2024-09-09, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Vilken var den oskyldiga tv profilen som händes ut??

Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Läste det också precis, "nöjesprofil". Vem var det?

Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Nyfiken som fan oxå, vem var det??
Står i den andra tråden:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-09-09, 18:32
Avslutad
Sara och Patrik i Expressen.

Nöjesprofil hängdes felaktigt ut av Dumpen.
Citat:
Bilder på en tv-profil kablades i helgen ut på sajten Dumpen – där stämplades han som pedofil. Men bilderna på nöjesprofilen var stulna och användes av en annan man.
https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/

– Det var ett misstag som korrigerades efter tre
minuter, säger Sara Nilsson, ansvarig utgivare.
Citera
2024-09-09, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slotify
Sara och Patrik i Expressen.

Nöjesprofil hängdes felaktigt ut av Dumpen.

https://www.expressen.se/noje/nojesprofil-hangdes-felaktigt-ut-av-dumpen/

– Det var ett misstag som korrigerades efter tre
minuter, säger Sara Nilsson, ansvarig utgivare.

Ja och längst ner nekar hon till att det skulle vara dumpens fel att det publicerades på deras sida av dem... Muhaha Tillåt mig le

Hon är så jävla sopslut den jävla fittan. Psyksjuk sugga redo för slakt ta mig fan.
Citera
2024-09-09, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorJesus
Ja och längst ner nekar hon till att det skulle vara dumpens fel att det publicerades på deras sida av dem... Muhaha Tillåt mig le

Hon är så jävla sopslut den jävla fittan. Psyksjuk sugga redo för slakt ta mig fan.

Fel kan alla göra men i detta så borde Sara dubbelkollat några gånger till innan tryckt publicering och fel person hamnar i träsket.
Citera
2024-09-09, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slotify
Fel kan alla göra men i detta så borde Sara dubbelkollat några gånger till innan tryckt publicering och fel person hamnar i träsket.

Jag tror de flesta har överseende med någon som gör fel någon gång, problemet med dumpen är att de gör fel precis hela tiden och fabulerar. Därför är det ju extra intressant när hon står med byxorna nere och fortsätter neka den fula jävla satkärringen. Skulle tagit ett baseballträ och slagit benen av henne.
Citera
2024-09-09, 21:32
Medlem
Citat:
Jag tror de flesta har överseende med någon som gör fel någon gång, problemet med dumpen är att de gör fel precis hela tiden och fabulerar. Därför är det ju extra intressant när hon står med byxorna nere och fortsätter neka den fula jävla satkärringen. Skulle tagit ett baseballträ och slagit benen av henne.
Ja det är hennes förbannade förnekande som gör att även jag går i taket. Patrik är iofs likadan.
Citera
2024-09-09, 21:38
Medlem
Citat:

Din lilla snöflinga.
Det vore absolut inget problem om någon hade snott en bild av mig
Och att det 3 minuter senare korrigeras

Vad är problemet med det?
Citera
2024-09-09, 23:11
Bannlyst
När man blir äldre så är det svårt att se skillnaden på åldern på tjejer.
Såg en tjej på TikTok som skrev hon var 14 år och gravid, söt tjej tänkte jag fast hon bara var 14 år.
Sen visade det sig att det var 8 år sen det hände, tjejen var alltså 22 på videosarna.
Ta Hedvig Sjödin som alla killar är kåta på, jag ser ingen större skillnad på henne när hon är 18 som nu och när hon var 14, söt med stora bröst, hade lätt legat med henne i dom åldrarna.
Men jag behöver inte tänka på det, för normala unga tjejer vill inte ligga med gubbar.
Citera
2024-09-10, 00:01
Medlem
"ett Digitalt Konstverk Som Speglar Verkligheten För Barn I Vår Samtid"
Citera
2024-09-10, 00:05
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Vad är det för dumheter, lät pretentiöst?
Citera
2024-09-10, 00:49
Avslutad
Officiellt har Sara och Höjdhopparen lyckats få fem pedofiler avsluta sina liv, finns de flera okända eller ej bekräftade?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/pappan-hangdes-ut-pa--dumpen-tog-sitt-liv/
Citera
2024-09-10, 01:44
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge

Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vad är det för dumheter, lät pretentiöst?

Formuleringen är väl rätt färsk? Tidigare skyltade de med en annan text, om inte minnet sviker mig.

Hursomhelst, visst låter det pretentiöst - resultatet motsvarar liksom inte ambitionen (den konstnärliga). Dumpen utger sig alltså för att vara ett konstverk, och det får de väl göra. Det intressanta är emellertid huruvida konstverket har någon vidare högre estetisk halt, vilket kan diskuteras.

Redan ordet ”digitalt” signalerar en iver att vara övertydlig på ett sätt som föga präglas av ”show, don’t tell”: På en sajt skrivs att vad sajten är, är ”digitalt” - vad annars på en internetsajt?

Det konstnärliga, trots allt, menar kanske Dumpen består i novellerna (vars litterära höjd inte direkt är svindlande), den teater fiskarna spelar (ofta med överspel), gäddornas trånande chattrader (litteraturhistorien har skådat subtilare språkhantering), konfrontationernas iscensättning (regin är ett under av både planering och oförutsägbarhet) samt ”konstverket” som helhet i sin mix av fakta och fiktion, realism och fantasi, där Gädda Gäddsson i rollen som sig själv gestaltar en figur fångad i en dröm - en skenbar verklighet är vad som speglas; en saga för bra för att vara sann (och nog är det ett konststycke att få till den, det får vi väl ändå ge Dumpen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in