Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ta för fan och sansa dig.
Tyckte jag var rätt sansad, två källor och många fler vittnesmål i kommentarerna talar sitt tydliga språk!
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det är givetvis fullständig galet om en person gett sig på en gås som den republikanska Yost vll berätta om.
Ja, det är det. Och..? För övrigt inte en person. LÅNGT ifrån! SOM SAGT, det finns även inspelade 9-1-1 samtal om samma sak, aktuella, från samma område, av olika.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Det händer nämligen i Sverige också att kandagäss skjuts för nöjes skull med luftgevär, det kastas stenar och de dödas.
Det är för jävligt, det är djurplågeri men det är tamej fan inte ett nöje förbehållet invandrare.
Nu är det ju tyvärr inte så enkelt. De verkar jaga för mat och div aktiviteter, precis som hemma. Det finns videor och bilder. Plural.
Hah. "Pets" dvs tamdjur, kan även vara ankor och gäss. Så jag tänker fan inte sansa mig. Det som sker är fullständigt SINNESSJUKT - och du måste vara den mest störda individen i Sverige som försvarar det!
Tänk om ditt husdjur hade blivit styckat och uppätet och du vände dig till politiker och medier och ingen ville tro på dig!