Citat:
Bara ni mainstreammedia-slavar går på det. Men du måste väl hålla med om att det är dålig uppmärksamhet att folk SKRATTAR åt honom? Kan du ÅTMINSTONE gå med på det?
Bitch, please. Även OM Trump skulle få rätt för att det kommer fram rapporter i ett senare skede så kvarstår faktumet att Trump påstod något fastän han inte visste att det var sant. Det kommer framstå som att han hade tur. Det kommer såklart aldrig väga upp att han blev utskrattad inför miljoner och åter miljoner. Det här kommer bli ett sådant där debattögonblick som man pratar om långt fram i tiden, detta och när Kamala dissar hans rallies
Är det inte i själva verket du som är i förnekelse över att valet håller på och rinner Trump ur händerna? Vi skulle ju kunna höras efter valet, men jag är ganska säker på att du kommer skylla på valfusk efteråt så jag vet inte om det är lönt.
Bitch, please. Även OM Trump skulle få rätt för att det kommer fram rapporter i ett senare skede så kvarstår faktumet att Trump påstod något fastän han inte visste att det var sant. Det kommer framstå som att han hade tur. Det kommer såklart aldrig väga upp att han blev utskrattad inför miljoner och åter miljoner. Det här kommer bli ett sådant där debattögonblick som man pratar om långt fram i tiden, detta och när Kamala dissar hans rallies

Är det inte i själva verket du som är i förnekelse över att valet håller på och rinner Trump ur händerna? Vi skulle ju kunna höras efter valet, men jag är ganska säker på att du kommer skylla på valfusk efteråt så jag vet inte om det är lönt.
Gå in på Twitter och sök cats springfield så ser du sanningen, polisrapporter, poliscam från ett gripande, vittnen som berättar. Han hade belägg för det när han sa det, det har han alltid för han vet att media kommer göra en grej av allt han säger.
Så det är du och media som är falska. Skratta bäst som skratta sist.
T.o.m här i Stockholm för några år sen så slutade en lokal bonde sätta ut lammen på en undanskymd gräsplätt efter ett lamm försvunnit. Liknade denna händelse i Örebro:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lw6pB/stoppades-med-stulet-lamm-i-bilen-fyra-gripna