Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Jag tror nog inte de hade bråttom. De hade sett så många sjukdomar som vi inte ser idag. Som min mor t ex, hennes fars far och mor fick hon aldrig känna då de båda dog i TBC innan 35. Min fars far hade en vän som också dog så. Mina föräldrar har sett alla de här sjukdomarna som jag inte tror att du ens vet vad de går ut på, som difteri. När mina föräldrar var små, dog alltid någon jämnårig i sjukdom. Det är inte som idag.
Det var även vanligt att man när jag var barn blev satta att leka med barn som hade rubella, vattkoppor eller mässling. Jag antar att du inte har ett dugg mot att vi blev smittade på detta sätt. Det är samma föräldrar som lät oss få vaccin.
Problemet idag är inte dessa tack vare mycket bättre hygien, utan att vaccinerna ökar i antal utan att det finns något egentligt behov för många av dem.
Dessutom tar inte skolmedicinen vaccinskador på allvar, speciellt inte de som orsakades av mRNA-vaccinet.
Och varför skall vaccintillverkarna smita från ansvar hela tiden? Vi såg det tydligt med Pandemrix när den orsakade narkolepsi, och nu senast med mRNA-vaccinet, där flera fått konstiga symptom och sjukdomar, inklusive döden.
Så problemet idag är alla dessa "vacciner" som bara ökar i antal, och de kostar oss svenskar mycket lidande och oerhörda summor pengar årligen utan någon demokrati i sikte.
Ibland måste man inse att tiderna har förändrats, uppdatera sig och möta de nya problemen.