2024-09-11, 07:58
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag blir inte förvånad om dom slutar före er faktiskt. Ni har verkligen börjat stapla betänkligt sen spelarcirkusen startade (för att inte tala om i det berömda ”Kenta-derbyt).
Ger Aik > 50% att ta in 3 poäng på 9 matcher.
"> 50%" skiljer sig rätt mycket från bettingbolagens 10%.

Med andra ord ett utmärkt tillfälle för dig att lassa in massa pengar. Vilket du såklart inte kommer göra.
Citera
2024-09-11, 08:10
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Äsch! Aik ska slå Malmö och vi ta guldet. Lycka till med att hålla tredjeplatsen.
Lite tungt känns det ändå nu!

Känns som en evighet sedan vi var inblandade i en guldstrid. Är det så här det känns att heja på Solna/Bajen?
Citera
2024-09-11, 08:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Lite tungt känns det ändå nu!

Känns som en evighet sedan vi var inblandade i en guldstrid. Är det så här det känns att heja på Solna/Bajen?
Lugn! Vi åker inte ur

Vette fan hur det känns att hålla på Bajen och låtsas vara med varje säsong, trots ett enda guld
Citera
2024-09-11, 08:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
"> 50%" skiljer sig rätt mycket från bettingbolagens 10%.

Med andra ord ett utmärkt tillfälle för dig att lassa in massa pengar. Vilket du såklart inte kommer göra.
Vart kan jag spela på att Aik kommer före Dif menar du?
Citera
2024-09-11, 08:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
SVFFs Allmänna känns otroligt överskattade just nu. De har fåfjuttat in ett par bollar mot lag i bottenstriden. De blir inte ens bästa gulsvarta lag i år.
Antar att du väljer att aktivt förtränga det faktum att en av matcherna i vår lilla "winning streak" står ut i form av århundradets förnedring. Nästan lite kul att vi behöver ha marginalerna med oss för att vinna mot Värnamo, men mot er är det bara att dra fram kuken och köra

Alltid oavsett.
Citera
2024-09-11, 09:18
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Antar att du väljer att aktivt förtränga det faktum att en av matcherna i vår lilla "winning streak" står ut i form av århundradets förnedring. Nästan lite kul att vi behöver ha marginalerna med oss för att vinna mot Värnamo, men mot er är det bara att dra fram kuken och köra

Alltid oavsett.
Antar att du väljer att aktivt förtränga det faktum cupderbyt gav oss vårt lilla avancemang i Europa.
Citera
2024-09-11, 09:36
Medlem
Teus avatar
Citat:
Antar att du väljer att aktivt förtränga det faktum cupderbyt gav oss vårt lilla avancemang i Europa.
Deflect and redirect.
Citera
2024-09-11, 09:42
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Vart kan jag spela på att Aik kommer före Dif menar du?

Nu är det att förutsätta mycket, men tre gånger pengarna på ajk top tre.
Citera
2024-09-11, 09:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Nu är det att förutsätta mycket, men tre gånger pengarna på ajk top tre.
Jag tror inte Aik nödvändigtvis kommer topp 3 bara för att jag tror att Aik har >50% chans att gå om Dif.

Jag tror det är jämt skägg mellan Aik, Häcken, Elfsborg och Dif vilka som kommer topp 3 (där Bajen är favoriter framför de nämnda), som det ser ut just nu.
Eventuella marginaler hit eller dit dem emellan är små.

När nästa omgång är spelad, kan förhållandena vara helt annorlunda...eller inte, beroende på utfallet.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-09-11 kl. 09:55.
Citera
2024-09-11, 09:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Något du vill läsa menar du...
AIK har fortfarande varit skit denna säsong och även vid vunna matcher inte sett bra ut.
AIK har haft ett katastrofår och spelat utan målvakt hela säsongen, dom är 3p bakom er men ni är ett guldlag? Trots att era formkurvor pekar åt helt olika håll samtidigt som ni ersatt seriens bästa målvakt med en trojka sopor som inte någon av dom ens skulle peta Nordfelt.

Ni kommer 6:a eller 7:a som det står skrivet.
Citera
2024-09-11, 10:08
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Jag tror inte Aik nödvändigtvis kommer topp 3 bara för att jag tror att Aik har >50% chans att gå om Dif.

Jag tror det är jämt skägg mellan Aik, Häcken, Elfsborg och Dif vilka som kommer topp 3 (där Bajen är favoriter framför de nämnda), som det ser ut just nu.
Eventuella marginaler hit eller dit dem emellan är små.

När nästa omgång är spelad, kan förhållandena vara helt annorlunda...eller inte, beroende på utfallet.

Nej exakt, det jag menar med att man förutsätter mycket. Helt ening om slutplacering, sätter nog själv Elfsborg som favoriter till trean.
Citera
2024-09-11, 11:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Messi -status hemma:
https://x.com/yusufmafin/status/1833620024311091705
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem