2024-09-10, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Din lilla snöflinga.
Det vore absolut inget problem om någon hade snott en bild av mig
Och att det 3 minuter senare korrigeras

Vad är problemet med det?

Jag bryr mig inte ett skit gällande bilderna i sig. Var har du fått det ifrån statistik-Karlsson?

Det är ju att Tjackhoran står och nekar till att de har ansvaret för vad som publiceras av dem själva på deras sida som är intressant.
Citera
2024-09-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Googla hellre på "MMframtid företag" så slipper du att gissa. Bolagsgranskare kommer att kasta sig över dig med gratisuppgifter – och du kan för en ringa penning få mer detaljerade uppgifter.
En titt på MM Framtid ger något mer information ja
Dock har de byggt en bolagsstruktur med viss komplexitet, så inte hur enkelt som helst att analysera. Ytterst intressant att bolaget inte syns på impulskollen.se alls. Inte haft tid, men tänkte undersöka vilka kommuner de jobbar åt och ta kontakt med de.
Senast redigerad av Ovetade 2024-09-10 kl. 06:55. Anledning: Felstavat
Citera
2024-09-10, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugmotor
Officiellt har Sara och Höjdhopparen lyckats få fem pedofiler avsluta sina liv, finns de flera okända eller ej bekräftade?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/pappan-hangdes-ut-pa--dumpen-tog-sitt-liv/
Är väl 9 eller 10 publicerade som mist livet om jag minns rätt. Sedan gafflas det friskt om hur många av de som tog livet av sig pga dumpen.
Citera
2024-09-10, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorJesus
Jag bryr mig inte ett skit gällande bilderna i sig. Var har du fått det ifrån statistik-Karlsson?

Det är ju att Tjackhoran står och nekar till att de har ansvaret för vad som publiceras av dem själva på deras sida som är intressant.
Behöver knappt Karlsson för morgongarvet längre. Räcker att läsa om Dumpens egna kardinaltabbar eller korkade uttalanden. Jag dööör!!! Den ena värre än den andra, Sara har fått obehag i ändtarmen, Putte ser mer och mer ut som en parkbänksalkis...
Det går bra nu! Dörren till de seriösa debatterna står vidöppen... 🤣🤣
Citera
2024-09-10, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Formuleringen är väl rätt färsk? Tidigare skyltade de med en annan text, om inte minnet sviker mig.

Hursomhelst, visst låter det pretentiöst - resultatet motsvarar liksom inte ambitionen (den konstnärliga). Dumpen utger sig alltså för att vara ett konstverk, och det får de väl göra. Det intressanta är emellertid huruvida konstverket har någon vidare högre estetisk halt, vilket kan diskuteras.

Redan ordet ”digitalt” signalerar en iver att vara övertydlig på ett sätt som föga präglas av ”show, don’t tell”: På en sajt skrivs att vad sajten är, är ”digitalt” - vad annars på en internetsajt?

Det konstnärliga, trots allt, menar kanske Dumpen består i novellerna (vars litterära höjd inte direkt är svindlande), den teater fiskarna spelar (ofta med överspel), gäddornas trånande chattrader (litteraturhistorien har skådat subtilare språkhantering), konfrontationernas iscensättning (regin är ett under av både planering och oförutsägbarhet) samt ”konstverket” som helhet i sin mix av fakta och fiktion, realism och fantasi, där Gädda Gäddsson i rollen som sig själv gestaltar en figur fångad i en dröm - en skenbar verklighet är vad som speglas; en saga för bra för att vara sann (och nog är det ett konststycke att få till den, det får vi väl ändå ge Dumpen).

Ja det hade gott och väl räckt med " Ett kriminellt medborgargarde" som både varit träffsäkert och utan att skräda orden
Citera
2024-09-10, 08:39
Medlem
En fråga oavsett vad man tycker om Dumpen:

Hur kan man vara så jävla korkad att man tar risken att träffa ett barn när alla känner till att det kan vara Dumpen?

Naturligtvis kan man tycka synd om folk som blir outade och att Dumpen inte ska göra polisens arbete bla bla kanske tar livet av sig eller har panikångest varje dag med mera men om man tar risken så måste dessa anses så gravt pedofila att dom är bortom all räddning ändå
Citera
2024-09-10, 09:28
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar

Hur kan man vara så jävla korkad att man tar risken att träffa ett barn när alla känner till att det kan vara Dumpen?

Naturligtvis kan man tycka synd om folk som blir outade och att Dumpen inte ska göra polisens arbete bla bla kanske tar livet av sig eller har panikångest varje dag med mera men om man tar risken så måste dessa anses så gravt pedofila att dom är bortom all räddning ändå
Pedofiler vet jag inte. Tror gemensamma faktorn hos de som åker dit trots att varningsklockorna påminner om Hesa Fredrik är ett stort svart hål i själen. Typ nåt som saknas i livet. Hänsynslösheten tror jag är tyvärr hur vanlig som helst i samhället, SoP är ett bra exempel, de har inte tänkt så mycket nåt, känns det som. Jag är själv så pass avtrubbad och bryr mig föga för vad gäddorna råkar ut för.

Jag tror de flesta som åker dit är helt besatta av att bli läkta av en sexuell kontakt på nätet och lockbetet behöver inte vara speciellt övertygande för att gäddan kan skapas, det verkar vanligt med snubbar som gillar barnalika kvinnor och tänker att om nån kan prata snusk så är det väl inga konstigheter.

Jag tror inte det är nåt större samhällsproblem med 13-14-åringar som groomas, jag tror det finns mycket fler tjejer över 15 som utnyttjas och får uppleva övergrepp. 95% av de dumpen konfronterar är inte ett hot mot sina egna barn eller deras kompisar utan är endast nåt tillfälligt monster
Dumpen skapar för att kunna få verksamheten att rulla. Gäddorna som åker dit när de ska träffa en mor som bjuder ut sina barn är en helt annan historia, alla vet detta, men det är så skönt att känna sig överlägsen de losers som Dumpen dagligen ställer ut för allmän beskådan.

Vet att jag kommer bli beskylld för att skydda pedofiler eller att jag själv är det, trots att jag tycker folk som söker barn för sex är samhällets bottenskrap så stör jag mig som fan på hycklare som Sara och Patrik Nilsson.
Dom är skojare som i bästa fall ljuger för sig själva, förmodligen fattar även dom hur det egentligen ligger till.
Citera
2024-09-10, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar

Träffa?! Dumpen AB justerade sina policies för längesedan. Det är väl inte orimligt att snart blir det som när korgossarna pekade ut häxor.
Citera
2024-09-10, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Träffa?! Dumpen AB justerade sina policies för längesedan.
Dom har börjat med hembesök, så flexibla. Eller är det gäddorna som har börjat bli lata månne?
Citera
2024-09-10, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Dom har börjat med hembesök, så flexibla. Eller är det gäddorna som har börjat bli lata månne?

Tror det har lite att göra med att Prutt-Sara och höjdhopparen själva är lata och otåliga. Istället för att vänta och behöva avbryta ett Pubbesök på fredagskvällen så kom dom fram till att det går att effektivisera.
Citera
2024-09-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Tror det har lite att göra med att Prutt-Sara och höjdhopparen själva är lata och otåliga. Istället för att vänta och behöva avbryta ett Pubbesök på fredagskvällen så kom dom fram till att det går att effektivisera.
De ser möjligheter och har initiativförmågan som skapat svenska under som Ikea, Volvo och SKF.

Är det nån som köpt kläder med dumpentryck? Patrik sa att de var ”fräcka”.

Jag kan tänka mig att Jimmie Åkesson efter avklarad politisk karriär skulle göra klokt i att slå ihop sig med SoP, om han vill vara med på framgångssagan. Att varken Bert Karlsson eller Jan Emanuel inte dykt upp i dessa sammanhang är ett mysterium för mig.

Att bli konfronterad genom hembesök av en Jan Emanuel i sin Lamborghini och med Jimmie på passagerarsidan skulle bli riktigt maxad ”content”.
Citera
2024-09-10, 10:36
Medlem
1754s avatar
Nu har det hänt. Man felaktigt uthängd som pedofil av Dumpen. Sara tycker inte att Dumpen har gjort nått fel.

https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in