Citat:
Ursprungligen postat av
PissBuss
Att du är dålig på att ljuga. Du borde ha hittat på ett enskilt fall, där förhållandena var sådana att det inte kunde finnas någon elektronik att få tag på under åtminstone ett halvt till ett dygn, och beskrivit det i större detalj och med mer inlevelse utan att det blev långrandigt.
Då hade du kunnat vara övertygande. Istället fick du för dig att flera fall skulle vara mer övertygande än ett, och tänkte inte på att om det du beskrev faktiskt skulle hänt, så hade man ju dragit dit vittnen, kameror och så vidare. Så när du väl dragit det och får frågan om dokumentationen, så gräver du fram det helt bisarra påståendet att de påstådda drabbade skulle ha sagt typ "nej, snälla, filma inte min arm när den gör magiska saker, jag vill inte att någon ska veta att det här har hänt mig" och att du faktiskt accepterade det.
Nu fabulerar du en massa din pissbög.
Däremot ska jag påpeka en sak och det är att enbart tre av åtta testade personer uppvisade dragningskraft på magneten. Om det beror på att det är olika saker i olika batcher - eller om det varierar hur individer reagerar på det har jag ingen aning om.
Däremot har jag vidtagit ganska omfattande studier för att ta reda på vad det är för partiklar som orsakade just denna form av magnetism. Och jag är ganska säker på att det rör sig om s.k. spioner.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3405876/
Jag vet inte heller något om orsaken till vad just dessa nanopartiklar gör i vaccinet.
Jag är dock benägen att tro att man har passat på och testat olika typer av novell medicinteknologi på en stor del av befolkningen.
De som varit inblandad i detta måste inte nödvändigtvis ha haft ett ont uppsåt. Det är väldigt många självrättfärdiga individer inom den biokemiska vetenskapen som inbillats att deras arbete är typ att "rädda mänskligheten" och i en sådan situation kan man rättfärdiga de flesta övergrepp.
Känner mig därmed till viss del skeptisk till att de här nanopartiklarna verkligen skulle forma strukturer som det påstås i detta paper som refereras i tråden. Det skulle faktiskt kunna vara desinformation med syfte att dölja just förekomsten av spionerna.