Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-11, 01:01
Medlem
Black-butts-matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Jag tycker nog att det är det. Trump har visat sig så förvirrad på senare tid, han börjar på en mening och säger den halvt och börjar på nästa och om och om igen.

Men jag skulle tro att han är välpreppad med aderall till i kväler enligt deras tid.

Medierna har visat Trump som förvirrad. En form av önsketänkande. Om jag hårdbevakar dig med kameran rullande dygnet runt kommer jag sannolikt att hitta guldkorn där du inte är..ska vi säga, ditt bästa jag. Du kanske har en snorkråka som hänger, du kanske stirrar på din kollegas bröst, kliar dig i röven. Du kanske är på uselt humör eftersom tanten har PMS och är helt outhärdlig. Du kanske säger till någon att du anar ugglor i fårakläder eller att det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. Du kanske har sås på slipsen. Och så klipper jag ihop detta för att framställa dig som förvirrad.

Om man orkar leta reda på längre, oklippt aktuellt material med Trum framstår han snarare som oerhört skärpt. Kamala vet förstås detta, det är därför hon har stängt in sig i en låtsas-studio tillsammans med en skådespelare utklädd till Donald Trump.
Vilket är något oerhört bisarrt.
Senast redigerad av Black-butts-matter 2024-09-11 kl. 01:15.
Citera
2024-09-11, 01:16
Medlem
Lungcancers avatar
Tror ni Trump kan undvika att skrika "fucking nigger" live i TV?
Citera
2024-09-11, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Disney+, om inte det är för judiskt för herrn.

Det får bli jewtube.
Citera
2024-09-11, 01:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Båda lägren snackar ner förväntningarna för att kunna spinna bättre efter debatten. Trump-lägret räknar med att Harris är välförberedd ochinte kommer göra bort sig och Harris-lägret framhåller Trump som en svår och oberäknelig motståndare. Jag tror att båda kommer vara försiktiga och inte försöka gå fram aggressivt. Sedan kommer respektive läger utropa sig till segrare.

Detta. Harris och liberala medier kommer också att jaga ett "yaas kween slaay" moment. Harris lägret har hela tiden nu försökt få debattformatet med dämpade mikrofoner som hur det var mellan Trump och Biden sist ändrat. Vilket är komiskt då det var för att jävlas med Trump som de ens ändrade på det där med mikrofonerna från början.
Senast redigerad av torstenferdinand 2024-09-11 kl. 01:30.
Citera
2024-09-11, 01:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Tog ledigt från jobbet i morgon (Onsdag) för att se debatten mellan Trump och Kamala. Men vet inte om jag orkar att vara uppe så länge, märks i kroppen att man har blickat 50.

Oavsett, så tror jag att detta blir vinn eller försvinn för Kamala.
Citera
2024-09-11, 01:21
Medlem
LeeVans avatar
Harris är absolut helt fantastisk! Hon as-garvar åt precis allt och ingenting. Det borde räcka, inte minst med tanke på att en majoritet av hennes väljarbas är blåsta kvinnor.

Trump skulle dessutom orsaka fullständig hjärnblödning bland globalisterna i EU-skrapan. Så nej, det vore inte bra.
Citera
2024-09-11, 01:52
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Tog ledigt från jobbet i morgon (Onsdag) för att se debatten mellan Trump och Kamala. Men vet inte om jag orkar att vara uppe så länge, märks i kroppen att man har blickat 50.

Oavsett, så tror jag att detta blir vinn eller försvinn för Kamala.

Nu är det dags om 8 minuter! Se länken till sändningen i tråden jag startade tidigare idag.
Citera
2024-09-11, 02:30
Avslutad
Trump har nog högst blodtryck och Harris är lugn som en filbunke inför mötet ....
Citera
2024-09-11, 02:32
Medlem
develis avatar
Trump tog visst med sig en högerextrem som sällskap.

"Far-right activist is part of Trump’s entourage tonight

Trump was joined on his plane by the far-right activist Laura Loomer, a controversial figure who has become one of his most loyal advocates on social media. The 31-year-old Loomer has a long history of inflammatory anti-Muslim and anti-immigrant remarks. She also has spread racist conspiracy theories, including the false notion that Harris isn’t Black. "

https://apnews.com/live/harris-trump-debate-election-2024-updates

Bigoted Conspiracy Theorist Laura Loomer Seen Exiting Trump’s Plane Before Debate

Laura Loomer was spotted disembarking off of Republican presidential nominee Donald Trump’s plane ahead of Tuesday night’s debate as she apparently accompanied the former president to Philadelphia."
https://www.google.com/amp/s/www.mediaite.com/news/bigoted-conspiracy-theorist-laura-loomer-seen-exiting-trumps-plane-before-debate/amp/

“Someday I will be his Press Secretary. I will protect him from all of his enemies and haters. They will meet their match in me. #Trump2024,” she tweeted last summer."

Det var ju... intressant läsning om damen:
https://www.google.com/amp/s/www.nbcnews.com/news/amp/rcna133190
Senast redigerad av develi 2024-09-11 kl. 02:48.
Citera
2024-09-11, 02:41
Medlem
SVT DIREKTSÄNDER VALDEBATTEN

https://www.svtplay.se/video/jXvb12Z/svt-nyheter-direkt/usa-valet-harris-moter-trump
Citera
2024-09-11, 02:45
Medlem
Det är redan klart då Israel utropades som segrare efter att T och K legat på golvet och sprutat på varanda för länge med lustgas.

Media krävde en segrare så Israel vann debatten till odds 1.1 vilket accepterades av alla närvarande. Folket jublar och allt är sig likt.

Drömde jag men tror inte det, ärligt talat?
Citera
2024-09-11, 02:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Det är redan klart då Israel utropades som segrare efter att T och K legat på golvet och sprutat på varanda för länge med lustgas.

Media krävde en segrare så Israel vann debatten till odds 1.1 vilket accepterades av alla närvarande. Folket jublar och allt är sig likt.

Drömde jag men tror inte det, ärligt talat?

Din dröm är verklighet. Det hela är en stor teater. De riktiga makthaverna kan man inte byta ut, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in