2024-09-08, 11:09
Medlem
snurresprettiss avatar
När ni ser kändisar, har dom oftast solglasögon på sig då?
Citera
2024-09-08, 11:50
Medlem
Stötte på thomas ravelli på ett lokal hak i norra Thailand som inte är ett turist område. Han satt där med sin familj
Citera
2024-09-08, 12:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Inte jag men min gamla granne berättade att hon satt på en vägkrog och helt plötsligt kom det flera bilar med tonade rutor, ut kommer flera personer varav en var dold så att säga med ett skynke, de kom in i restaurangen och beordrade att ingen fick lämna och ingen fick komma in i restaurangen så länge de var där.
Det visar sig enligt henne att det var Michael Jackson med följe som var där, detta var på 90 talet
Citera
2024-09-08, 12:04
Medlem
Min systerdotter hade ett utbytesår på psykologiprogrammet och var då i Detroit. Jag hälsade på och skulle träffa henne på universitetet och hon skulle visa mig runt. Hon satt så med en klasskamrat och vi hälsade på varandra och min systerdotter sa att vi skulle vänta kvar och hålla henne sällskap då hennes pappa skulle hämta henne, efter fem minuter dök Eminem upp.

Har även hamnat bakom Steve Ballmer på ett flyg.
Citera
2024-09-08, 12:14
Medlem
grekkoz1s avatar
Såg rapparen Ken Ring på Bromma flygplats sommaren 2013 i en taxi. Han kollade in tjejer, och jag kollade in honom. Fick ingen wow-känsla direkt men jag kände ju igen hans jävla skalle direkt men ingen annan ville erkänna det.
Det var nog det jobbiga med hela händelsen, att ingen annan ville lyfta upp det faktum att han var känd nog att bli igenkänd. Men sen samtidigt, en flygplats är ju lite utav internationell mark så vem som helst kan synas och vistas där utan att det blir en grej.

Om det inte är Beyonce eller Taylor Swift som är på flygplatsen då..
Citera
2024-09-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
När ni ser kändisar, har dom oftast solglasögon på sig då?
Ibland. Oftast är det spioner och agenter som bär dem.
Mötte hockeylegenden Tom@s Rundqvist på en gata en gång
Citera
2024-09-08, 12:42
Medlem
anuspontens avatar
Anders Svensson på Burger King i Gbg.
Citera
2024-09-08, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Därav min "disclaimer". Hur som. För mig är det udda att ens vara på järnvägsstationen i Stockholm. Så. Extra udda är att se Claes Malmberg. Ätandes en korv. Är inte han budda-dyrkare? Äter sådana korv med bröd? Klart det finns veggo-korv, men...

Filip i Köping? Tja, han bor väl i LA? Så, lite udda är det att han inte bara är i Köping, han är på krogen också.

Lassgård, är han från Gävle då?
Är det udda att se'n på stationen i Ystad då?

Hur är det udda att någon är på krogen i sin hemstad? Jisses
Citera
2024-09-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Jag såg ola-conny inne på gekås i ullared. Alltid något
Hur fan är det udda? Han jobbar ju för fan där
Citera
2024-09-08, 13:34
Medlem
FrokenSnusks avatar
Hör och häpna!
Jag och några vänner åt på restaurang Basta i somras. Rätt som det är så dyker det in sex ganska välbärgade personer in och sätter sig vid bordet bakom oss. Jag skojar inte men hela Basta blir helt knäppt tyst i cirka 10-15 sekunder. Till min förvåning ser jag att det är Gene Simmons och andra medlemmar från bandet Kiss och deras livvakter. Det var en rätt häftig upplevelse och vilken lyrisk stämning det blev
Citera
2024-09-08, 14:03
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Anders Svensson på Burger King i Gbg.

Serverar dom tacos på Burger King i Gbg? För det är väl Borås/Elfsborg-killen vi snackar om?
Citera
2024-09-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Inte jag men min gamla granne berättade att hon satt på en vägkrog och helt plötsligt kom det flera bilar med tonade rutor, ut kommer flera personer varav en var dold så att säga med ett skynke, de kom in i restaurangen och beordrade att ingen fick lämna och ingen fick komma in i restaurangen så länge de var där.
Det visar sig enligt henne att det var Michael Jackson med följe som var där, detta var på 90 talet

ingen fick lämna? Troligt att jag skulle bry mig att jag inte får lämna bara för det ska sitta nån blek bög och äta på restaurangen samtidigt.. Tror knappast att det psykfallet står över lagen, även om han säkert trodde det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in