2024-09-11, 15:55
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Han skriver ju att €60 är ganska mycket, hur läser du egentligen?

Nu vet vi inte om "Sexy time share" verkligen sätter in pengar på Olofs "nöjeskonto" i fängelset.

Kommer Olofs pappa kanske till räddning och tar lite från de 70 miljonerna han sitter på från Olofs kontakter med Escobar?

Det kommer att bli intressant att se vilken toppadvokat som familjen Escobar skickar för att krossa åtalet mot Olof och kanske till och med kommer att få USAs president att resa till Olofs frisläppande från fängelset och be Olof om förlåtelse på sina bara knän.

Olof rider sedan in i solnedgången på en enhörning med 70 miljoner i sadelväskan och något öm rumpa till Big Tyrones högljudda gråtande.

That's it mannen!
Citera
2024-09-12, 15:13
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Nu vet vi inte om "Sexy time share" verkligen sätter in pengar på Olofs "nöjeskonto" i fängelset.

Kommer Olofs pappa kanske till räddning och tar lite från de 70 miljonerna han sitter på från Olofs kontakter med Escobar?

Det kommer att bli intressant att se vilken toppadvokat som familjen Escobar skickar för att krossa åtalet mot Olof och kanske till och med kommer att få USAs president att resa till Olofs frisläppande från fängelset och be Olof om förlåtelse på sina bara knän.

Olof rider sedan in i solnedgången på en enhörning med 70 miljoner i sadelväskan och något öm rumpa till Big Tyrones högljudda gråtande.

That's it mannen!

Om han kan ringa och få Wallenberg på knäna så kan han säkert få USA:s presidenter.
Citera
2024-09-14, 02:40
Medlem
Pavics avatar
Går det att få ut misskötsamheter från Spanien?
Sjukt nyfiken på reaktionerna från de som styrt fram telefonen. Snubben lär blivit slappad till medeltiden. Antagligen satt på en enhet där alla är väldigt måna om att få komma ut men inte ens om jag satt där skulle jag kunna hålla mig från att putta honom på rygg och se ifall han kan komma upp igen.

Han ska nästan vara glad att sitta i Spanien/USA.
Jag ser framför mig att han skulle kunna flyga lågt på en klass 3 och eventuellt på en låg 2:a i Sverige.

Även om allt han säger är lögn så tar Kriminalvården allt för sanning. Han skulle bli placerad på klass 1 hela voltan.

Jag har suttit på ett tiotal anstalter i Sverige och ärligt talat så skulle han inte ens få plats i matsalarna haha.

Jag sprang på El Lobo på Frivården i veckan och han gillade inte att bli kallad El Tjacko. Jag skäms för att jag frågade honom om Olof men de verkar inte vara vänner längre haha.
Citera
2024-09-14, 17:42
Medlem
drinksareonmes avatar
Och nu är tydligen Svettis i Rom, stackars unge som måste flänga runt hela jorden utan någon fast punkt.

Och varför? Är det för undkomma något.
Citera
2024-09-14, 22:39
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Och nu är tydligen Svettis i Rom, stackars unge som måste flänga runt hela jorden utan någon fast punkt.

Och varför? Är det för undkomma något.

rysk lyxhora fast utan lyx
Citera
2024-09-14, 23:29
Avslutad
Svettis ser trevlig ut Han ser sådär ut.
Citera
2024-09-15, 01:55
Medlem
Hoppas tjockis Olof passar på nu att biffa till sig nu och bränna lite fett.

Lite tid måste ha till det mellan varven han pratar med sin "grymma" advokat.
Citera
2024-09-15, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Går det att få ut misskötsamheter från Spanien?
Sjukt nyfiken på reaktionerna från de som styrt fram telefonen. Snubben lär blivit slappad till medeltiden. Antagligen satt på en enhet där alla är väldigt måna om att få komma ut men inte ens om jag satt där skulle jag kunna hålla mig från att putta honom på rygg och se ifall han kan komma upp igen.

Han ska nästan vara glad att sitta i Spanien/USA.
Jag ser framför mig att han skulle kunna flyga lågt på en klass 3 och eventuellt på en låg 2:a i Sverige.

Även om allt han säger är lögn så tar Kriminalvården allt för sanning. Han skulle bli placerad på klass 1 hela voltan.

Jag har suttit på ett tiotal anstalter i Sverige och ärligt talat så skulle han inte ens få plats i matsalarna haha.

Jag sprang på El Lobo på Frivården i veckan och han gillade inte att bli kallad El Tjacko. Jag skäms för att jag frågade honom om Olof men de verkar inte vara vänner längre haha.

Hur var det med El Tjocko? Allt bra? Avtjänar han ett straff för det där inbrottet hos sitt ex? Samhällstjänst?
Citera
2024-09-15, 11:28
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellFrikadell
Hur var det med El Tjocko? Allt bra? Avtjänar han ett straff för det där inbrottet hos sitt ex? Samhällstjänst?

Jag känner inte fanskapet men han verkade väldigt nervös - troligen påtänd. Hål i sina byxor, fint klädd upptill. Han förnekade kvinnobrott och fick jävligt bråttom därifrån när jag frågade om han inte var våldtäksman.

Åsnan log när jag talade till honom men det var bara de första sekunderna.
Citera
2024-09-15, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Jag känner inte fanskapet men han verkade väldigt nervös - troligen påtänd. Hål i sina byxor, fint klädd upptill. Han förnekade kvinnobrott och fick jävligt bråttom därifrån när jag frågade om han inte var våldtäksman.

Åsnan log när jag talade till honom men det var bara de första sekunderna.

Hahaha! Jag kan se det där fåniga påtända leendet framför mig! En riktig lågoddsare att El Tjacko är påtänd när man springer in i honom.
Citera
2024-09-16, 10:00
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen

Då hade de nog kunnat rädda bolaget som nyligen försattes i konkurs också om det fanns såna tillgångar.
https://www.allabolag.se/5567625602/affideer-ab
Citera
2024-09-16, 18:50
Medlem
Rainmans avatar
läste på aftonblaskan att jockiboi flyttar ut från lundellhuset. satan vad olof hade gottat sig i dom nyheterna om han inte satt bakom lås och bom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in