2024-09-08, 12:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Tänker inte ens försöka svara på det där eftersom jag tror du själv inser hur orimligt ditt inlägg är...

Så du likställer kokain 12h innan en match med exempelvis anabola steroider?

Och du pratar om orimligt. Pajas.
Citera
2024-09-08, 12:25
Medlem
detektiven789s avatar
Har jag förstått saken rätt att en biologisk man dopade sig som hockeyspelare, blivit avstängd i 4 år och nu kommer ut som kvinna och skyller dopningen och allt annat dåligt han gjort på en…man?

Det avgjorde saken, den här snubben är utan någon som helst tvekan en riktig kärring…och det förklarar varför han kom ut med denna tajming… 🙁
Citera
2024-09-08, 12:33
Medlem
Blot-Svens avatar
Det formligen stinker psykisk ohälsa om detta. Hoppas det löser sig för grabben, men risken finns väl att det ligger nåt djupare trauma bakom.
Citera
2024-09-08, 12:39
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Han var väl målvakt?

Det är välkänt att hockeymålisar är lite eljest och skumma.
Citera
2024-09-08, 12:42
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Har jag förstått saken rätt att en biologisk man dopade sig som hockeyspelare, blivit avstängd i 4 år och nu kommer ut som kvinna och skyller dopningen och allt annat dåligt han gjort på en…man?

Det avgjorde saken, den här snubben är utan någon som helst tvekan en riktig kärring…och det förklarar varför han kom ut med denna tajming… 🙁

Haha ja, snacka om damage control á coxbög!
Citera
2024-09-08, 14:21
Citat:
Ursprungligen postat av uppohoppa
Psykisk ohälsa är ett resultat av könsdysfori, inte tvärtom Du verkar inte särskilt utbildad ändå, så det är klart att du inte visste.

Varfor hans psykiska ohälsa urartade har vi ingen aning om. Att fundera på att man är i "fel" kropp är negativa och sinnesförvirrande tankar. Man pratar sällan om Schizofreni i detta sammanhang, men det är en mycket vanlig åkomma bland transpersoner. Samma sak som att en vuxen man går och tänker att han vill vara tillsammans med grannens dotter som är 6 år. Nej vi måste gå tillbaka till mentalsjukvården för nu är det många som borde in på hispan och behöver vård.
Citera
2024-09-08, 14:43
Avstängd
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Varfor hans psykiska ohälsa urartade har vi ingen aning om. Att fundera på att man är i "fel" kropp är negativa och sinnesförvirrande tankar. Man pratar sällan om Schizofreni i detta sammanhang, men det är en mycket vanlig åkomma bland transpersoner. Samma sak som att en vuxen man går och tänker att han vill vara tillsammans med grannens dotter som är 6 år. Nej vi måste gå tillbaka till mentalsjukvården för nu är det många som borde in på hispan och behöver vård.

ja bör inte gå runt bland vanligt folk iallafall
Citera
2024-09-08, 16:12
Medlem
Citat:

Nej, du har förstått fel. Han dopade inte sig, han hade rester av kokain på pissprov i samband med match. Han kommer inte ut som kvinna, han kommer ut som en man som trivs att se ut som en kvinna och klä sig i kvinnokläder.
Citera
2024-09-08, 16:15
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nej, du har förstått fel. Han dopade inte sig, han hade rester av kokain på pissprov i samband med match. Han kommer inte ut som kvinna, han kommer ut som en man som trivs att se ut som en kvinna och klä sig i kvinnokläder.

Du missade att svara på huvudfrågan…skyller han sitt koksande på en man?
Citera
2024-09-08, 16:21
Medlem
Citat:
Du missade att svara på huvudfrågan…skyller han sitt koksande på en man?

Jag vet inte vilken man du syftar på, det han sagt var att det var något ”alla gjorde” och han föll för grupptryck typ?
Citera
2024-09-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Och i detta inlägg stod det klart att du inte har något vettigt att komma med i tråden. Droger och sport på den nivån är noll tolerans i min bok. Spelar ingen roll vilken drog, eller vem det handlar om.

Han är äcklig som ens söker uppmärksamhet efter sin jävla blunder ...

”Din bok” haha. De flesta skiter i ”din” bok.

Alkohol…..är okej……ridå…..
Citera
2024-09-08, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZaraL
”Din bok” haha. De flesta skiter i ”din” bok.

Alkohol…..är okej……ridå…..

Fast de flesta håller nog med om att kokain och professionell hockey är jävligt dumt tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in