Om de har en massa lån och ej kan betala, vad tror de ska hända..
Ännu en anledning till att inte bo bland en massa fattiglappar.
Om inte allihop hade vart idioter, så hade de räknat på;
Kan jag hantera högre ränta
Kan föreningen hantera högre ränta.
Hur många idioter per capita bor i min förening?
5% är ej hög ränta.