2024-09-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
En äkta "stjärna" den där doktorn

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Campbell_(YouTuber)

Upp som en sol och ner som en pannkaka. Jag tittade en del på honom i början av pandemin, innan han spårade ur fullständigt. Då var han en sund röst som försökte bena ut vad pandemin innebar för oss dödliga. Min högst personliga åsikt är att när pandemin, i synnerhet behovet av information, klingade av så började samtidigt tittarsiffrorna dala. För att fortfarande vara relevant så började han istället prata till anti-vaxxarna som i stor utsträckning fortfarande var väldigt aktiva medan vi andra hade gått vidare. För att fortsätta blåsa liv i karriären som YouTube-kändis och stilla sitt ego så började han istället tala till den lilla men fanatiska grupp som var villiga att fortsätta stryka honom medhårs, nämligen anti-vaxxarna.

Att han dyker huvudstupa in och bekräftar en sådan studie är således föga förvånande. Han har blivit en i mängden av trashankar som genom sin blotta uppenbarelse sätter en omedelbar prägel av osanning, trams och lögn på allt som de vidrör. Detta är givetvis inget undantag.
Citera
2024-09-08, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Var finns de studierna?

Jag tycker absolut du ska kontakta tex Karolinska och be om forskningsanslag med den här publikationen som underlag.
Spela in samtalet och skicka till mig. Det vill jag höra.
Passa på att fråga om det där med att vaccinerade skulle bli magnetiska också.

Det här är nog bara början , det kommer nog mer information snart ,då fler och fler gör samma experiment.

Man får följa det här och avakta..
Citera
2024-09-08, 20:22
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ja, mRNA vaccinen innehåller nanopartiklar. Det är välkänt.
Men de är under inga omständigheter magnetiska. Det är snarare fettklumpar.

Här kan du läsa mer om lipidnanopartikeln ALC-0315.
https://en.wikipedia.org/wiki/ALC-0315

Du tror inte att inlägget du svara på var ett skämt? Eller finns det ett någon slags molekyl som heter spion?
Citera
2024-09-08, 20:50
Moderator
ofays avatar
Medicin och hälsa --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2024-09-08, 20:59
Avstängd
Citat:
Ja, mRNA vaccinen innehåller nanopartiklar. Det är välkänt.
Men de är under inga omständigheter magnetiska. Det är snarare fettklumpar.

Här kan du läsa mer om lipidnanopartikeln ALC-0315.
https://en.wikipedia.org/wiki/ALC-0315

Jo men nu råkar jag ha utfört empiriska experiment själv och kan konstatera att på vissa av mina försöksobjekt så förekom faktiskt något så bisarrt som att de var magnetiska just där de fått sprutan.

Det var ingen stark magnetism - men dock fanns den där. En månad efter de fått sprutan.

Finns vittnen för övrigt.

Kan nämna att de trots att de själva såg att de blivit magnetiska och häpnade över detta - ändå tog sina boosters!!!
Citera
2024-09-08, 21:03
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Jo men nu råkar jag ha utfört empiriska experiment själv och kan konstatera att på vissa av mina försöksobjekt så förekom faktiskt något så bisarrt som att de var magnetiska just där de fått sprutan.

Det var ingen stark magnetism - men dock fanns den där. En månad efter de fått sprutan.

Finns vittnen för övrigt.

Kan nämna att de trots att de själva såg att de blivit magnetiska och häpnade över detta - ändå tog sina boosters!!!

Var har du publicerat den här revolutionerande forskningen?
Vilka metoder använde du?

Varför har INGEN av samtliga världens regulatoriska myndigheter gjort dessa fynd?
Det är ändå en enorm mängd forskare som arbetat med detta.

Nej, jag tror du förstår själv att ingen vaccinerad blivit magnetisk.
Citera
2024-09-08, 21:20
Medlem
Är det inte dags för er att hitta på någon ny konspirationsteori?
Ni har ju hållt på med covid nu i 4+ år så det börjar bli lite uttjatat. Förstår att ni så gärna ville ha rätt och att alla som skrattade åt er får äta upp det. Men i slutändan visade det sig att foliehattarna ännu en gång hade fel.
Citera
2024-09-08, 21:56
Avstängd
Citat:
Var har du publicerat den här revolutionerande forskningen?
Vilka metoder använde du?

