Citat:

Haha.. Dammigare skåpmat till buds. Roligt uttryckt 😁Min var fräsch iallafall, inget unket alls. Luktade bara bara bra. Klart det inte är Spanien på nåt sätt men för att vara besprutade cbd-buds var jag nöjd, särskilt med effekten. Förväntade mig mycket dammigare skåpmat till buds.
Veckan innan hade jag köpt "riktig" super sour diesel (den som alla verkar ha) och caviar. Alltså bägge dom var sämre än det här som vi snackar om nu. Så besviken på allt riktigt så det spelar ju in. Ge mig några månader och några autofrön och jag har nåt miljarder gånger bättre, såklart.
Ska köpa från tt nästa gång. Vill ju ha gräs men... bra cbd-buds är ju dyrt. Då blir det 500 spänn för thca-kristaller och 300-400 för cbd-buds... lite poänglöst
Saknar alla bra terpener i bra gräs som in i helvete alltså.

Veckan innan hade jag köpt "riktig" super sour diesel (den som alla verkar ha) och caviar. Alltså bägge dom var sämre än det här som vi snackar om nu. Så besviken på allt riktigt så det spelar ju in. Ge mig några månader och några autofrön och jag har nåt miljarder gånger bättre, såklart.
Ska köpa från tt nästa gång. Vill ju ha gräs men... bra cbd-buds är ju dyrt. Då blir det 500 spänn för thca-kristaller och 300-400 för cbd-buds... lite poänglöst

Saknar alla bra terpener i bra gräs som in i helvete alltså.
Okej jag förstår dig helt och hållet.
Tror min attityd i stunden påverkade mitt omdöme. Kanske det var min näsa som var unken. Ska ge det en chans senare i veckan.
Ja.. tycker det är bisarrt hur dålig cannabismarknaden har blivit i Sverige. Har dock inte koll på läget just nu men det verkar inte som att det har hänt något mirakel det senaste halvåret.
Det är inte riskfritt med att odla som många nötter verkar tro och det är inte alla som har plats till det i sina liv. Vad ska man göra egentligen? Jag sitter på bred kunskap, erfarenhet och genetik. Passion. Körde igenom hela exotic genetix 2013 Q4 släpp. Det var andra tider för mig. Hade grease monkey innan grabbarna i mendo.. dope. Om jag inte missminner mig var det deras vinnare. De var rätt duktiga då.
Många kan inte uppskatta det som kommer från när man lägger ner sin själ för att ta fram något unikt och kraftfullt. Säker på att någon som dig skulle kunna se visionen. Jakten på THC har för mig alltid varit fel väg. THC har det alltid funnits mer än tillräckligt av.
Så jag förstår dig. Har också saknat det. Det som varit för mig. I stunden nu hamnade en best i mina tankar.. Har en korsning som är northern light hane från slutet på 80-talet med en alldeles för sexig mama deadhead OG. Skamligt att det ligger och dammar.
Oj. Gled iväg lite där! Saknar det. Smutsig politik.