Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Du syftar givetvis på mina inlägg. Var glad att det finns skribenter som kommer med uppfriskande sanningar istället för att skriva massa ryggdunkar-inlägg för inbördes beundran. I stort sett varje MFFare håller med om mina "konspirationsteorier" om landslaget, du tillhör den lilla klick som pratar med kluven tunga och som vi vet sedan tidigare - inte har MFFs bästa i sinnet.
Om du känner dig träffas så kan jag inte göra så mycket åt det. Att tro att två djurgårdare och en assistent påverkar uttagningen är helt världsfrånvänt. De är där för att vinna matcher och rädda sina fotbollskarriärer. Ni menar på allvar att de medvetet skulle göra sina jobb svårare än vad som är nödvändigt? Likadant med folk som på allvar tror att SvMFF är en riktig grej, du kan lika gärna säga att de har något på spåret, för det är exakt så ni låter...
Det är sådana som du och dina gelikar som förminskat värdet i att vara MFF:are genom att ha noll självinsikt. Jag förstår att det är svårt att tro på detta men förr i tiden uppskattades Malmösupportrar av övriga fotbollssverige. Vi har alltid varit dryga men det var alltid med glimten i ögat. Nu är ögat precis som näsan stulet och glimten ersatts av en bortskämd självgodhet utan någon ödmjukhet.
För övrigt håller jag med den överlägset bästa MFF-skribenten här, mishima, spelare som representerar MFF bör inte spela i landslaget, basta. De ska endast fokusera på att göra oss till Sveriges bästa fotbollsförening.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung_Ingenting
Förstår inte varför du pratar om deltagarlagen, vi vet alla att Mjällby är det största gulsvarta laget.
#gulsvartsvenskan
Sant, sant. Hade inte förvånat mig ifall ni vinner gulsvartsvenskan till slut. Ser Elfsborg som er största konkurrent, de övriga är för sköra.