Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Har över huvud taget inte ens i närheten bett dig att skriva något positivt om NMR. Tvärtom skulle jag skämmas om ett jävla mongo som du plötsligt gillade oss. Har bett dig komma med en enda konstruktiv tanke kring hur du tycker att svenska nationalister enligt dig skulle göra för att nå framgång. En enda sak som inte bygger på "inte". Du klarar inte det för du är komplett jävla värdelös. Så värdelös att du nu ljuger om svartingen bara för hon såklart inte var det minsta intresserad av dig som du hade fått för dig i din fantasivärld.
Du har bett mig skriva något som inte är negativ kritik, i utbyte skulle du sluta kalla mig jude, som om jag skulle bry mig.
Att du säger de här sakerna visar hur störd du är och vilken skrämmande organisation NMR är som tillåter psykfall att vara med bara för att få ökat antal medlemmar.
Jag har gett exempel på hur en förbättring skulle kunna se ut och det har du redan läst, ändå fortsätter du bråka, för det handlar ju inte alls om att ni vill ha konstruktiv kritik, ni vill ha er organisation och världsbild ifred.
Ni vill ha er nynazistiska subkultur intakt och attackerar alla som kritiserar den.
Du har själv sagt att du är här på FB bara för att hålla koll på NMR-tråden, sedan anklagar du andra för att vara besatta av NMR. Du är besatt av NMR som är anledningen till att ditt liv har en mening överhuvudtaget, du angriper frenetiskt alla som har någonting att invända när det gäller den organisation som har räddat livet på dig.
Någon svarting fanns som sagt aldrig, ändå fortsätter du detta meningslösa trams.
Ljuga, heila, bråka, ljuga, heila, bråka, det är allt du kan.