Varför har INGEN av samtliga världens regulatoriska myndigheter gjort dessa fynd?
Det är ändå en enorm mängd forskare som arbetat med detta.

Nej, jag tror du förstår själv att ingen vaccinerad blivit magnetisk.

Jag anar en form av retorisk ironi i dina frågor Gärningsmannen...

Samtidigt undrar jag hur du bara kan ha 3300 inlägg när du hängt här i fyra år nu och misstänkliggjort vaxxskeptiker dag och natt...

Dina frågor kan jag inte besvara. Jag vet bara vad jag sett med mina egna ögon. Det var ingen cykel, spade eller dylikt som fastnade som i de där videorna från Indien på youtube.

Däremot reagerade en magnet på tre av åtta personer som vaccinerat sig. Dvs magneten fastnade (om än lätt - men den fastnade) på samma plats på armen där personerna fått pfizers vaccin ungefär en månad tidigare. De var själva MYCKET förvånade, men kunde känna den magnetiska kraften i handen då de själva höll i magneten.

Som sagt det är svårt för mig att besvara detta med peer review och all världens forskare.

Som du säkert vet fanns inte peer review tidskrifter och sådant när de metoder som vi idag kallar för "vetenskap" började utvecklas.
Citera
2024-09-08, 22:10
Medlem
Den framstående tyske kemisten Andreas Noack publicerade upptäckten av dessa sylvassa nanopartiklar så tidigt som i november 2020.
Tungt beväpnad polis stormade livesändningen som denne höll om upptäckten, Noack fördes bort av polisstyrkan och en ytterst viktig röst tystnade. Han återfanns död av en påstådd hjärtattack.

Japan september 2021, svarta partiklar funna i vaccin blott en vecka efter att landet stoppat användningen av Modernas vaccin på grund av "kontaminering":

https://www.bbc.com/news/world-asia-58405210
Citera
2024-09-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saywhaat-
För dom som vill höra Dr john Campbell förklara i videoformat.

https://www.bitchute.com/video/IXBr4M1SLu8H
Den där studien blev debunkad för en månad sedan... av s.k. "antivaxxers" faktiskt. John Campbell blev lurad och har själv tagit bort videon från YouTube... det är därför du inte hittar den på hans egen kanal längre.

Här är en månad gammal tråd där Jikkyleaks beskriver problemen med studien...
https://x.com/Jikkyleaks/status/1822115578653618232
Sorry but this is not a believable study.
1. ORCID ID record for Lee is blank, she is not a molecular biologist (& address does not validate)
2. No ethics approval despite clinical samples (blood and semen - seriously?)
3. Vials were incubated for a year without bacterial or fungal growth - these people have never done cell culture.
4. Quoting #Sashagate as a source in scientific paper is a massive red flag

Det bästa med hela historien är att den visar att bara för att en studie är peer-review:ad så betyder inte det att den är sann. En stor del av peer-review:ade studier är rent forskningsfusk som vill driva en agenda.
Citera
2024-09-08, 23:21
Medlem
Så kallad morgellons?

John Campbell pratar om fyndet här (med svensk text): https://odysee.com/@oysteinronne:3/6-sept:4
Senast redigerad av BenenPaRyggen 2024-09-08 kl. 23:24.
Citera
2024-09-08, 23:34
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Jag anar en form av retorisk ironi i dina frågor Gärningsmannen...

Samtidigt undrar jag hur du bara kan ha 3300 inlägg när du hängt här i fyra år nu och misstänkliggjort vaxxskeptiker dag och natt...

Dina frågor kan jag inte besvara. Jag vet bara vad jag sett med mina egna ögon. Det var ingen cykel, spade eller dylikt som fastnade som i de där videorna från Indien på youtube.

Däremot reagerade en magnet på tre av åtta personer som vaccinerat sig. Dvs magneten fastnade (om än lätt - men den fastnade) på samma plats på armen där personerna fått pfizers vaccin ungefär en månad tidigare. De var själva MYCKET förvånade, men kunde känna den magnetiska kraften i handen då de själva höll i magneten.

Som sagt det är svårt för mig att besvara detta med peer review och all världens forskare.

Som du säkert vet fanns inte peer review tidskrifter och sådant när de metoder som vi idag kallar för "vetenskap" började utvecklas.

Var är videomaterialet då? Var är pappren från vårdbesöken när ni åkte in för att visa för läkare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in