Citat:
Ursprungligen postat av
Huggig
Jag tycker nog att det är det. Trump har visat sig så förvirrad på senare tid, han börjar på en mening och säger den halvt och börjar på nästa och om och om igen.
Men jag skulle tro att han är välpreppad med aderall till i kväler enligt deras tid.
Medierna har visat Trump som förvirrad. En form av önsketänkande. Om jag hårdbevakar dig med kameran rullande dygnet runt kommer jag sannolikt att hitta guldkorn där du inte är..ska vi säga, ditt bästa jag. Du kanske har en snorkråka som hänger, du kanske stirrar på din kollegas bröst, kliar dig i röven. Du kanske är på uselt humör eftersom tanten har PMS och är helt outhärdlig. Du kanske säger till någon att du anar ugglor i fårakläder eller att det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. Du kanske har sås på slipsen. Och så klipper jag ihop detta för att framställa dig som förvirrad.
Om man orkar leta reda på längre, oklippt aktuellt material med Trum framstår han snarare som oerhört skärpt. Kamala vet förstås detta, det är därför hon har stängt in sig i en låtsas-studio tillsammans med en skådespelare utklädd till Donald Trump.
Vilket är något oerhört bisarrt.