2024-09-09, 00:07
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Väldigt slöa påtryckningar då det tog ca 10 år!

Nej, vaccinindustrin gick nog igenom vilka publicerade rapporter som stod i vägen för att kunna lura opinionen att vacciner är "säkra och effektiva", vilket de naturligtvis inte är. Det var nog en nödvändig förberedelse ansåg vaccintillverkarna för deras mRNA-vaccin som kom i vaken av plandemin. Det dog en hel del forskare och kritiker till vacciner före plandemin, troligen också som en förberedelse. Samma teknik som i curling fast istället sopar man bort motståndet för vacciner.

Citat:
Redan vid publiceringen kom kritik av andra forskare som sedan eskalerade.

Vanligt med kritik, men att det "eskalerade" hittar du nog på i skrivande stund.

Citat:
Wakefield är bevisad lögnare och charlatan och studien i sig visar faktiskt inte samband mellan autism och vaccin. Du har inte ens läst den eller hur!

Nej inte alls, det finns inga bevis för att Wakefield skulle vara det du påstår, utan det är förtal.

Vaccin är bevisat orsaka bland annat autism och död.
Citera
2024-09-09, 00:07
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Nej det där nonsens-pratet har du absolut inga belägg för utan nu hittar du på.

Du måste väl ändå förstå att det som publiceras i tidskriften The Lancet har genomgått en noggrann forskningsrapport-granskning?

Därför är det vetenskapligt bevisat att MPR-vaccin orsakar autism.

Ändå påstår du att de publicerar skit enligt ditt inlägg (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
Så med din logik så är det extremt vetenskapligt bevisat att vaccinen faktiskt är säkra, effektiva och inte orsakar de sjukdomar ni påstår.
Citera
2024-09-09, 00:10
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Nej, vaccinindustrin gick nog igenom vilka publicerade rapporter som stod i vägen för att kunna lura opinionen att vacciner är "säkra och effektiva", vilket de naturligtvis inte är. Det var nog en nödvändig förberedelse ansåg vaccintillverkarna för deras mRNA-vaccin som kom i vaken av plandemin. Det dog en hel del forskare och kritiker till vacciner före plandemin, troligen också som en förberedelse. Samma teknik som i curling fast istället sopar man bort motståndet för vacciner.

Vanligt med kritik, men att det "eskalerade" hittar du nog på i skrivande stund.

Nej inte alls, det finns inga bevis för att Wakefield skulle vara det du påstår, utan det är förtal.

Vaccin är bevisat orsaka bland annat autism och död.

Nej, för The Lancet enligt dig själv publicerar ju inte trams och det som finns kvar där att läsa säger ju att vaccinen är säkra och effektiva samt inte orsakar de sjukdomar ni påstår.
Så hur ska du ha det egentligen?
Citera
2024-09-09, 00:16
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Tvärt om så är vaccin både säkra och effektiva samt inte orsakar de sjukdomar ni påstår.

Citat:
Ändå påstår du att de publicerar skit enligt ditt inlägg (FB) Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)
Så med din logik så är det extremt vetenskapligt bevisat att vaccinen faktiskt är säkra, effektiva och inte orsakar de sjukdomar ni påstår.

Jag buntar ihop dina slaskinlägg eftersom det är samma farliga vaccinreklamtext om och om igen. Klottrigt.

Nej, det finns inga bevis för att vacciner är säkra eller effektiva som du påstår, det är tvärtom så att man kunnat konstatera att vaccin orsakar olika sjukdomar som autism, myokardit (hjärtmuskelinflammation), blodproppar, turbo cancer, missfall.. mm.
Citera
2024-09-09, 00:25
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Jag buntar ihop dina slaskinlägg eftersom det är samma farliga vaccinreklamtext om och om igen. Klottrigt.

Nej, det finns inga bevis för att vacciner är säkra eller effektiva som du påstår, det är tvärtom så att man kunnat konstatera att vaccin orsakar olika sjukdomar som autism, myokardit (hjärtmuskelinflammation), blodproppar, turbo cancer, missfall.. mm.

