2024-09-02, 23:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Känns som om det börjar bli ont om kändisar som vill ställa upp. Ingen av dessa är folkkära eller särskilt välkända hos den stora massan.
Dom skiter i vilka som är välkända, det handlar inte om att folk tackat nej, det handlar om att facka in olika arketyper i samma boxar varje år, som i sin tur ska förväntas spegla folk som bor i Sverige, detta är A-laget varje år!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-02 kl. 23:26.
Citera
2024-09-02, 23:53
Medlem
Jag kände mig jädrigt gammal när jag nyss såg säsongens första program. Var tvungen att googla några namn för att fatta vilka de var.

Har Julia Franzen gjort något på egen hand eller bara knullat Bingo?

Vem är Ann Wilson - Jaha, lets dance. Aldrig sett vilket förklarar saken.

Elin Härkönen - var hon som var så kass i sängen att Paolo måste köpa horor?

Renaida Braun - sjunger tydligen
Sebastian Tadros - fortfarande ett stort ?
Citera
2024-09-05, 18:56
Medlem
Och terrorfinansiären Özz är med … tack, men nej tack. Om de inte lajvar med skarpa vapen, skulle se fram emot det.
Citera
2024-09-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w_i_n_n_i_e
Min erfarenhet av medelålders män över 50 är att tårkanalerna öppnas upp😃. Testosteronhalten sjunker och jag hävdar att även män kommer i klimakteriet, tårarna är ett av symptomen.
Kan stämma, känner mig blödigare nu än när man va yngre 😆
Citera
2024-09-09, 12:32
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Börjar pengarna ta slut för denna D-kändis så att hon måste mjölka ut ytterligare några TV-minuter för att hålla reklaminläggen på sin Insta vid liv?

Att produktionen lyfter in snyft Julia Franzén i detta, måste vara som reservplats.
Kände inte igen trashet i osminkat tillstånd, Ann Wilson däremot kända man igen.
Senast redigerad av Slotify 2024-09-09 kl. 13:00.
Citera
2024-09-09, 20:50
Medlem
lunarluddes avatar
Alltså vad är Elin Härkönen känd för? Är det enbart för att hon varit ihop med Paolo roberto hahaha?
Citera
2024-09-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Kan stämma, känner mig blödigare nu än när man va yngre 😆
Härligt och insiktsfullt 😃
Citera
2024-09-09, 22:05
Medlem
Braun, Franzen och Tadros verkar omåttligt korkade. Spelar dom så dumma i huvudet eller kom dom aldrig förbi lågstadiet?? Klagar på svåra ord som "genomföra", kan inte väderstrecken, man häpnar!
Citera
2024-09-09, 23:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Alltså vad är Elin Härkönen känd för? Är det enbart för att hon varit ihop med Paolo roberto hahaha?
Hennes röst är jäkligt muppigt pipig så att det blir störande, kan det bero på att hon är så kortväxt men snygg, nej hon är känd för att vara personlig tränare, och alla sådana är ju kända som bekant!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-09 kl. 23:28.
Citera
2024-09-10, 09:26
Medlem
Jag undrar vad det är som gör att Ann Wilson tackar ja till program där man utmanar sig själv?
Över Atlanten klara hon väl med nöd och näppe.
Citera
2024-09-11, 19:26
Medlem
Ungdomar som tror att värnplikten kommer att vara som Kompani Svan kommer bli chockade! När jag gjorde värnplikt (2009) såg första natten ut så här: vi fick sy uniformen till våra fingrar blödde för att instruktören tolererade inte minsta fel och slet upp det du hade sytt flera gånger, inspektion av vårt uthämtade material och vi var tvungna att sitta på knä på stengolv i 5 timmar, och våra rabiata instruktörer skrek att du var helt värdelös på allt. Det såg ut som dom ville mörda oss alla hela tiden. Fick inte sova mer än 2 timmar den natten. Sen vakna och bli utskällda för att vi var så värdelösa dagen innan.

Att se det här programmet och att dom säger att det nästan är som lumpen är lite frustrerande.
Citera
2024-09-16, 22:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Braun, Franzen och Tadros verkar omåttligt korkade. Spelar dom så dumma i huvudet eller kom dom aldrig förbi lågstadiet?? Klagar på svåra ord som "genomföra", kan inte väderstrecken, man häpnar!
"Det enda jag tänker är att Özz kommer ha min rumpa i sitt ansikte, så jag får absolut inte prutta"

säger dom dumma läpparna

Ni är utomhus, Özz är nog ganska glad att ha din rumpa i ansiktet snarare

Renaida Brauns mittenparti av kroppen imponerar iaf!

Özz tror sig ha hittar strukturell rasism mot hudfärg i samhället och att alla
är lika värda i armen så länge man bär grön uniform, så lösningen måste
väl involvera att invandrarna får gå runt kamoflageklädda i det civila
så att dom inte bli upptäckta?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-16 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in