2024-09-08, 11:19
Medlem
Hanna som grimaserar när hon äter - check
Hanna som grimaserar i hissen - check
Dagen börjar bli fulländad
Citera
2024-09-08, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Hanna som grimaserar när hon äter - check
Hanna som grimaserar i hissen - check
Dagen börjar bli fulländad

Jag blir allt annat än sugen på köttfärssås
Citera
2024-09-08, 11:38
Medlem
Vad är det för köttfärssås hon lagar? Fy vad äckligt. Smaksatt med kycklingfond och japansk soya. Med krossade tomater och rivna morötter. Ingenting annat......inga örter, ingen lök, ingenting mustigt som ger substans. Dessutom är ju köttet bara kokt i sitt eget fett och vatten, inte stekt alls.

Och sedan fick hon avbryta mitt i för L blev akuttrött som alltid. Ja rutinerna finns ju inte som vanligt. Jag undrar om L fick ätit innan hon somnade eller hon vaknar akuthungrig.

Det är så snyggt och frächt när hon filmar sig själv när hon äter.
Vem vill göra det? I synnerhet när man äter spagetti och köttfärssås 😬.
Senast redigerad av Skippan123 2024-09-08 kl. 11:40.
Citera
2024-09-08, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vad är det för köttfärssås hon lagar? Fy vad äckligt. Smaksatt med kycklingfond och japansk soya. Med krossade tomater och rivna morötter. Ingenting annat......inga örter, ingen lök, ingenting mustigt som ger substans. Dessutom är ju köttet bara kokt i sitt eget fett och vatten, inte stekt alls.

Och sedan fick hon avbryta mitt i för L blev akuttrött som alltid. Ja rutinerna finns ju inte som vanligt. Jag undrar om L fick ätit innan hon somnade eller hon vaknar akuthungrig.

Hon lagar ju för det mesta konstig mat så. Eller konstiga kombinationer.

Var det inte någon som i tråden här skrev att hon bakat något bröd som innehållit nästa bara socker?🫠 var nåt recept från hennes mamma?
Citera
2024-09-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Tror faktiskt det var lök från frysen. Jag stör mig mest på att köttet inte såg stekt ut, som du skrev.
Citera
2024-09-08, 12:49
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hon lagar ju för det mesta konstig mat så. Eller konstiga kombinationer.

Var det inte någon som i tråden här skrev att hon bakat något bröd som innehållit nästa bara socker?🫠 var nåt recept från hennes mamma?

Hon la ut recept på hennes mammas bröd som innehöll ett helt paket socker. Det ger ju en ledtråd på varför Hanna behövde göra en fetmaoperation.
Citera
2024-09-08, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det var hennes syster och närmaste familj som ordnade den. HT var inte med på den förra heller så inget konstigt med det! Dessutom bor dom en bra bit ifrån varandra!

Fast jnypersson som är en influencer-vän åkte ju från Helsingborg eller Halmstad (till Norrköping) eller var de nu bor för att gå på hennes babyshower. Så det var verkligen inte bara närmaste familj.
Citera
2024-09-08, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fast jnypersson som är en influencer-vän åkte ju från Helsingborg eller Halmstad (till Norrköping) eller var de nu bor för att gå på hennes babyshower. Så det var verkligen inte bara närmaste familj.

På carmalivs babyshower alltså. Som man tycker att Hanna borde ha gått på…
Citera
2024-09-08, 13:27
Medlem
”Nu ska vi åka och bada” - bild från baksätet i bilen. Tror ni vi får NÅGON bild från det faktiska badet?
Citera
2024-09-08, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Precis!
Citera
2024-09-08, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hon la ut recept på hennes mammas bröd som innehöll ett helt paket socker. Det ger ju en ledtråd på varför Hanna behövde göra en fetmaoperation.
Hoppas att barnet kan få lära sig om normla matvanor när hon börjar på förskolan. Hur ska det gå vid första tandläkarbesöket, kan man fråga sig...
Citera
2024-09-08, 15:14
Medlem
Människan kan ju inte laga mat, ser förskräckligt ut. Lök från frysen? Latheten har inga gränser. Varför försöker hon göra content av detta? Hon måste driva med oss, det kan inte finnas någon annan logisk förklaring. Finns ju absolut inget inspirerande med detta. Men det kommer väl snart "många frågade efter receptet på min köttfärssås, lägger upp ikväll när Lars tvärdäckat".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in