Citat:
Ursprungligen postat av
xxx
Sluta sitt och tro att du känner mig, jag har sagt åt dig innan. Bara för att du är ifrån Östergötland och tror du känner mig gör du inte det.
Jag är en av Sveriges populäraste youtube kanaler, jag blir bjuden på mycket men går aldrig, dels bor jag i en liten stad sen hatar jag oäkta människor.
Aldrig sagt att jag tagit avstånd ifrån droger, jag har varit på världens största festivaler det säger väl en hel del. Jag behöver inte ha samarbeten jag kan leva på min kanal.
Riktigt irriterande när folk tror så mycket men egentligen inte vet någonting. 😂
Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
har alfa anabolen drabbats av psykisk ohälsa? det är nu 10 dagar sedan han gjorde en youtube video. kom ihåg chrippa. det är bara svaga människor som mår dåligt. du är störst och starkast av alla. häftigast också. eller som p12'orna skriver, kingen.
Ja och han som kunde leva på sin kanal och inte behöver samarbeten? Det har han redan bevisat mot sig själv 😌 kanalen som dessutom är en av Sveriges populäraste
Och för de som på något sätt förnekar att han använder (/använt) droger så har han ju själv erkänt det 🤷
Edit; jag har ändrat namnet i citeringen för C men det är rätt roande att läsa igenom inläggen