Fast du har ju sagt att The Lancet publicerar bara efter djupt undersökande och att det de publicerar är sant.
Alltså orsakar inte vaccin de sjukdomar ni påstår samt är både effektiva och säkra.
Eller du tänker att det gäller bara det de publicerar och sen konstaterar falskt som är sant?

Annars måste vi nog anse att konsensus ändå stämmer och vaccin är både säkra och effektiva samt inte orsakar de sjukdomar ni påstår.
Citera
2024-09-09, 00:34
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Fast du har ju sagt att The Lancet publicerar bara efter djupt undersökande och att det de publicerar är sant.
Alltså orsakar inte vaccin de sjukdomar ni påstår samt är både effektiva och säkra.
Eller du tänker att det gäller bara det de publicerar och sen konstaterar falskt som är sant?

Bevisen för att vacciner orsakar autism har Wakefield framfört i tidskriften The Lancet. Att sedan lobbygrupper trycker på för att tidskriften skall ta bort de få och unika vetenskapliga studier som gjorts är ingenting annat än att förvänta sig.

Vaccinindustrin är en dunkel industri som sysslar med ohederliga metoder, lite som du och maffian.

Citat:
Annars måste vi nog anse att konsensus ändå stämmer och vaccin är både säkra och effektiva samt inte orsakar de sjukdomar ni påstår.

Nej vi måste ingenting, du bara svamlar på med din vaccinreklam som är farlig.

Jag håller med trådstartaren istället, vaccin gör människor sjuka. Punkt slut.
Citera
2024-09-09, 00:38
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Bevisen för att vacciner orsakar autism har Wakefield framfört i tidskriften The Lancet. Att sedan lobbygrupper trycker på för att tidskriften skall ta bort de få och unika vetenskapliga studier som gjorts är ingenting annat än att förvänta sig.

Vaccinindustrin är en dunkel industri som sysslar med ohederliga metoder, lite som du och maffian.

Nej vi måste ingenting, du bara svamlar på med din vaccinreklam som är farlig.

Jag håller med trådstartaren istället, vaccin gör människor sjuka. Punkt slut.

Men du håller med om att allt som publiceras i The Lancet är trovärdigt, då betyder det ju faktiskt att vaccinen är säkra och effektiva samt inte orsakar de sjukdomar ni påstår. Finns väldigt många studier som de publicerat om detta.
Sen vet du att din idol blev av med sin legitimation som läkare, det har inget med The Lancet att göra, det var för han liksom du tror det går att ljuga.
Citera
2024-09-09, 02:02
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Jag har inte fått många vaccin, det var så förr. Det man fick mest var DTP som man fick nio gånger. Vad jag vet har det vaccinet aldrig ifrågasatts.

DTP-vaccinet innehåller fenoxyalkohol och aluminiumföreningar. Aluminium har man hittat i höga halter hos barn med autism 2. Fenoxyalkohol ökar risken för allergier, men det gör aluminiumföreningar också.
Det är vanligt att 2-fenoxietonol (i DTP-vaccinet) blandas med formaldehyd. Formaldehyd är ett ämne som kan ge flera allvarliga hälsoeffekter som till exempel cancer och allergi.

Det är därför klokt att vara försiktig med sin kropp, den är inte designad för att vara en experimentverkstad för okända typer.
Citera
2024-09-09, 02:05
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
DTP-vaccinet innehåller fenoxyalkohol och aluminiumföreningar. Aluminium har man hittat i höga halter hos barn med autism 2. Fenoxyalkohol ökar risken för allergier, men det gör aluminiumföreningar också. Det är vanligt att 2-fenoxietonol blandas med formaldehyd. Formaldehyd är ett ämne som kan ge flera allvarliga hälsoeffekter som till exempel cancer och allergi.

Det är därför klokt att vara försiktig med sin kropp, den är inte designad för att vara en experimentverkstad för okända typer.

