2024-09-10, 08:50
Medlem
bananjuices avatar
Dags att stämma för kontraktsbrott! Lycka till! Viktigast är att inte dalta med folk. (Ironi)
Citera
2024-09-10, 11:20
Avslutad
Fan vad skönt med att allsvenskan kör igång till helgen igen så att man slipper läsa om korkade konspirationsteorier kring landslaget...

Men jag kan slå vad om att det tar 10 inlägg innan det skrivs något helt absurt i denna tråd med, trots allt så diskuterar vi allsvenskan här...
Citera
2024-09-10, 12:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Fan vad skönt med att allsvenskan kör igång till helgen igen så att man slipper läsa om korkade konspirationsteorier kring landslaget...

Men jag kan slå vad om att det tar 10 inlägg innan det skrivs något helt absurt i denna tråd med, trots allt så diskuterar vi allsvenskan här...

Så som att Häcken ligger 3 placeringar efter Aik?
Citera
2024-09-10, 13:00
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Jag har i varje fall äntligen fått allsvenskans egna ical-kalender att funka i min telefon! Uppdaterad med Europa League-matcherna.

Alltid något!
Citera
2024-09-10, 13:14
Medlem
Teus avatar
Citat:

Lite olyckligt att den ska börja med ett danskt rövknull, men c'est la vie.
Citera
2024-09-10, 13:30
Medlem
trazkeis avatar
Citat:

Vad är det för konspirationsteorier du snackar om?

Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Så som att Häcken ligger 3 placeringar efter Aik?
Det är inte så sjukt egentligen. Det som är sjukt är att AIK anses presterat så dåligt så att dom varit tvungna att byta tränare. Då har dom ändå brottats med en svag ekonomi under året. Häcken sitter dock nöjt med allsvenskans näst sämste tränare trots en stark ekonomi.
Citat:
Ursprungligen postat av London
Har ni tänkt på att Pittas i Gnaget ser ut som en abborre i ansiktet?
Vad fan!? Den är inte helt klockren men det kanske finns något där i vissa bilder?
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Lite olyckligt att den ska börja med ett danskt rövknull, men c'est la vie.
På hemmaplan har ni väl alla chanser att plocka poäng och t o m vinna?
Citera
2024-09-10, 13:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
På hemmaplan har ni väl alla chanser att plocka poäng och t o m vinna?
Sure, men dom chanserna är ungefär lika stora som mina chanser att få ligga med prinsessan Madeleine.
Citera
2024-09-10, 14:03
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Den största lookaliken i AS är ändå Gargamels brorsa Haris. Om några år kanske han har frillan också.
Citera
2024-09-10, 14:55
Medlem
Londons avatar
Citat:

Vad fan!? Den är inte helt klockren men det kanske finns något där i vissa bilder?

Var eventuellt en blink till den gode AIP men att han ser ut som en homosexuell abborre (inget fel i det) kan väl ingen förneka?

Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Den största lookaliken i AS är ändå Gargamels brorsa Haris. Om några år kanske han har frillan också.

Allsvenskan har bara sett en Gargamel och han heter Andreas Georgson.
Citera
2024-09-10, 17:11
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:

?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Ioannis_Pittas_%28AIK_vs_Djurg%C3%A5rden%2C_24_Sep tember_2023%29.jpg/1280px-Ioannis_Pittas_%28AIK_vs_Djurg%C3%A5rden%2C_24_Sep tember_2023%29.jpg
Citera
2024-09-10, 17:28
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Ioannis_Pittas_%28AIK_vs_Djurg%C3%A5rden%2C_24_Sep tember_2023%29.jpg/1280px-Ioannis_Pittas_%28AIK_vs_Djurg%C3%A5rden%2C_24_Sep tember_2023%29.jpg

Okej då. Extrovert frisör då möjligen
Citera
2024-09-10, 17:39
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vad är det för konspirationsteorier du snackar om?

Var massa snack om att AIK spelarna alltid haft gräddfil in i landslaget.

Sebastian Larsson kan tydligen säga åt JDT att plocka in någon och han lyder då direkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in