp 9000...
så han är inte så sugen på att försvara henne mera men han gör lite små inflikar då och då.. och har hört att hon tackar honom med ett BJ som hans nuvarande fru inte vet om av en annan gemesam vän till oss...
2st avskum i bottenskrapet kort sagt...

Ja man ska hålla sig på mil ifrån Narcisister..!

Nej det har jag inte, efter för många år... därutav denna tråd..
Citera
2024-09-12, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Är du säker på att hon inte är psykopat?

Det lutar mer åt psykopat en Narcisist ju mer tiden går..
Citera
2024-09-12, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antialtist
Har hon diagnos? Annars räknas detta som "confession by acusation".

Det brukar vara så. Om det nu stämmer kan du finna i tröst att hon kommer att sluta gammal, ensam och ingen tål hennes åsyn, det värsta som kan hända en kvinna är att sluta gammal och ensam.

Välkommen till nya arbetarsverige.

Mitt tips är att låta bli, då konflikt för sådana individer är det bästa de vet. Att vara i affekt för dem är som en härlig dag på stranden för oss vanliga dödliga. (Hoppas jag använde "i affekt" rätt här, lärde mig uttrycket idag faktiskt och passar på att testa)

We need more info så att vi (Flashbacks egna hämndplanerarkonsulter) kan skräddarsy din lösning.

Jag lyckades få ur henne en av dom få saker jag tror är sant av henne en gång efter en lång seseion vuxen gympa i sänghalmen att henne upväxt var traumatisk då henne pappa lämnade huset tidigt och henne mamma uppfostrade henne på ett sätt som skapar en Narcissit... men hon går mycket åt Sociopatihållet(uppfostrad till psykopat)...
Hon gick till en Psykolog i sitt hemland och psykologen sa väll kort "Du borde komma in regelbundet, vi har mycket att jobba med..." varpå hon skylde på att hon inte hade råd och avslutade kontakten i san Narcisist/Psykopat stil... så det finns mer belägg än att jag har "Stämplat" henne som det...

Oh ja! Det är en av dom få tröster jag har vissa dagar... Tyvärr har hon skaffat sig ett Mänskligt Husdjur(barn) så... det är posetivit och negativit beroende på hur man ser på det...

Japp! Poliser och Kvinnor står över lagen i Sverige.... kan inte vänta tills jag kan flytta från det här landet och ge dom sjuka jävlarna ett sista oförglömligt besök..!

Jo du har en poäng och det är det jag har kontemplerat mest....
med tanke på att Narccister livnär sig på just sådana konflikter som dom Energi Vampyrer det är, så har jag hållt mig under radarn och inte gjort något på 1år...
Därför tror jag oftast att det är bäst att bara inte göra något, och sen när jag har fixat allt i Sverige, flyttat utomlands, så tar jag bara och tar med dom på en Camping tur dom inte kommer vara helt hela efter... samt stå på 10lån, målvakt för 50bolag och allt annat man kan tänka sig...
Citera
2024-09-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Du tycker inte att du är ännu sjukare som tejpar fast henne i en stol?

Det var hon som valde att Tortera mig, Råna mig, förströr min karriär, vända min familj och vänner mot mig med lögner, försökte få mig att döda personer åt henne, med mera, medans jag försökte älska henne och rädda henne från att vara fältskär i Kriget som pågår nu efter att HON valde att vi skulle vara ett par och inte bara vänner.
Så Nej, hon kommer få precis vad hon förtjänar, och det är Tejpad i en Stol där hon kommer ta lån, och mycket till...

Tror snarare det är du som är sjukast som kan försvar en person som har gjort något sånt mot en person hon har påstått älska bara för att hon har XX-kromosomer....
Citera
2024-09-12, 23:08
Medlem
Citat:
Hej!

Hade oturen att få till det med en Narcissist...
Hon har förstört mitt liv.. Förlorade LGH(2.5mil), Jobbet, Rykte(hon förstörde mitt yrkte i branschen jag arbetade i så har fått byta arbetes branch), Vänner(12st), Familj och hon stall 100-tusentals kronor från mig... +massa Psykiska besvär..

Då Kvinnor i Sverige står över lagen vilket jag har fått uppleva efter att ha försökt gjort allt korrekt, har gjort polisanmälan, skickat in saker till skatteverket, pratat med polisen, jag har försökt gjort allting korrekt men ingenting hjälper och jag har snarare fått mer problem och ännu mindre pengar... Har självklart försökt prata med henne om att betala tillbaka pengarna men då hon är Narcissist så är det omöjligt/hon har aldrig gjort något fel i hela sitt liv...
(Jag har aldrig varit våldsam eller gjort något annat BS mot henne)

så nu är min hobby att göra hennes liv så misär som hon har gjort mitt för jag har inget kvar..

Tips på hur jag kan göra hennes liv sur?
Polisanmälan? Oros anmälan? Prata med HA..?

Alla tips uppskattas och det här handlar om ett Kriminell Psyko utan samvete.. har verkligen försökt allt men är en hårsmån från att checka ut nu..

Köp lite tjänster på Darknet som att spambomba hennes emails och telefonnummer.

Kostar inte mycket att se till så en person aldrig kan starta sin mobil utan att byta nummer då den kraschar av överbelastning.

Sen gör du samma sak med nästa nummer.

Betalas i bitcoin och söker du lite hittar du hur du gör.
Citera
2024-09-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeeyeeye
Förlåt mig men de flesta kvinnor är inget att ha från början.
Hur gammal e du?
Säg nu du gjorde det du vill för att känna upprättelse.
Sen då?

Ja jag har lärt mig det om Svenska tjejer... trodde inte man kunde hitta värre en svenska tjejer så som jag lyckades med.....

Då eller nu? Mellan 25-38 är nog svaret jag ger dig oavsett ändå. Vad har min ålder med saken att göra?

Då hoppas jag att min PTSD går över mer...
Och sen ska jag sitta i min stuga på ett berg med skog i ett annat land med 6st hundar, och föda upp boskap och göra ingenjörs saker i min verkstad tills jag dör.. och kanske dela med mig av sakerna jag gör på YT eller någon plattform i hopp om att något jag gör i min verkstad kan förbättra någon annans liv eller tända en gista av inspiration till att skapa sig själv ett bättre liv en den personen som ser det har i det tillfället...

Efter att ha växt upp i Sverige och varit med om det jag har så tänker jag knappast bidra till något land på något menigsfullt sätt och kommer göra allt och lite till för att betala så lite skatt i det landet jag kommer bo i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in