Du vet att man är ett litet barn när man får de vaccinerna? Man kan inte bestämma själv. Tror man var ett när man fick den sista rundan. Sällan som föräldrar har rapporterat någon förändring i sina barn vid den åldern. Det sker nästan alltid vid 3-4 års ålder.
Citera
2024-09-09, 04:04
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Du vet att man är ett litet barn när man får de vaccinerna? Man kan inte bestämma själv. Tror man var ett när man fick den sista rundan. Sällan som föräldrar har rapporterat någon förändring i sina barn vid den åldern. Det sker nästan alltid vid 3-4 års ålder.

Ja, det är det som är problemet att föräldrarna skall ha så bråttom med dessa vacciner eftersom hela systemet är korrumperat, gäller även skolmedicinen. Därför ges dåliga råd till okunniga föräldrar. Det är profit som driver alla stora globala företag, men att barnen sedan blir sjuk av alla dessa vacciner som bara verkar ökar i antal för varje år, det bekommer inte vaccintillverkarna det minsta lilla.

Det är en cynisk värld vi lever i där stora globala företag bestämmer mycket.

Ett exempel på komplikation är aluminiumallergi från vaccinet Twinrix. Det kliar mycket på stället för injektion.
Så vacciner med aluminium kan alltså ge långdragna besvär i form av periodvis svår klåda och lokala hudförändringar som sitter i under flera år, upp till 10 år.

Edit. Dessutom kan kontaktallergi mot aluminium utvecklas av tillsatsen aluminiumhydoxid/fosfat i vacciner. Även inrapportering av eksem på lår och armar är vanligt vid aluminiumallergi.
Senast redigerad av E-Mac. 2024-09-09 kl. 04:16.
Citera
2024-09-09, 04:14
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ja, det är det som är problemet att föräldrarna skall ha så bråttom med dessa vacciner eftersom hela systemet är korrumperat, gäller även skolmedicinen.

Jag tror nog inte de hade bråttom. De hade sett så många sjukdomar som vi inte ser idag. Som min mor t ex, hennes fars far och mor fick hon aldrig känna då de båda dog i TBC innan 35. Min fars far hade en vän som också dog så. Mina föräldrar har sett alla de här sjukdomarna som jag inte tror att du ens vet vad de går ut på, som difteri. När mina föräldrar var små, dog alltid någon jämnårig i sjukdom. Det är inte som idag.

Det var även vanligt att man när jag var barn blev satta att leka med barn som hade rubella, vattkoppor eller mässling. Jag antar att du inte har ett dugg mot att vi blev smittade på detta sätt. Det är samma föräldrar som lät oss få vaccin.
Citera
2024-09-09, 04:34
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Jag tror nog inte de hade bråttom. De hade sett så många sjukdomar som vi inte ser idag. Som min mor t ex, hennes fars far och mor fick hon aldrig känna då de båda dog i TBC innan 35. Min fars far hade en vän som också dog så. Mina föräldrar har sett alla de här sjukdomarna som jag inte tror att du ens vet vad de går ut på, som difteri. När mina föräldrar var små, dog alltid någon jämnårig i sjukdom. Det är inte som idag.

Det var även vanligt att man när jag var barn blev satta att leka med barn som hade rubella, vattkoppor eller mässling. Jag antar att du inte har ett dugg mot att vi blev smittade på detta sätt. Det är samma föräldrar som lät oss få vaccin.

Problemet idag är inte dessa tack vare mycket bättre hygien, utan att vaccinerna ökar i antal utan att det finns något egentligt behov för många av dem.
Dessutom tar inte skolmedicinen vaccinskador på allvar, speciellt inte de som orsakades av mRNA-vaccinet.
Och varför skall vaccintillverkarna smita från ansvar hela tiden? Vi såg det tydligt med Pandemrix när den orsakade narkolepsi, och nu senast med mRNA-vaccinet, där flera fått konstiga symptom och sjukdomar, inklusive döden.

Så problemet idag är alla dessa "vacciner" som bara ökar i antal, och de kostar oss svenskar mycket lidande och oerhörda summor pengar årligen utan någon demokrati i sikte.

Ibland måste man inse att tiderna har förändrats, uppdatera sig och möta de nya problemen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in